Hele goede levering. Bestellen gaat makkelijk. Gewoon zoals het zou moeten.

Mijn man geniet enorm van zijn wollen dekbed en wollen kussen. Voor mij is het nu te warm. Maar dat zal van de herfst en winter wel anders zijn. Snelle levering en alles dik in orde.

Super service, fantastische producten!

Duidelijke website. Duidelijke informatie over de producten. Eenvoudig bestellen. Snel geleverd.

topkwaliteit!

Twee wollen dekbedden besteld van texeler. Ik ben erg tevreden over de prijzen, levering en service. Deze winkel is een aanrader hiervoor.

Snelle levering lekker dekbed

Lekker luchtig zomerdekbed besteld. Zoals altijd goede kwaliteit.

Prima zomerdekbed!

Alleen waarschijnlijk te warm bij echt zomerse temperaturen

Puur slaap genot

Dit jaar een compleet nieuw bed aangeschaft nieuwe afmetingen. Dus nieuw dekbed winter 400 gram, dit beviel ons zo goed. Meteen de zomer variant besteld. We zijn blij met onze keuze hier besteld te hebben.

Goede kwaliteit van het product en snelle behandeling van de bestelling.

Ik ga zeker opnieuw bestellen in de nabije toekomst.

Top kwaliteit en allles goed en snel geleverd.

WollenDekbed heeft een duidelijke website. Het bestellen gaat makkelijk. Kwaliteit is goed. En het wordt snel geleverd , goed verpakt. Dus niet verder zoeken.

Snel, efficient, prettig en zeer goede kwaliteit

Snel, efficient, prettig en zeer goede kwaliteit

Prima, snelle service, prettig contact

Ik heb het4-seizoenen dekbed gekocht van weidewol maar met texels schapenwol. Slaapt heerlijk. Was de volgende dag al in huis. Tijdens aankoop ook nog even prettig en informatief telefonisch contact gehad. Aanrader!

Goede nachtrust begint bij wollendekbed

Goede services, goede kwaliteit Betrouwbaar en komen hun beloftes na Vlotte levering

Perfect!

Perfecte service!

Heel snel geleverd

Fijn kussen. Goed verpakt en heel snel binnen.

Goeie service

Een kussen waar je lang naar kan zoeken, maar wat ik nu heb gevonden, bedankt.

Snelle levering van een heerlijk dekbed

Een dekbed die de temperatuur op een weldadige manier reguleert

Heerlijk!

Altijd onder losse wollen deken geslapen omdat ik donzen dekbedden niet genoeg vond ademen, maar ik miste het gemak van een dekbedhoes. Deze wollen dekbedden zijn dé oplossing. Het slaapt heerlijk! Verder een prima service ontvangen toen ik de maat toch wilde ruilen voor een andere.

Alles goed

Eerst telefonisch overleg gehad, heel goed geholpen en open geadviseerd over de keuze van het dekbed. Ook goede communicatie over de wat langere levertijd. Heel erg tevreden over ons nieuwe willen dekbed. Heeft onze nachtrust oprecht verbeterd.

In een woord geweldig!

Correct en heel vriendelijk behandeld. Zeer snelle service en ook na een klachten bleef dit hetzelfde en werd het meteen opgelost. Top en betrouwbaar bedrijf!

Dankjewel voor de positieve waardering, Albertine. Als alles goed gaat, zijn mensen standaard tevreden. Pas als het niet helemaal goed -of zelfs helemaal fout- gaat, wordt het moeilijker om die tevredenheid bewerk te stellen. Gelukkig lukt dat bíjna altijd, en des te leuker is het als er vervolgens een goed review verschijnt. Hartelijke groet, Rien Stierman

Snelle service, goede prijs wat wil je nog meer...

Zorgvuldig en goed door u beschreven Dekbed.

Fijne webwinkel met goede en snelle service.

Overzichtelijke website. Fijne producten. Goede service. Snel in huis. Kortom heel tevreden.

Prima dekbed en service

Lekker warm dekbed. Veel minder last van mijn spieren. Ik slaap er heerlijk onder. Ik hikte tegen de prijs aan maar het dekbed is het meer dan waard. Heel blij mee.

Dat is fijn om te horen, mevrouw Kloosterman. Dank voor de positieve feedback! Hartelijke groet, Rien Stierman

De spullen werden keurig (op tijd) aangeleverd zonder lange wachttijd. De artikelen zijn er erg netjes uit, mooi afgewerkt. Ik heb niets dan lof en ben zeer tevreden.

Niets dan lof!!! Als het zo doorgaat, gaan wij nog eens naast onze schoenen lopen ;-) Hartelijk dank en groet, Rien Stierman

De bestelling werd snel geleverd. Het dekbed is heerlijk warm. Het kussen kreeg ik er gratis bij en bevalt ook prima.