gadverdamme

Ik heb hier een Arturia Microfreak besteld. Deze zou, als ik em voor 23;59 bestelde, de volgende dag binnen zijn. Via de track en track bleek dat dit niet het geval was, kan gebeuren maar kwam nu niet uit. Dus order geannuleerd en ergens anders gehaald. Na een paar keer bellen en mailen bleek dat het pakket niet meer uit de bezorgroute gehaald worden en werd bij het bedrijf waar ik werk afgeleverd. Ik kon bellen als dat gedaan was. Dat gedaan, andere persoon aan de lijn die al wat moeilijker deed over franco terugsturen. Toen een mail gestuurd met het hele verhaal waarop ik te horen kreeg dat het zakelijk besteld is en daarom niet geretourneerd kan worden. Mijn klomp die ik niet aanhad brak, maar heb ik gelijmd. En of ik nog wat anders nodig had, dan kon het coulance eventueel wel omgeruild worden. Nou ja, als ze niet met een franco ding komen ga ik er lekker zelf heen, uit principe. Met MicroFREAK, en klomp. Mijn geld, en verhaal halen. En omdat ik klompen kut vind lopen, mogen ze die ook houden. Kus

goede service

er was iets van het verkeerde merk geleverd, bel ze op, geen gedoe. er wordt meteen het goede product opgestuurd. super! er kan altijd iets verkeerd gaan, top dat dit zo makkelijk opgelost wordt.

Goed! Goede service en mooie producten

Recent speakers besteld via djstunter. 2 dagen later belde ze me op om te zeggen dat de levertijd erg lang was en dat ze mij wouden uitnodigen in hun showroom voor een ander model. Ik ben langs geweest en ze gaven me een mooie optie met nog is een flinke korting. Vriendelijk personeel en mooie winkel!

zeer goede service

al meerdere keren iets besteld , altijd goed optijd . naar de winkel geweest om platenspelers te kopen , zeer vriendelijk en behulpzaam . top zeer tevreden !!!

Wat een klote tent dit zeg!

Meer dan een 1:30 uur wachtende aan de telefoon, geen geld terug, geen retourformulier. Gebruikte zooi die ze opsturen!!! Ze bellen niet terug, email zijn ze kwijt, reageren dus nergens op. Wat is er mis met deze tent. Erg slecht!!!!! Prijzen zijn echt niet goedkoop, check eerst elders voordat je misschien er toch intrapt. Echt ruk ik heb er geen andere woorden voor! Als ik deze week niets hoor rij ikzelf naar de winkel en haal mijn gelijk!

I bought a product more than a month ago and still haven't got it!

On 02/05/2020, I purchased an Akai mini 2 days later I've received a different product. sent it back since it wasn't the one I've ordered. I've been trying to call but their phone is down. so I sent an email asking if they've received my shipment. I got an email back confirming my return and telling me "we are out of stock regarding the mpk play. We are waiting for new supplies and we hope to have it back in during this week." I waited a couple of weeks and then sent them an email back asking to cancel my order, they ignored that completely. A few days later I've sent another email explaining my frustration in this whole purchase and their customer service. I got a response back saying"We are expecting them back in during this week. Our suplier was waiting on new stock from akai. Sorry fort he inconvenience." Now 2 weeks later and still have not received anything from them, I've sent another email wanting to cancel and still waiting for a response...

• Would you recommend us? No

ga niet af op de website stock

1 ding is zeker, Dj Stunter is een mixed bag/ vorige maand een midi arturia keystep gekocht, dag daarna geleverd. Nu koop ik een 1000 euro synth , op zondag gekocht voor 11 uur , vandaag zijn we vrijdag en nog steeds niet geleverd . Verschillende keer gebeld , (vriendelijke jongens , maar zelf zij weten amper nog wat te antwoorden ) maar nog steeds geen klaarheid wanneer ik het product mag ontvangen!! > website geeft NOG steeds in stock aan... dus mensen > bel eerst, ga niet af op de website. het strafste is dat ze wel een bon aangemaakt hadden voor POSTNL terwijl het pak niet in stock is ... ik hou mijn hart vast , maar als grote klant van keymusic , bax en andere hoop ik nog steeds dat ze in mijn "leveranciers " rijtje komen ....

Top, zeer tevreden

LTC AUDIO ATM6000BT HIFI STEREO VERSTERKER 2 X 50W BLUETOOTH USB SD MP3 FM RADIO gekocht en dag erna geleverd, vandaag aangesloten en wat een goed toestel, zeer tevreden. Dank je voor de goede service. Mvg Philippe Petitjean

bij retour wordt er moeilijk gedaan

product voldeed niet aan de verwachtingen, ik heb contact op genomen via de mail. eerst werd moeilijk gedaan, na een paar keer vragen via mail eindelijk het retrour formulier gehad. Kosten voor retour komen geheel voor joun rekening. ook krijg je de eerder betaalde verzend kosten niet terug. Het staat vermeld op de website, dat je de retour kosten zelf moet betalen. maar toch geen service. het artikel wat ik kreeg leek al gebruikt, toen ik dit aangaf incl. de beschadiging die er opzat werd er ook niet echt op in gegaan. maar alleen gezegt raar deze komt van de pallet af. de verzending naar mij toe kwam in de orginele doos geen enkele bescherming van het product. die heeft dus behoorlijk wat stoten en alles gehad. ik heb hem retour gedaan in een doos met lucht kussentjes.... al met al totaal niet tevreden met de afhandeling van alles.

Waardeloos

Meer dan een week moeten wachten klantenservice jezus wat slecht bel u terug hoor bel u terug je hoort het 100x ze bellen nooit meer terug hier never nooit bestellen gewoon om te janken

DJStunter is vanaf nu mijn go-to als ik op zoek ben naar nieuwe gear!

Superblij met de mensen bij DJStunter. Scherpe prijzen maar bovenal de service die men levert heb ik als erg prettig ervaren. Bijzonder vriendelijke en persoonlijke benadering. DJStunter is vanaf nu mijn go-to als ik op zoek ben naar nieuwe gear!

Geen gehoor, geen geld terug

Ik wil mijn bestellingen retourneren. Heb dit ruim op tijd kenbaar gemaakt. Ik krijg GEEN gehoor van de webshop meer. Heb 1 mail gehad en vervolgens geen reactie meer. Ook zou ik geen geld terug krijgen, wat nergens op slaat. Ik wil mijn geld terug.

Super service en top kwaliteit

Nadat ik zelf een fout maakte bij de bestelling is DJ Stunter hier heel klantgericht en vriendelijk mee om gegaan, waarvoor dank. De levering was zeer correct en snel, de kwaliteit van het product is super! Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop!

Onze zoon had iets besteld en was niet leverbaar dus kreeg een mail dat hij een andere kon krijgen die iets duurder is maar niet hoefde bij te betalen . Super geregeld en volgende dag in huis.

Heel tevreden van wat ik ontvangen heb, zeer goede en snelle service!

Super goed zo blij

Party box gekocht bij dj stunter onwijs goed geluid en mooie box om te zien had afhankelijk een ander besteld maar omdat deze niet meer op voorraad was kreeg ik deze.aangezien dit exemplaar die ik nu heb duurder was kreeg ik m voor dezelfde prijs . Super service en ja ik beveel ze zeker aan.

Een uur lang luisteren naar overstuurde muziek tot iemand je helpt.

Een uur lang luisteren naar overstuurde muziek tot iemand je helpt. Zonde van me tijd.

Zeer behulpzaam.

Ik werd zeer goed geholpen. Ik had problemen met een aangekocht toestel. Ik werd persoonlijk opgebeld om het probleem te bespreken en een oplossing te vinden. Ik ben zeer tevreden. Dankjewel dj stunter.

Goede vriendelijke service

Ik had een verkeerd product besteld En na een klein tijdje heel fijne retour ervaring gehad 5 sterren Product: Apollo twin X

Onbetrouwbaar bedrijf

Onbetrouwbaar, ik heb een box gekocht en betaald. Omdat de box tegenviel, heb ik deze teruggestuurd. Post.nl geeft aan de box afgegeven te hebben en DJ Stunter zegt de box niet ontvangen te hebben. Uiteraard krijg ik mijn geld niet terug. Te laat ben ik reviews gaan lezen van dit bedrijf en zie ik dat dit regelmatig gebeurt. Mijn advies zou zijn om hier niets te bestellen en als je het wel doet, achteraf betalen, want als je betaald hebt en terugstuurt kun je fluiten naar je centen!

Ibiza actieve speakerset met statieven

Werd netjes en snel geleverd inclusief bekabeling. All inclusive speakerset voor feestjes; geluidskwaliteit is top.

Fantastisch service!

Artikel niet meer in stock. Hebben onmiddellijk contact opgenomen met ons en een alternatief voorstel gedaan! Prima service, snel en héél correct.

Top firma.Top service.

Versterker besteld op maandag En zoals ze beloven op hun website Dinsdag geleverd Top service Zeker een aanrader!

Wat een goede service!

Mijn bestelling was per ongeluk niet op tijd verstuurd. Toen ik hen daar op wees hebben ze onmiddellijk actie ondernomen en mijn bestelling alsnog met een same day delivery (Red je pakketje) verstuurd. De extra transportkosten hebben zij zelf voor hun rekening genomen. Kijk, dat noem ik nou een hele goede service! Mijn vader heeft me geleerd dat een fout maken op zich niet erg is. Het niet goed oplossen wel! Hij zou trots op jullie geweest zijn. Dank.

Mijn klacht werd op vriendelijke wijze afgehandeld. Er werd gebeld, meegedacht en een alternatief aangeboden. Goede service.