Eerste keer besteld. Erg lekker vlees en alles volgens afspraak. Zeker voor herhaling vatbaar

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te lezen Hans, daar doen we het voor. Dank voor je review en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Lekker vlees

kwaliteit vlees goed en uitstekende levering. Goed verpakt. Aanrader!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? jammer dat tasje niet gerecycled kan worden

Dank voor je mooie review Paula, goed om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit van het vlees en de leveringswijze. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Vlees en service is altijd goed! Bezorging niet.

Bezorger belt mij in moeilijk te verstaan Nederlands op en zegt dat hij mijn huis niet kan vinden. Ook na een hele simpele uitleg, eist hij dat ik naar hem kom (5 verdiepingen naar beneden en 300m verderop). Luisteren naar een simpel advies, de navigatie checken of simpelweg kijken naar het afleveradres op de verpakking was niet aan hem besteed. Uiteraard heb ik het er graag voor over om te voorkomen dat mn heerlijke pakket ontdooit. Maar ik vond het niet professioneel.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed vlees! Goed bezorgd!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Ivo, goed om te lezen dat het vlees en de bezorging weer naar wens is. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Alles netjes op tijd geregeld en lekker vlees

Alles netjes op tijd geregeld en lekker vlees

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen René, daar doen we het voor. Dank voor je review en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Overheerlijke flank steak

Top kwaliteit vlees altijd goed en snel geleverd en altijd een aardige bezorger die er voor zorg dat het goed aan komt

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te lezen Ricardo, fijn daarbij dat de bezorging weer naar wens is. Dank voor je mooie review en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

One stop shop

Beef&Steak is mijn one stop shop, alles wat ik nodig heb voor een heerlijk BBQ avontuurtje. Had de baby back ribs besteld met een heerlijke saus. Resultaat was weer heerlijk. Snelle levering, netjes ingepakt, mooi koeltasje erbij.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft en alles weer naar wens is Arjen, dank voor je mooie review. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Uitstekend ! zoals we gewend zijn van beef en steak

geweldige service, exact optijd afgeleverd en perfect verpakt geleverd inclusief een handige gratis koeltas

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Koen, dank voor je review en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Gewoon goed!

Kwaliteit is super. Afspraken over levering worden nagekomen en ze zijn voor vragen telefonisch goed bereikbaar. Al met al zaken die je mag verwachten echter is dat tegenwoordig niet altijd zo dus valt het op.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Doorgaan! Suggestie voor de site: prijzen tonen in zoek resultaten overzicht.

Daar doen we het voor Peter, dank voor je review. Goed om te lezen dat je enthousiast bent over de levering en de service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

`TOP

snelle levering en goede producten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen dat de levering en producten weer naar wens zijn Marieke, dank voor je review en graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Zoals altijd netjes afgeleverd en verpakt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Jacob, goed om te horen dat de levering en verpakking weer in orde is. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Mijn 1e ervaring is in 1 woord goed.

Na het internet afgestruind te hebben voor goede spare ribs, kwam ik uit bij Beef&Steak. Ook een smoke tube pakket besteld. Heb om te proberen 2 strengen dik bevleesde ribs besteld. Ook een smoke tube pakket besteld. Zelfde dag nog geleverd en 2 dagen later 1 streng op de bbq met de smoke tube. Resultaat bijna perfect voor mij. Een bijzonder lekker mals stuk vlees dat mede door de tube een goede rooksmaak had.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door.

Goed om te horen Jan, dank voor je review. Fijn om te lezen daarbij dat de kwaliteit en levering weer naar wens is. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

zeer goed

Goed vlees, snelle, correcte levering in een mooie goed gekoelde herbruikbare tas. Hoge kwaliteit, duidelijke stickers met inhoud, helemaal top!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen E.T.J., dank voor je mooie review. Fijn daarbij dat de levering en verpakking weer naar wens is. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Snel, goed en uitstekende kwaliteit. Belofte wordt waargemaakt.

Snel, goed en uitstekende kwaliteit. Belofte wordt waargemaakt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Johan, goed om te horen dat de kwaliteit en levering weer naar wens is. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

geweldig

zeer snelle levering.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Rene, goed om te horen dat de levering weer naar wens is geweest. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Sjoerd, dank voor je mooie review en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Meat was not good

We ordered a Beef Wellington for more than 100 EURO I cooked it according to all instructions with thermometer etc The beef was hard - the filling was oversalty and soggy - preventing the dough to get all crispy. I had a dinner party and it was not good - I am extremely disappointed and would like to find a solution with you. Please call me under 0643287348 Thank you Christopher

Zeer snelle levering!

Had verwacht dat ik een aantal dagen op mijn briketten moest wachten. Echter kreeg ik een keurige e-mail dat i.v.m. Koningsdag ik mijn bestelling eerder dan gepland zou ontvangen. Keurige zaak toch?

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen CB, dank voor je mooie review. Fijn dat de levering weer in orde is. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

In 1 woord geweldig!

Goed verpakt en keurig op tijd binnen de voorspelde tijdsspanne geleverd, ondanks vele files e.d. Heel leuk ook de Sosati spiezen die eigenlijk tijdelijk niet in het assortiment zaten, maar toch meegeleverd waren. Helemaal verbaasd was ik toen ik belde dat die “nog niet betaald” waren en Geert meldde dat die “van het huis” waren..... Te gek en we hebben dit weekend een lekkere BBQ georganiseerd. Iedereen tevreden en vol gegeten

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Shirley, goed om te horen dat het vlees naar wens is en de levering eveneens. Fijn dat jullie genoten hebben, graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

BBQ vlees koop je bij Beef en Steak

Altijd goede kwaliteit, netjes verpakt en prima bezorg service. Wil je een BBQ tot een succes maken, dan is de kwaliteit van je vlees een vereiste en die vind je bij Beef en Steak.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zondoor

Goed om te horen Henny, hier doen we het voor. Fijn dat het vlees weer naar wens is en leuk om je enthousiasme te lezen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Uitstekende levering

Door goede verhalen van mijn BBQ-vrienden proefbestelling geplaatst. Fantastisch verpakt, keurig op tijd afgeleverd. Gisteravond de eerste stukken vlees uit de vriezer gehaald/gaan vanavond op de kamado.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Rudy, dank voor je mooie review. Fijn dat de levering naar wens is, geniet ervan en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Perfect vlees en keurig geleverd op tijd

Goede service nette prijs top geleverd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Nico, dank voor je mooie review. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

De LIVAR SPARERIBS waren perfect. De SPARERIBS BABY BACK RIBS een stuk minder.

Ik koop vaak bij Beef&Steak en altijd is het prima. Ik maak o.a. spare ribs op een Low & Slow manier op de Kamado. De LIVAR SPARERIBS had ik voor het eerst en die waren perfect voor Low & Slow. Ik heb de SPARERIBS BABY BACK RIBS nu 2 keer besteld en beide keren waren ze veel te droog. Ik denk vanwege het gebrek aan vet. Die doen we dus geen derde keer. Wellicht zijn deze beter geschikt om te koken.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je review Arno, goed om te horen dat de spare ribs weer naar wens zijn. Dank daarbij voor je feedback aangaande de baby back ribs, hoop dat deze een volgende keer wellicht beter naar smaak zullen zijn. In ieder geval dank. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Klantvriendelijk

Beef en Steak helpt je heel goed bij vragen en heeft een leuk assortiment wat netjes bezorgd wordt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed om te horen Corné, fijn dat je goed geholpen bent en dat de levering naar wens is geweest. Graag tot de volgende keer weer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK

Zoals altijd perfect

Mooie kwalitatief top stukken vlees en super levering!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank voor je mooie review Wouter, daar doen we het voor. Fijn daarbij dat de levering naar wens is geweest. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team BEEF&STEAK