Alarm is hypergevoelig en gaat ook af als key gewoon aanweIg is

Alarm te gevoelig

Super snel, betrouwbaar en top service

Het alarmsysteem is zeer professioneel ingebouwd. De uitleg was prima en de documentatie idem dito. Na een paar dagen keurig het certificaat in huis. Top bedrijf.

Super,weten waar ze over praten en komen het na.

Kwalitatief goed bedrijf. Prijs kwaliteit verhouding goed. Telefonisch goed bereikbaar voor over leg

Zie hierover

Alles was 100% in orde. Prima!

Goed geregeld.

Ik kon snel terecht. Netjes ingebouwd.

Prima ervaring. Zeker aan te bevelen

Prima en netjes geïnstalleerd erd

Het is voor mij de tweede keer dat ik een klasse 3 alarm heb in laten bouwen en dat is goed en netjes gedaan

Vriendelijk, kundig en experts

Voor het inbouwen van een Bearlock slot uitgekomen bij Fleetacces. Vriendelijke medewerkster aan de telefoon, heldere uitleg van de mogelijkheden en inbouwtijden. Op de dag van het inbouwen vriendelijk ontvangen en het slot is zodanig ingebouwd alsof het lijkt dat het fabriek af in zit. Je merkt aan alles dat het kenners, experts en liefhebbers zijn.

geweldige service, zowel als aan de telefoon, maar ook op de inbouwlocaie.

Goed geholpen door persoon aan de telefoon, maar ook de monteur op de inbouwlocatie.

Absoluut klasse !

100% oplossingsgericht. Geen overbodige verkoop.

Fijne firma

Monteur heeft erg netjes alles ingebouwd, en het werk prima!

Goede service, netjes geïnstalleerd en klantvriendelijk personeel. Blij mee!

Alleen jammer dat de monteur een nieuwe afspraak had waar ik niet van wist. Hij had weinig tijd om het gebruik uit te leggen.

Onze ervaring was geweldig

Onze ervaring is dat we geweldig, zowel de informatie vooraf als zo ook de installatie zijn geholpen.

Tevreden, zoals afgesproken.

Prima.

Prima communicatie en service

Goede bereikbaarheid Afspraken nagekomen Ook na installatie goed bereikbaar en behulpzaam Prima

Top service en snel geholpen

Goede service toen ik de auto gebracht heb en daar kunnen wachten onder het genot van een kopje koffie en WiFi gewoon kunnen werken. Toen hij klaar was duidelijke uitleg en werking van het alarm

Prima geholpen

Na mijn mail meteen terug gebeld en planning gemaakt inbouwen alarm klasse 3

Goede inbouw en vakmensen

Goede en vakkunduge installatie.

Ondanks een niet veel voorkomend voertuig toch snel en vakkundig alarm 3 geplaatst

Helemaal top!

Voldoet ruim aan de verwachting. Enorm veel schik van! Een aanrader.

Prima geholpen

Top service !!!

De inbouw van het alarm in onze auto is snel en vlekkeloos verlopen. Met dank aan Indra Fraats en Yoeri voor de supervriendelijke en correcte service. Inbouw op locatie in de buurt van je woonomgeving is mogelijk. Kortom: toppie!!!