Fijne firma

Monteur heeft erg netjes alles ingebouwd, en het werk prima!

Goede service, netjes geïnstalleerd en klantvriendelijk personeel. Blij mee!

Alleen jammer dat de monteur een nieuwe afspraak had waar ik niet van wist. Hij had weinig tijd om het gebruik uit te leggen.

Onze ervaring was geweldig

Onze ervaring is dat we geweldig, zowel de informatie vooraf als zo ook de installatie zijn geholpen.

Tevreden, zoals afgesproken.

Prima.

Prima communicatie en service

Goede bereikbaarheid Afspraken nagekomen Ook na installatie goed bereikbaar en behulpzaam Prima

Top service en snel geholpen

Goede service toen ik de auto gebracht heb en daar kunnen wachten onder het genot van een kopje koffie en WiFi gewoon kunnen werken. Toen hij klaar was duidelijke uitleg en werking van het alarm

Prima geholpen

Na mijn mail meteen terug gebeld en planning gemaakt inbouwen alarm klasse 3

Goede inbouw en vakmensen

Goede en vakkunduge installatie.

Ondanks een niet veel voorkomend voertuig toch snel en vakkundig alarm 3 geplaatst

Helemaal top!

Voldoet ruim aan de verwachting. Enorm veel schik van! Een aanrader.

Prima geholpen

Top service !!!

De inbouw van het alarm in onze auto is snel en vlekkeloos verlopen. Met dank aan Indra Fraats en Yoeri voor de supervriendelijke en correcte service. Inbouw op locatie in de buurt van je woonomgeving is mogelijk. Kortom: toppie!!!

top bedrijf

vandaag 2-6-2020 alarm aangepast van klasse 1 naar klasse 3 met hellingshoekdetectie ook gelijk keyless protector erbij genomen goede klantvriendelijk monteur kevin nette werker een vakman heb goede tekst en uitleg gehad van hem kortom blij met mijn aangepaste alarm systeem top bedrijf echt een aanrader

Klantonvriendelijk

Luisteren slecht aan de telefoon. Weten het altijd beter en hebben geen interesse in jouw verhaal. Gewoon extra betalen voor mankementen ook al hebben zij het alarm mogelijk fout ingebouwd. Klantvriendelijkheid stopt na het inbouwen; Jammer.

perfecte service en snel geholpen

Zeer vakkundig bedrijf dat mijn exclusive auto met de grootste zorg behandeld heeft TOP

Alarm werkt perfect

Goed!

Snelle afspraak. Snel ingebouwd

Uitstekend! Heel tevreden

Attent en duidelijk

Eerlijk bedrijf met goede en snelle mogelijkheden om je auto In te voeren, alles gaat digitaal en dat is voldoende.

Snel, vakkundig en netjes

Prima prijs, snel geregeld, netjes gedaan alles weggewerkt. Gewoon super.

Positief

Ik ben plezierig en deskundig geholpen bij FleetAccess

Helder advies over geschikt type, snelle afspraak, zorgvuldige montage. Het enige dat mis ging was dat toen ik 2 weken later per mail meldde dat ik meerdere keren problemen heb gehad (alarm ging onbedoeld af) en advies vroeg, ik enkele dagen geen reactie . Maar toen ik alsnog gebeld werd was de hulp prima. Blijkbaar was het mis gegaan door te mailen naar het info mailadres, had ik veel beter kunnen bellen.

Klasse!

Telefonisch goed contact gehad voor maken van een afspraak en over de keuze van het alarmsysteem. Ook tijdens montage prettig contact en juiste uitleg gehad! Al met al, zeer tevreden met Fleetaccess en beveel ze graag aan!!!

net bedrijf

Houden zich netjes aan de afspraken, goed geholpen. Weer een goed alarm ingebouwd.

Goed informatie