ZE ZIJN DE ENIGE DIE SAMENWERKEN MET CBR EN HIERDOOR DUS ECHT BETROUWBAAR ZIJN

Ik hoor van veel mensen die ik ken "ik ben ... gezakt op 1 fout, ik snap niet wat ik verkeerd doe" Het probleem is dat bedrijven zoals theorietoppers, theorieexamenoefenen.nl ect. 1000en nepaccounts aanmaken op GOOGLE en betalen voor ADVERTISEMENT EN ZIJ GEVEN HUN KLANTEN DIE SLECHTE REVIEWS WILLEN PLAATSEN NIET DOOR AAN KIYOH. Vervolgens krijg je een mail van Kiyoh dat als je echt een aankoop hebt gedaan je een bewijs moet gaan sturen hiervan, ha ha, laat ik even mijn bank gegevens en mijn inloggegevens sturen. LET HIER ONTZETTEND ERG OP! ALS JE BENT GEZAKT, LIGHT HET WAARSCHIJNLIJK NIET AAN JOU MAAR AAN HET FIJT DAT KIYOH OOK NOG HIER BOVENOP BEDRIJVEN VRAAGT OF 5-STER REVIEWS OOK GECONTROLLEERD MOETEN WORDEN (natuurlijk gaan die fake dombo's "nee" zeggen, want ja dan kunnen hun werknemers fake reviews gaan aanmaken op google.. Nog beter zelfs, ITHEORIE LAAT SLECHTE BEOORDELINGEN DOOR ZONDER ENIGE CONTROLE (want als je logisch nadenkt; niemand zou een bedrijf die oprecht is zomaar slecht beoordelen, nouja natuurlijk op die theorie toppers, theorieexamen oefenen etc mederwerkers na die overduidelijk Itheorie gewoon omlaag willen halen met google).

Hierdoor haalde ik mijn motor theorie!

Heel duidelijke uitleg, verschillende mogelijkheden met proefvragen, goede proefexamens. Echt top!

Slecht!

Ze maken niet goede vragen, soms moet je 3 tot 5x lezen voor je de vraag snapt en soms daarna snap je het nog niet. Het antwoord als je een vraag fout maakt, dan kunnen ze niet goed uitlegen van hoe je het fout hebt gemaakt. Ik heb zelf voor de motor aan geschaft en even later stond hij op voor de auto. Dit is GEEN Aanrader!

Geweldige cursus

Heel de cursus heeft een logische opbouw met vragen aan het eind van elk hoofdstuk. Dan de 50 examens, alle vragen die ik heb gehad kwamen overeen met die van het cbr, alles kwam bekend voor. Een tip, maak alle examens want tijdens de examens kom je telkens 1 a 2 vragen tegen die moeilijker zijn.

slecht

Beste Dani, Zou je aan kunnen geven wat je precies slecht vindt? Wij verbeteren namelijk graag onze service, waar mogelijk. Alvast bedankt! Team iTheorie

Dankzij Itheorie in 1× geslaagd!

Hele fijne website. Kan het niet anders zeggen. Super fijn om eerst een hoofdstuk voldoende af te sluiten voordat je naar de volgende mag. Alle vragen op mijn examen kwamen overeen met de vragen van itheorie.

In één keer gehaald met ITheorie

Goed dat je eerst bepaalde theorie moet halen voordat je de oefentoetsen mag maken. Er wordt in de examens veel herhaald. Dus je leert wel steeds van je fouten. Let wel op dat je niet meer terug kan naar je theorietoetsen en de examens nadat je deze hebt afgesloten!! Voor het geld wat ze ervoor vragen is dat wel jammer. Tip: maak foto's van de fouten die je hebt gemaakt! Zodat je die zelf nog kan oefenen. De vragen die ik kreeg bij mijn theorie examen bij het CBR kwamen goed overeen. Ik heb het idee dat ITheorie zelfs nog meer op details ingaat dan het CBR examen.

Werkt ok.

Een maand alle theorie geleerd,eerst alle 50 examens voltooid,een dag voor mijn motorexamen, vandaag 25-11-20 de laatste 50 examens gedaan,is wel een zit hoor,examen vandaag in 15 minuten gepiept,wel 3 foutjes gemaakt,maar toch een score van 94%.,47 goed. Blij dat het gedaan is. Oefen examen vragen lijken echt veel op de echte examen vragen,ondanks dat ik 5000 vragen beantwoord heb ,96% goed,toch nog 3 vragen gehad die ik nog niet gezien had.

Jammer

Je kunt slechts 1x de examens maken terwijl dit bij andere aanbieders wel kan. En dat voor relatief veel geld. Vragen zijn volgens mij wel goed alleen kan ik dit nog niet beoordelen aangezien ik nog op moet

mwa

Ik scoorde op de oefenexamens altijd net 1 of 2 vragen te veel. wat erg frustrerend is natuurlijk. Gister heb ik mijn cbr theorie examen gemaakt. Ben gelukkig in een keer geslaagd, maar er is zoveel verschil tussen itheorie en het echte examen. Voornamelijk bij het onderdeel gevaarherkenning, je kijkt vanaf een heel andere positie in de auto, echt heel vervelend. Bij de 2 andere onderdelen kwamen sommige vragen echt nooit terug bij itheorie, heb veel moeten gokken. Maar goed ik ben geslaagd, dus ik heb dit niet meer nodig.

niet aangeraden

Ik heb veel geoefend met itheorie maar er zijn toch vragen die ik nooit heb gezien tijdens het CBR exam... iTheorie jullie moeten geüpdated worden.

Goede methode maar ouderwets

Het is een goede leermethode en de stof sluit goed aan bij de examens. Maar Ik vind programma ten eerste verschrikkelijk traag, en ik ben een kwartier verder voordat de hele pagina is opgestart. Daarnaast zou het ook fijn zijn als het een mobiele versie is of een app, zodat ik ook in de trein of onderweg er makkelijk mee aan de gang kan gaan. Verder vind ik zoals ik al zei de les methode en de opbouw goed. Ik heb het programma eerder gebruikt voor mijn auto theorie en dat is ongeveer 6 jaar terug. Voor mij gevoel is er niets veranderd aan de site. Dus al met al is de leermethode goed maar is de site achterhaald, traag en toe aan een opknapbeurt in de vorm van een app of een mobiele site.

Super fijne methode

Werkt erg goed en alles is heel duidelijk aangegeven. Het is heel fijn dat je eerst een hoofdstuk voldoende moet afronden voor je naar de volgende mag

Erg fijne en duidelijke site

Vond het erg prettig om met Itheorie te leren. Doordat je steeds bezig bent met de stof vind ik het makkelijker om het te begrijpen en het blijft beter hangen. Oefen examens ook van goede kwaliteit. Ik heb het idee dat deze moeilijker zijn dan het echt examen ;)

Oefenen op een relaxte manier

Ik vind het heel fijn dat je zelf mag weten wanneer je gaat oefenen voor het theorie examen. Op deze manier hoef je niet te stressen, aangezien je waarschijnlijk al genoeg aan je kop hebt.

Vreselijke oefenexamens

Ik maak de oefentoetsen goed, misschien 1 of 2 keer verkeerd gemaakt, maar heb m dan uiteindelijk toch gehaald. Kom ik bij de oefenexamens aan en snap ik helemaal niks meer van de theorie. Dan krijg ik dubbele vragen (in verschillende examens) waarvan de 1 wel goed is en de ander verkeerd (op dezelfde manier gemaakt), zijn de gevarenherkennings foto’s veel te onduidelijk en heb ik na veel leren nog nooit zo’n examen kunnen halen.

Veel examen die overeen komen met het CBR en overzichtelijk

Ithoerie is erg duidelijk in waar je wat kunt vinden, het boek is digitaal en daar kan je zelf aantekeningen in maken (via post-its) en een menu door hun gemaakt waar je makkelijk in kunt bladeren. Daarnaast krijg je veel oefenexamens die qua uiterlijk en opzet heel erg overeen komen met het CBR, doordat je veel kunt oefenen ben je goed voorbereid. Ik ben in een keer geslaagd, maar je moet wel zelf kunnen leren, het is geen cursus (had ik mij ook in vergist).

Poorly orgainzed and frustrating to use

While iTheorie.nl certainly provided me the information necessary to pass the motorcycle theory exam on my first try, I would have preferred to use a simple, non-intrusive physical book compared to this. It makes the simple act of looking up information time-consuming and frustrating, while simultaneously not providing well-written or illustrated materials. Not only that, but it fails to make proper use of the many advantages of the online / digital medium could provide, and opts instead to use it to make my life as difficult as possible. Some key complaints: - The book primarily just walls of text without guiding illustration or examples, making understanding and memorizing anything a frustrating chore - Certain definitions, rules, or guidelines appear to be either wrong or out of date (when compared to the actual exam). - Each book chapter must be viewed separately. When opened it auto-fills your screen, and stops you from copying or screen-clipping anything. This makes trying to take digital notes or just looking up supplemental information online, profoundly time-consuming and frustrating. - The test used to examine your understanding of each individual chapter neither resembles the actual exam, nor does it test / probe your understanding. - The "50" practice exams provided are merely a much smaller set of possible questions that appear randomly in each one. After completing 25 of these practice exams, you will have seen all the questions they offer. It only gets 2 instead of 1 star because I did actually pass. Don't waste your time or money.

Goede opbouw van de opleiding

Na een wat stroeve opstart... dit kwam doordat Itheorie pas op de Ipad werkt nadat je de Puffin browser app hebt gedownload. Verder is de opbouw van de opleiding erg goed. Maar net als bij iedere opleiding krijg je terug wat je erin stopt.

Inhoudelijk prima, feedback is jammer

De informatie wordt duidelijk gepresenteerd, maar er wordt pas feedback gegeven op de resultaten van de oefenexamens wanneer je ze allemaal hebt gemaakt. Hij geeft dus pas aan wat je nog moet nalezen als je geen oefenexamens meer hebt.

Laden duurt lang

Laden duurt lang, geen gebruik op mobiel apparaat en je kunt niet zelf de volgorde van stof leren bepalen.

Prima boek, handige oefenexamens

In één keer geslaagd puur door dit boek te lezen en 15 oefenexamens te maken. Super nice. De interface is niet echt modern maar van het boek en de examens zelf wel.

Messy looking website

The content seems good. But the package feels like a barn. Cheap and messy

Ik vind het fijn dat je zelf kan kiezen wanneer je gaat leren

Het is fijn dat je zelf kan gaan leren waar en wanneer je wilt

Het is duidelijk en overzichtelijk

Het boek is niet te gedetailleerd en het is fijn dat je per onderdeel kan oefenen.