Snel geplaats goede uitleg, Ben er blij mee

Goede installatie en goede uitleg.

Top bedrijf met een goede service/dienstverlening

Ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Deskundig personeel . Alles wordt heel goed uit gelegd .

Super snelle levering

Super spul wil niks anders meer

Ik was zeer tevreden. Afspraken netjes nagekomen. Monteur heeft alles mooi afgewerkt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon tijdens het maken van de afspraak. Tevens werd hier verteld hoe het zou gaan. De inbouw tevens vriendelijke, behulpzame en professionele medewerker. Je wordt als klant behandeld

Perfect!

Duidelijke afspraken, die ook stipt nagekomen worden. Keurige locatie en grote expertise.

Ondanks vele vragen onzerzijds heel vriendelijken met heel veel geduld opgevangen en geholpen

Doordat we sleutels kwijt waren, zeer ongerust. We hadden niet alle informatie voorhanden en Indra, onze contactpersoon heeft alle tijd genomen om alle opties en alle informatie boven tafel te halen. Ik kreeg echt het gevoel dat we geholpen werden om onze auto veilig te houden en om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Alles volgens afspraak

Het is een firma om terug te komen

Super snel service

Snelle en deskundige service

Ik kon binnen 1 week al terecht voor inbouw van een alarm in mijn nieuwe auto. De inbouw zou een ochtend duren maar was al na 2,5 uur gereed. Na een duidelijke uitleg kon ik de auto weer in ontvangst nemen. Goede service en deskundig personeel.

heel goed bevallen

Goede communicatie en de monteur heeft het goed gedaan. Het werkt allemaal.

Goede vlotte service

Alarm is hypergevoelig en gaat ook af als key gewoon aanweIg is

Alarm te gevoelig

Super snel, betrouwbaar en top service

Het alarmsysteem is zeer professioneel ingebouwd. De uitleg was prima en de documentatie idem dito. Na een paar dagen keurig het certificaat in huis. Top bedrijf.

Super,weten waar ze over praten en komen het na.

Kwalitatief goed bedrijf. Prijs kwaliteit verhouding goed. Telefonisch goed bereikbaar voor over leg

Zie hierover

Alles was 100% in orde. Prima!

Goed geregeld.

Ik kon snel terecht. Netjes ingebouwd.

Prima ervaring. Zeker aan te bevelen

Prima en netjes geïnstalleerd erd

Het is voor mij de tweede keer dat ik een klasse 3 alarm heb in laten bouwen en dat is goed en netjes gedaan

Vriendelijk, kundig en experts

Voor het inbouwen van een Bearlock slot uitgekomen bij Fleetacces. Vriendelijke medewerkster aan de telefoon, heldere uitleg van de mogelijkheden en inbouwtijden. Op de dag van het inbouwen vriendelijk ontvangen en het slot is zodanig ingebouwd alsof het lijkt dat het fabriek af in zit. Je merkt aan alles dat het kenners, experts en liefhebbers zijn.