Perfekt

De levering is altijd goed op de afgesproken tijd het vlees zeer goed van kwaliteit en alles in de juiste verpakking

Bedankt voor de mooie review, Rinze. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Zeer goed verpakt, met diverse koelpakken, lekker vlees, ben zeer tevreden.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed te horen dat alles naar wens is. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Snel en goed geregeld.

De bestelling, een cadeaubon, was even zoeken op de website. Daarna ging alles zoals jullie aangaven.

• Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde producten? N.v.t.
  • Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Kwaliteit van de levering van een cadeaubon?

Bedankt voor de review en de suggestie, Jeanette. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Logica?

Ik bestelde een thermometer en 4 extra meetsondes. Om de sondes uit elkaar te kunnen houden heeft elke sonde een verschillende kleur. Vermits de sondes per 2 worden verkocht moest ik 2 extra sets bestellen. Ik vind het dan ook spijtig dat ik 2 keer dezelfde kleur ontvang. De levering zou gebeuren tussen 17 en 22u. Om 16u30 was het pakket nog in de sortering. Ik vind het spijtig dat het venster van de levering niet wordt aangepast (lees versmald wordt). Het pakket kan onmogelijk vertrekken na 16u30 en om 17u geleverd worden in België.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? zorg dat alle sondes een verschillende kleur hebben

Beste Alain, Dank voor de review. Er zijn helaas vanuit de leverancier geen andere kleuren beschikbaar. Onze leveringen vinden plaats tussen 1700 en 2200. Het pakket wordt dus niet stipt om 1700 geleverd. We gaan ervan uit dat het pakket op de afgesproken avond is bezorgd. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Prima belevenis

De geleverde producten zijn van prima kwaliteit zoals we verwachten we bestellen al enkele jaren bij hun ze stellen ons nooit teleur.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Ga zo door, de service is in mijn ogen uitstekend

Bedankt voor de mooie review, Daan. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Gewoon TOP!

Mooi product, wordt zeer goed verpakt en snel geleverd. Zeer vriendelijke koerier.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de review, Kees. Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Fast delivery and high quality produce

Delivery arrived on the same day and the produce (picanha) was of high quality.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Thank you for the great review. Enjoy the picanha. Kind Regards, Team Beef&Steak

Zoals gewoonlijk weer perfect geleverd.

Keurig volgens afspraak geleverd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Goed te horen dat alles naar wens is verlopen, John. En bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

spare ribs zou u wat zoetere marinade moeten gebruiken dat kan door chilliesaus of ketjap en suikers bij het pittige toe te voegen voor dat u ze voorbakt.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? zie boven wat ik u schreef

Bedankt voor de mooie review, Jim. Ik ga je feedback doorgeven aan de chef. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Snelle levering Kwaliteit van het product Verpakking

• Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Nee

Bedankt voor de mooie review, Maarten. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Laat te wensen over

Dit weekend aan de slag gegegaan met de eend en de sate. Kwaliteit en smaak van de Eendenborst en Sate was niet wat ik ervan had verwacht. Jammer. Hopelijk zijn de ripfingers beter..

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Frank, Vervelend om te horen dat het niet helemaal in de smaak is gevallen. We lossen het graag op. Mijn collega neemt contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Mooi verzorgde levering, duidelijke website, goede producten

Niets op aan te merken.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de mooie review, Roel. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Niets op aan te merken

Bestelling klopte. Bezorging was tot in de lintjes verzorgd. Werd keurig op de hoogte gehouden gedurende de hele bestelling

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor deze mooie review, Bjorn. Goed te horen dat alles volgens verwachting is verlopen. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

17.50 uur besteld, de volgende avond in huis

Bedankt voor je review, Ingrid. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Snelle levering en goed Vlees.

Niet de goedkoopste maar wel goede kwaliteit.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor je review, Leon. Goed te horen dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Snelle bezorging, mooie producten echter was bij alle producten het gewicht minder dan wat ik had gekocht. En als dat nou een paar gram afwijkt, lijkt me dat normaal, maar 50 of 100 gram vind ik toch wel erg veel aangezien je wel betaalt voor die 50 of 100 gram meer.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?
  • Heeft u nog tips of suggesties voor ons? Zie bovenstaande.

Beste Daphe, Vervelend te horen. Ons beleid is om minimaal het gewicht of meer te versturen. Ik ben bang dat er per ongeluk iets is fout gegaan. We hebben contact met je opgenomen om je een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Goed vlees top service

De service is super en snelle levering

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de positieve review, Roy. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Genieten!

Wat wij ook bestellen, wij zijn altijd tevreden! Supersnelle levering, heerlijk vlees!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Beste Inge, Dank je wel voor je mooie review. Fijn dat de service naar verwachting is en nog belangrijker, dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Goede kwaliteit van producten

Mooie stukken vlees, goed verpakt en goede communicatie rondom bestelling.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de positieve review, Claudia. Goed te horen dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Next day delivery and order nicely accomodated

My order arrived at the next day and all was very carefully accommodated. Never had a single issue with Beef&Steak very satisfied customer overall!

• More selection of products, like chicken hearts, liver, beef fat, suet, tongue..etc would be a very nice addition as I have to buy them elsewhere. Also stock on the dry age meat seems fairly limited (was only able to order 4 items since no more than that was available, this happens quite regularly)

Dear E, Thank you for your review. It's highly appreciated. We are very glad that our products and service meet your standards. Thank you for the feedback regarding our range. I will share this with our purchase manager. Kind Regards, Team Beef&Steak

Goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Goede website, makkelijk te bestellen, keuze genoeg. Levering ook goed te volgen en op de beloofde tijd geleverd.

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor je mooie review, Berrie. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Goed vlees goede service

Kwaliteit van het vlees is super! Keurig nette levering altijd volgens afspraak

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor je review, Arjan. Goed te horen dat alles volgens planning is verlopen en dat het heeft gesmaakt. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Goede ribs, bar slechte ossenhaas

De Iberico ribs waren als vanouds uitstekend. Het half om half gehakt is ook echt een aanrader! Ik had echter ook ossenhaas steaks besteld. 4 stuks á 200 gram per stuk. Bij het openen van de verpakking vielen die echter uit elkaar als losse stukken, waardoor ik alleen nog de keus had hier spiesen van te maken. Ik heb een voorkeur dit soort keuzes zelf te maken en niet mijn slager dit vooraf te laten kiezen. Missertje, waar ik over het algemeen heel tevreden ben!

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dag Paul, Bedankt voor je feedback. Ik hoop dat we het goed hebben kunnen maken dmv de geboden oplossing. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Het mooiste vlees!

Prachtige kwaliteit vlees en andere producten. Al jaren onze vaste leverancier :)

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Bedankt voor de mooie review, Tanja. Hier doen we het voor. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak

Goede snelle correcte bezorging . Vlees is van prima kwaliteit !

• Wat vond u van de kwaliteit van de levering door Trunkrs?

Dank je wel voor de mooie review, Rita. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Beef&Steak