Nooit meer

DJ stunter bedoel ik.. enorm veel spijt van mn online aankoop. Ze reageren onbeschoft op mn mail, telefonisch niet bereikbaar. Lees nu online alleen maar dezelfde klachten. Ben bijna in staat naar de winkel te rijden als ze me geen retourformulier willen geven. Misselijke dikzak die eigenaar, Echt een heel onaardige persoon. Kwam er eens voor xlr pluggen, zei die met een misselijke stem, gij denkt zeker da ik die zomaar hier heb liggen...euhhh. xlr pluggen...mijn god...toch nie zo moeilijk. Ja, dan kan ik ze wel voor je bestellen. Zeg ik, da ken ik ook op internet. Zegt ie, wat kom je dan hier doen....ongeloofelijke nixverkoper. Ben er 5 x geweest, 5 x teveel. Ik dacht, fijn, mooi een winkel bij me om de hoek, Nou nooit meer

Top service en kwaliteit

Vanmiddag vanuit Rotterdam naar Valkenswaard gereden voor een Statief met Speaker. Ik ben zeer te spreken over de uitleg en het testen van de speaker. Net getest en het geluid is fantastisch. Model: Audiophony Tot de volgende aankoop. Met hartelijke groet, Frans G

Retourzending

Naar aanleiding van mijn niet te beste beoordeling het volgende: Kreeg telefoontje van medewerker Dennis die mij uitlegde dat de gesloten gesloten verklaring (voor postNL) geldt voor het magazijn en niet voor de winkel. Dus mijn conclusie dat DJ Stunter gewoon mijn retourzending geweigerd had is onjuist. Netjes dat ik dat belletje kreeg. Mijn vertrouwen is weer een stuk beter geworden.

Denon DJ in pre-order besteld

Vandaag de nieuwste Denon DJ Prime 2 in pre-order besteld. Ik kan niet wachten tot dat dit beest bij mij thuis geleverd wordt :P

Value for money!

Voor ons nieuwe Café hebben wij bij DJ Stunter onze volledige geluid- en licht- installatie aangeschaft. Budget was beperkt maar uiteindelijk hebben we toch alles kunnen kopen wat we nodig hebben. We zijn blij met het eindresultaat en krijgen positieve reacties van onze klanten.

Ik weet het nog niet

Heb bestelling gedaan en alles gaat lekker snel. Maar: 1. Wordt niet gereageerd via messenger 2. Heb gemailed met verzoek een retourlabel te sturen, zodat het product direct weer mee kan met bezorger, heb namelijk toch me oog laten vallen op ander product. Maar geen antwoord.

Alles zoals beloofd,,,,,,,,

Top service!

Djstunter geeft top service. Mijn microfoon was defect, werd meteen een nieuwe opgestuurd.

DJ Stunter doet wat ze beloven!

Op 21.1.20 2 x Adam Audio T7V monitoren plus 1 x T10S subwoofer besteld met same day delivery. Perfect verpakt, mooi tussentijds op de hoogte gehouden en op tijd afgeleverd. Hulde voor deze correcte afwikkeling. Zo moet dat zijn. Complimenten ook aan Red je Pakketje.

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Ze hebben een hele goed service en ze zijn nog snel met oplossingen mocht er wat mis zijn!

Heb een controller besteld. En kreeg deze niet geïnstalleerd. Ik belde op een drukke moment. En de medewerker Daan heeft me na sluitingstijd terug gebeld en samen met mij alle instellingen goed gezet.

Mijn idance box ging na een jaar stuk, deze werd omgeruild voor een nieuwe.

Al jaren klant

Ik ben al jaren klanten bij de mannen van DJ stunter. Nooit geen problemen gehad, altijd tevreden geweest.

Gewoon goed

Geen op of aanmerkingen, gewoon goed.

Luidspreker voor de 3e helft!

Laatst een portable luidspreker besteld van Qtx. Deze valt goed in de smaak bij minn medespelers.

Universal Audio X4 gekocht :)

Onlangs een Universal Audio X4 gekocht, nog nooit eerder besteld bij DJstunter. Maar de eerste ervaring is goed.

Vriendelijk, en snel advies, zeer goede service.

Ik vind dit een fijn, betrouwbaar adres om bestellingen te doen. ik had ook persoonlijk advies nodig en werd door Erik duidelijk en geduldig te woord gestaan. Een aanrader om hier te bestellen.

klantenservice heeft probleem opgelost

Ik had een probleem met een product wat ik niet geïnstalleerd kreeg op mijn PC. Na een telefoontje aan de klantenservice was mijn probleem verholpen.

Prima webshop!

Djstunter.nl is een prima webshop, ik heb vorige maand een karaoke box besteld. We hebben er veel plezier van gehad met oud en nieuw.

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring met DJstunter is goed, ze doen wat ze beloven.

goede dienst na verkoop

ik ben een tevreden klant

In de avond besteld, de volgende dag al in huis!

Ik had 's avond een bestelling geplaatst, een half uur later kreeg ik al een mailtje dat het pakket verzonden was met een trackingcode. De volgende dag stond de chauffeur van Post nl al op de stoep.

product beschadigd aangekomen, snel opgelost

Helaas heb ik een product ontvangen dat tijdens transport beschadigd is geraakt. Gelukkig werd er na een telefoontje meteen een nieuwe verzonden en de beschadigde weer afgehaald.

correct afhandeling weborder

Ik bestel nu ongeveer een jaar bij stunter, nooit geen problemen ondervonden. Weborders worden spoedig verzonden, ook bij een eventueel defect wordt er snel gehandeld. Ik kan dus stunter aanraden bij iedereen.