Prima geholpen

Als is snel en goed geinstalleerd, goede uitleg over de werking

Goed service met goed produkt

Auto afgeleverd bij bedrijf en daar hebben ze in een paar uur de installatie ingebouwd. Werkt perfect !

Perfecte en snelle service!

Vanaf het moment van een afspraak maken tot installatie perfect geregeld! Erg blij Fleetaccess te hebben gekozen voor mijn klasse 3 alarm! Zeer aan te raden bedrijf!

Helemaal TOP!!!!

Mijn ervaring met Fleetacces is helemaal TOP!!! Ze hebben mij uitstekend geholpen en na inbouw van mijn alarm installatie goede uitleg over hoe en wat allemaal. Ik heb Fleetacces ook aanbevolen aan een aantal mensen.

op en top professioneel!

een absolute aanrader! afspraak maken, auto brengen, weer ophalen en afrekenen! ook kreeg ik goede uitleg over hetgeen dat ingebouwd werd..

Uitstekende klantenservice

In september 2018 mijn alarm in laten bouwen. Had veel last van het telkens afgaan van het alarm. Zoals ik ben, veel te laat contact opgenomen. Afspraak gemaakt,kon door Corona een aantal keer niet doorgaan. Nu ruim 2jaar ben ik in Nuenen langsgegaan,en is er uitvoerig aan het systeem gewerkt. Tot ver buiten kantooruren!!! Maar mijn alarm werkt perfect nu!!! Heel vriendelijk ,netjes en geduldig geholpen met een uitstekend eindresultaat. Heel veel dank mannen en vrouwen van Fleed excess!!!!

Vriendelijke monteur, nette montage en goede uitleg van de werking

Ik heb de installatie nog niet kunnen testen. Is daar een eenvoudige manier voor ?

Meedenken EN oplossen!

Een erkend volgsysyeem (Klasse 4) voor een RAM vrachtwagen inbouwen is geen dagelijkse kost en voor veel leveranciers een brug te ver. Dit bedrijf lost het gewoon op! Hulde!

Goed geregeld

afspraak goed monteur goed inbouw uitstekent

snelle service

snel en profesioneel werk

monteur stond al klaar en was snel en accuraat. toen hij klaar was leek het of niks los was geweest, terwijl dashboard los was geweest. na montage goede uitleg over werking alarm.

netjes gedaan, goed afgehandeld

netjes gedaan, goed afgehandeld

Zeer goed servica

Zeer goede service en deskundigheid Volgens afspraak in Tiel gemonteerd en goed de functies uitgelegde

Prima job!

Prima en duidelijk georganiseerd, keurig alarm ingebouwd en goede uitleg/instructies. Opvolging met certificering zoals vooraf aangegeven. Prima job waar niets op aan te merken is!

Uitstekend geholpen

Netjes geholpen en uitleg gehad! Auto weer netjes afgeleverd.

Volgens verwachting

Korte wachttijd voor inbouw, Netjes gewerkt en duidelijke uitleg van de alarm. Ook heldere instructie dankzij Youtube filmpjes.

Vriendelijk, servicegericht, netjes

Keurig gedaan !

Afspraak makkelijk te maken, snelle terugkoppeling, op geplande datum werd alarm keurig bij ons thuis in de auto ingebouwd. Duidelijke uitleg werking alarm. Betaling, toezenden factuur en inbouwcertificaat verliepen ook allemaal vlotjes. Als we dan bedenken dat Fleetaccess voor de helft van het bedrag dat de dealer wou rekenen de werkzaamheden heeft uitgevoerd, dan kunnen we alleen maar zeggen: we zijn dik tevreden !

Snelle reactie na offerte aanvraag en super ingebouwd.

Positieve ervaring met Fleetaccess, is ook de 2de maal dat ik daar mijn autoalarm laat inbouwen. Goede service en net werk!

Super netjes werk afgeleverd !

Alles naar wens

Alles volgens afspraak

Pretty clean and fast installation

The installation was perfect. It finished within stipulated time. The engineer was already present at the designated location. Also, the engineer explained nicely on how to operate the alarm and what different things are installed along with it.

Prima en correcte service

Werkzaamheden snel en vakkundig uitgevoerd. Vriendelijk personeel, correcte afhandeling.

Duidelijke afspraak en alles volgens verwachting en snel geregeld

Duidelijke afspraak en alles volgens verwachting en snel geregeld

Technische montage uitstekend; service matig

Slechte ontvangst, geen uitleg, geen koffie, geen communicatie tijdens 2.5 uur wachten..... wel lekker snel internet. Uitleg van de monteur was goed.

Beste Alex, Dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Wij proberen in de huidige tijd het fysieke klantencontact zoveel mogelijk te beperken. Dit betekent ook dat ons personeel, anders dan gebruikelijk, geen koffie geeft aan onze klanten. In onze wachtruimte is een Jura koffie automaat aanwezig, waar onze klanten vrij in zijn om uiteraard zelf koffie te pakken en / of water uit de waterkoeler. Ons excuses als wij u dit niet hebben aangegeven. Ook zijn een aantal medewerkers op dit moment thuis werkend. Hierdoor is de bezetting op ons hoofdkantoor beperkt. U bent bij ons altijd van harte welkom om alsnog een kop koffie met ons te drinken. Met vriendelijke groet, Chris - Fleetaccess