De rubia gallego tomahawks zijn mega fantastisch

Ze zijn niet goedkoop, maar deze koe, dit vlees is echt fantastisch. Wederom was de bezorging top. Basis rub van peper zout beetje knoflookpoeder. Low&slow op 120C. Na 50min kern op 43C. Searing op 370C 2x1,5min beide zijden. 1 woord: tongstrelend

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goede producten, goede bezorging en snelle service

Naast het uitgebreide assortiment en de verschillende rassen en windstreken waar het vlees vandaan komt levert Beef & Steak een super snelle service. De avondbezorging is perfect als je overdag werkt en het vlees komt echt diepgevroren aan huis.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Lever gratis producten bij bestellingen van boven een X bedrag (hamburgers, rubs etc.)

Aankoop cadeaubon verliep soepel

Na het registreren en betaling was de cadeaubon snel gedownload. We hebben het op een kaartje geprint en hadden zo een mooi cadeau. De ontvanger is er erg blij mee!

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.

Uitstekend kwaliteit vlees

Uitstekend kwaliteit vlees. Makkelijk te bestellen en snel en netjes op tijd geleverd.

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Voor alleenstaande 1 persoon portie

Snel geleverd, heerlijk vlees.

Heerlijke bavette (1,7kg) uit Uruguay besteld, van het weekend een rollade van gemaakt. Iedereen (6 pers) heeft genoten van dit heerlijke stuk vlees. De overige producten hebben we nog niet kunnen proeven, maar deze zullen naar verwachting ook heerlijk zijn.

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee

Uitstekende kwaliteit en prima bezorging

Als we een barbecue organiseren voor een groep dan bestellen we het vlees bij Beef&Steak. Zowel de basisproducten als de luxe producten zijn van hele hoge kwaliteit. Van de lekkerste worsten tot een hele ossenhaas. Het vlees wordt uiterst diepgevroren bezorgd met speciaal transport. Haal de vlees dus zeker twee of drie dagen voor bereiding uit de diepvries en leg het alvast in de koelkast. Enkele uren voor bereiding haal je het vlees uit de koelkast om op kamertemperatuur te laten komen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Zorg voor basisinstructies wanneer de klant bijvoorbeeld zelf iets moet verwijderen (huid, vlies) en welke temperaturen het beste gebruikt kunnen worden bij de bereiding. Het internet staat natuurlijk vol met advies, maar helaas ook veel slecht advies.

Topservice!!!

Er ging iets mis bij de levering. Na 1 mailtje belde Beef en Steak om aan te geven dat ze dezelfde bestelling nogmaals zouden sturen. Toen ik aangaf dat m’n pakket misschien alsnog zou komen en ik dan 2x de bestelling zou krijgen gaven ze aan dat ik dan een gelukje had. Wat een super service! Ik was al vaste klant maar ik ga ook niet meer weg.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Nette levering, volgens afspraak en het vlees is top!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Anja, goed om te lezen dat je zo tevreden bent met ons en onze levering. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Gewoon goed!

Makkelijk te bestellen. En word super goed verpakt afgeleverd!!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Daniël, zo zien we ze graag. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Prima en professioneel

Zoals gebruikelijk. Snelle verzending en keurig verzirgd

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Graag gedaan en dank voor je mooie review Robert, daar doen we het voor. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met ons en onze producten. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Wat een heerlijk kwaliteitsvlees

Service is super en wat een heerlijk kwaliteitsvlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Sico, zo zien we ze graag. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Brisket mag je het niet noemen

Hoe het stuk gesneden was viel het niet als brisket te bereiken. Geen stukje vet te vinden.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Wat vervelend dat je ervaring met ons zo negatief is geweest, Philip. Mijn collega neemt even contact met je op. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Perfecte afhandeling

Zeer goed verpakt Zeer snel geleverd Super kwaliteit Superleuke extra,s

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Roelof, zo lezen we ze graag. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteitsvlees

Al jaren koop ik met regelmaat kipfilet en ossenhaas en alles wat ertussen zit. Burgers, côte de boeuff, presa. Het is altijd van top kwaliteit! Breed assortiment:) In het verleden wel eens iets gehad wat fout ging qua bezorging maar dat werd vlot en professioneel opgepakt. Ze denken daar nog met je mee. Dat is vandaag de dag niet vanzelfsprekend meer. Ik ben vind het een goed bedrijf en blijf bij Beef en Steak omdat ze nooit aan kwaliteit hebben ingeleverd!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Zo zien we ze graag Tanja, dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je al zo vaak tevreden bent geweest met ons en ons assortiment. Dank daarbij voor je mooie complimenten aangaande onze service. Erg graag gedaan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Geweldige kwaliteit vlees en snel geleverd.

Inmiddels alweer jaren klant bij Beef & Steak. De kwaliteit van het vlees is consequent goed. Steeds opnieuw worden mooie en vooral lekkere stukken vlees geleverd. Vriezer vullen voor een fijne voorraad en altijd goed eten in huis. Dat is luxe. En altijd snel geleverd. Op werkdagen meteen volgende dag in huis.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dit zijn nog eens reviews, dank San. Goed om te lezen dat je al zolang tevreden bent met ons en de kwaliteit van ons vlees. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Kwaliteit goed, alleen niet het juiste gewicht.

Ik had 2 x een stuk flatiron besteld, na opening vond ik het al wat klein van stuk, na het op de weegschaal te leggen was het 230 en 240 gram incl verpakking. Dat is niet de 250 gram dat wat ik besteld heb, neem aan dat dit sowieso 250 gram zijn zonder verpakking gewogen. Vlees was (de rest van de bestelling ook) van goede kwaliteit dus daarover zeker geen klachten.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review, M. Mijn collega neemt even contact met je op. Fijn om daarbij te lezen dat de rest van het vlees je wel bevallen is. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Netjes

Netjes en prima

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review John, goed om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goed vlees en deugdelijk verpakt

1e keer dat ik bij Beef & Steak heb besteld, maar zeker niet de laatste keer. Goed vlees en daarbij heel goed verpakt waardoor het vlees bevroren is als het geleverd wordt. Online is ook prima te volgen wanneer (bij benadering uiteraard) het vlees op de aangegeven dag geleverd wordt

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review en van harte welkom voor herhaling, Mark. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Goede producten en bij bestellen kun je de leverdatum uitkiezen wat door trunkrz altijd tussen 18.00 en 22.00 bezorgd wordt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review John, zo zien we ze graag. We hopen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Super snelle service

Bestellen gaat snel en makkelijk, levering dezelfde dag.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Paul, daar doen we het voor. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Helemaal top!

Ik wilde van het weekend spareribs van het Livar varken. Bij de slager kon ik deze voor het weekend niet meer krijgen (2 dagen levertijd en niet in het weekend). Via beef en Steak de volgende dag aan huis bezorgd. Netjes ingepakt en was top vlees! Tip. De internet site liep niet heel lekker met bestellen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Zo lezen we ze graag Mark, fijn dat je zo tevreden bent met ons en onze producten. Dank daarbij voor je feedback aangaande de site, we nemen het mee. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Website functioneert niet goed

Toevoegen producten aan winkelwagen werkte niet goed. Bij inloggende kwam mijn adres niet tevoorschijn waardoor ik het alsnog moest intypen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review en je feedback Ronald, we nemen het mee. We hopen dat verder alles alsnog naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Boven verwachting

Verschillende soorten worsten voor de bbq besteld, smaakten zeer goed. Ze werden prachtig verpakt bezorgd, diepgevroren in een fraaie koeltas met vrieselementen.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Klinkt heerlijk Peter, we hopen dat alles gesmaakt heeft. Dank voor je mooie review en graag gedaan. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de bestelling precies geleverd als vermeld en het vlees was top. Voor herhaling vatbaar

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Graag gedaan en dank voor je mooie review, Sylvie. Van harte welkom voor herhaling. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mooie stukken vlees, mals en niet taai. verpakking en levering perfect.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Rob, daar doen we het voor. We hopen dat alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK