zeer goed!

Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk! Alle belangrijke aspecten in een!

Voldoende

Duurde wel lang voordat we de verklaringen hebben ontvangen.

Meer dan prima

Ik heb een goede ervaring gehad bij fleetacces.

Top geregeld

Medewerker ging heel secuur te werk en tijdens de werkzaamheden kon hij mij ook op de hoogte brengen van wat hij aan te doen was.

Prima service, snel en vakkundig

Zie boven

Inbouwen alarm perfect, communicatie kan beter

Afspraak gemaakt om een alarm 2 weken later in te laten bouwen. Bellen kunnen ze goed, ik werd bijna elke dag gebeld om het tijdstip en zelfs de dag van inbouw alarm proberen te verplaatsen, niet professioneel en dit steeds door iemand anders. Alarm is zeer netjes ingebouwd met goede uitleg van de werking ervan. Dat is dan weer wel een 5 sterren waard. de 3 sterren krijgen ze door het vele bellen om de afspraak te verzetten.

Keurig bedrijf netjes geholpen

Met de auto naar Nuenen gereden aldaar kopje koffie gedronken, daarna even gewandeld paar winkels bezocht en bij terugkomst was alles keurig ingebouwd Volgens offerte. Tot nu toe drie weken verder geen problemen ondervonden alles werkt naar behoren Prima geregeld

Snelle service en vriendelijk.

Het is een bedrijf met zeer vriendelijke werkers. Zal zeker nog een keer terug gaan om m’n auto te laten chippen.

Snel netjes en werkt perfect

Goed product en netjes ingebouwd

Goede afspraken en goed werk

Netjes werk afgeleverd en een vriendelijke monteur.

cooperatief

Ik kon binnen de door de verzekering gestelde termijn het alarm laten plaatsen. De monteur stond klaar en heeft de installatie netjes verricht. Hij gaf goede uitleg over de werking incl. demonstratie.

Deskundig top bedrijf

Vakbekwaam personeel die goede uitleg geeft en netjes werkt . Aanbeveling voor andere die hun bezittingen willen beveiligen. Ik heb een bearlock laten inbouwen in me sprinter bus en slaap nu een stuk rustiger in de wetenschap dat de Potentiële dieven Deze wagen voorbij gaan lopen. Super tevreden !

Goede service en scherpe tarieven

Snelle service en goede uitleg van het product. Vriendelijke monteur heeft de auto keurig behandeld

Komen afspraken na

Deskundig en netjes personeel. Leveren snel.

Montage en product naar verwachting, prima

Goed.

gedegen vakwerk

de medewerker heeft prima werk geleverd. helaas is er iets bij de montage van het dashboard fout gegaan en een onderdeel moest besteld worden. Ik zou daar bericht van krijgen op het moment dat het onderdeel er is. Keurig door de monteur gemeld en uitgelegd. Tot op heden echter nog niks van Fleetacces vernomen over dit onderdeel en de levertijd ervan. Wellicht komt het binnenkort? Maar los van dat...prima en professioneel werk!

Klantvriendelijk wel vind/vond de beveiliging best ingewikkeld ingewikkelder

Deskundig geholpen, ook vriendelijk en behulpzaam. Maar ik zou het wel prettig gevonden hebben als er meer tijd werd genomen om mij zelf laten ervaren hoe ik de alarm uitzet op de diverse manieren

Snel geplaats goede uitleg, Ben er blij mee

Goede installatie en goede uitleg.

Top bedrijf met een goede service/dienstverlening

Ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Deskundig personeel . Alles wordt heel goed uit gelegd .

Super snelle levering

Super spul wil niks anders meer

Ik was zeer tevreden. Afspraken netjes nagekomen. Monteur heeft alles mooi afgewerkt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon tijdens het maken van de afspraak. Tevens werd hier verteld hoe het zou gaan. De inbouw tevens vriendelijke, behulpzame en professionele medewerker. Je wordt als klant behandeld

Perfect!

Duidelijke afspraken, die ook stipt nagekomen worden. Keurige locatie en grote expertise.