Mooie kwaliteit dons dekbed

Vorig jaar januari hebben we een All Year Hans Kruchen dekbed gekocht. We hadden het echt heel koud in bed onder een heel oud dekbed. Dit All Year dekbed is heel fluffy en heel dik. Geen seconde meer koud gehad. Wel bleek het al snel te heet onder het dekbed in het voorjaar. Daarom dit jaar toch besloten het All Year Light dekbed te kopen. Dit dekbed is een stuk minder dik, wel heel fluffy en verbazingwekkend warm! Het valt als een wolk om je heen. Om een idee te krijgen: mijn zoon slaapt onder het herfstdeel dons dekbed van de Hema. Dit dekbed vd Hema is heel veel zwaarder en minder fluffy. We slapen onder een twee persoons All Year Light dekbed van Hans Kruchen. In een onverwarmde slaapkamer (onder het dak met dakkapel). Wel goed geïsoleerd hoekhuis; een muur is buitenmuur. Het kan behoorlijk fris zijn in de slaapkamer. Het All Year Dekbed is nu (december) nog steeds te warm voor ons. We zijn dus blij met het All Year Light dekbed. Het Hans Kruchen dekbed heeft trouwens het keurmerk 'Grune Gans'. Dat wordt niet op de website vermeld maar heb ik wel uitgezocht. Dit kenmerk wordt ook door een onafhankelijk instituut gecontroleerd. Dit was voor mij belangrijk. Waarom geen 5 sterren? Omdat we dus in eerste instantie een te dik dekbed hadden gekocht op basis vd informatie vd website. En omdat er geen enkele aandacht wordt geschonken voor keurmerken met betrekking tot dierenleed. Ook heb ik destijds gebeld en niemand die iets wist te vertellen. Dat vind ik een gemiste kans.

Duidelijk website en goede kwaliteit

Wij hebben een nieuw donzen dekbed gekocht. De site beschreef alle voor en nadelen van de verschillende type maar ook wat het afvulgewicht inhield en wat het effect zou zijn. een prima dekbed, even wennen aan het gewicht wat vrijwel nihil is. De warmte is super en voldoet aan wat we verwacht hadden.

fantastisch dekbed.

Ik ben uiterst tevreden over de aankoop van mijn ganzendonzen dekbed. De uitgebreide uitleg over alle types dons heeft daar zeker toe bijgedragen.

Heel goed!

Op de site vond ik alle info (en verder vond ik dat nergens zo volledig!) om kwaliteit tijk en dons te kunnen kiezen, en aan de hand van de prijs uit te maken bij welk dekbed je dan uitkomt. Het gekozen dekbed voldoet volledig aan onze verwachtingen! Super!

Fijn om te horen Machteld, dan is al ons monnikenwerk niet voor niets geweest ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Kwaliteit Scherpe prijs Snelle levering Klantendienst is echt top

Beste Wim, dank, dank, dank en HEEL ERG VEEL DANK ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Zeer goede service

Niettegenstaande er een probleem was bij de levering( niet in de bus adres van afhaalpunt) ,is alles in orde gekomen

Fijn advies gekregen, geweldig dekbed

Na enig zoeken op internet hier uitgekomen, uitstekende service, en bijzonder prettig te woord gestaan aan de telefoon. Ik zou hier een volgende keer zeker weer bestellen

Een echte vakwinkel!

Deskundig advies. Vriendelijk. Snelle en zorgvuldige levering. Prima aftersales.

Ge-wel-dig!

Ik raad iedereen aan om hier zijn/haar dekbed te kopen. Zeer goede prijs/kwaliteit en veel keus. Zeer klantvriendelijk en leuk contact via de mail. Wij hadden in eerste instantie 2 x 1 persoonsdekbedden maar bleek toch niks voor ons te zijn. Ze hebben hier 100 dagen omruilgarantie. Dat hebben we dus ook gedaan. Nu gewoon weer een ruim 2 persoonsdekbed. We hadden zelf een ander dekbed uitgekozen wat minder dik was dan de twee 1 persoons. We kregen netjes een mail van Rien om ons daar op te attenderen. Dat is toch super! Bestelling dus door hem omgezet en vandaag bezorgd. Echt top! Wij raden iedereen aan om hier te kopen.

Nou Nicole, dat is weer blozen hier hè ;-), dankjewel! Hartelijke groet, Rien Stierman

Heel goed advies, betrouwbaar, en goede prijs

Ik kwam bij het donzendekbed.nl terecht en ik vond jullie website duidelijk en straigthforward. Ik was op zoek naar een goed en kwalitatief goed dekbed dus ik heb telefonische kontakt opgenomen. Er werd goed geluisterd waar ik op zoek naar was en al mijn vragen werden beantwoord en daarnaast werd er goed advies gegeven. Ik heb uiteindelijk een fantastisch dekbed gevonden die niet te zwaar is en lekker warm is in de herfst en ook in de winter. En voor een betaalbare prijs.

Super kwaliteit donzen dekbedden en uitstekende service!

Voor de tweede keer een Dickenberg dekbed van Siberische ganzendons gekocht, een voor bij mijn dochter voor de logeerkamer en een voor thuis. Toen haar vriendin bij haar logeerde vroeg zij de volgende morgen waar zij dat had gekocht. Mijn dochter antwoordde: laat dat maar aan mijn moeder over, zij kiest altijd voor kwaliteit! Haar vriendin heeft de gegevens van het label genoteerd en wilde er beslist een bestellen. Nog hartelijk dank voor de correcte info over het verloop van de bestelling, super goede service!

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Zie bovenstaande

kwalitatief hoogwaardige producten. geweldige klanten serive

kwalitatief hoogwaardige producten. geweldige klanten serive

Prima winkel, duidelijk over de levertijden. Heerlijk dekbed.

Prima dekbed, heerlijk licht. Slaapt heerlijk.

Ben vriendelijke te woord gestaan

Heel goed geavanceerd. Fantastisch dekbed gekregen.

Vriendelijk telefonisch geholpen en goede uitleg gekregen.

Heb prima informatie gekregen over de aanschaf van het donzen dekbed

Heerlijk dekbed, verzending prima

Heerlijk dekbed, Goede keuze

Perfecte service

Altijd goede service

zeer vlotte levering

deskundig telefonisch advies

Zeer tevreden.

Na een leven lang onder een wollen dekbed te hebben geslapen nu de overstap gemaakt naar dons. Duidelijke website en telefonisch vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan met goede uitleg. Gekozen voor Dickenbergh Mecklenburg, 4 seizoenen. Tot nu toe alleen nog het zomer deel gebruikt. Een heerlijk aangename warmte en het valt zo ontzettend lekker om je heen.

leveren goede kwaliteit en bieden prima service.

Het ganzendonzen dekbed voldoet helemaal aan de verwachting. Het is super licht van gewicht lekker breed en lang en geeft toch meer dan voldoende warmte. Met gebruik van lakenklemmen blijft het goed op de plek in het grootformaat éénpersoons linnen dekbedovertrek. Zo kan ik het naar wens gedurende de nacht meer of minder over mij heen leggen. Bij de keuze en aanschaf van een passend veren hoofdkussen biedt de firma uitstekende service. Mijn eerste 'verkeerde' keus werd direct ruimhartig door hen opgelost met een ander heel stevig en tocht zacht veren kussen.

Teleurgesteld, spijtig genoeg, niet zo zacht en licht als gehoopt Maar de dienst na verkoop is TOP !

Dickenberg Westfalen zomer : ik ben wel een beetje ontgoocheld. Ik was zo blij met mijn donsdeken die ik verleden jaar gekocht heb: :Dickenberg Holstein all year ,zo zacht en licht en fluffy . Deze zomer donsdeken is echt veel te zwaar en te warm, ik heb niet die sensatie van een "wolk" het voelt niet zo aangenaam, niet "fluffy". En uw prijzen zijn zo hard gestegen op een jaar tijd, echt spijtig. Dienst na verkoop is zeer professioneel: goede uitleg gekregen , zeer commerciële medewerking, hartelijk dank voor uw goede zorgen !

Beste Nicole, de prijzen zijn in het afgelopen jaar tussen de 7 en 12% gestegen, dat is helaas waar. Gelukkig stabiliseert de markt en er worden dan ook geen verdere prijsstijgingen verwacht. De Westfalen (Nm100, 90% dons, relatief zwaardere kwaliteit) is inderdaad een ander type dekbed dan de Holstein (Nm170, 100% dons, relatief lichtere kwaliteit). Het wolkige gevoel tref je meer aan bij de dekbedden met een hogere tijkwaarde (vanaf Nm150). Hartelijke groet, Rien Stierman

Perfecte zomerdekbedden

Zeer gastvrij ontvangen in Leiden. Goed geluisterd en dekbedden met aangepaste vulling voorgesteld. We kunnen ons geen beter resultaat wensen; perfecte zomerdekbedden!

Goede communicatie en snelle levering

Op de NL website besteld voor een levering in Frankrijk. Bestelling werd in twee leveringen verstuurd, wat in eerste instantie niet duidelijk was. Maar toen ik daarnaar vroeg kreeg ik direct antwoord. Niet de goedkoopste, maar wel goede service.

Dank voor de positieve feedback, Berend. Het was voor ons ook een verrassing dat het atelier de bestelling over twee zendingen heeft verdeeld, anders had ik dat uiteraard laten weten. Vriendelijke groet, Rien Stierman

heel goed

Hij neemt alle tijd en in alle rust alles bekijken. Fijne uitleg met veel mogelijkheden, vriendelijk, betrokken, meedenkend. Absoluut een aanrader!