top

De vragen van het Cbr zijn volgens mij wel iets moeilijker geworden, maar met Theorie heb ik wel echt goed kunnen leren!

In een keer geslaagd

Met dit pakket in 1 keer geslaagd. Je hebt lang om te oefenen dus het geld wel waard. De reacties dat er soms vragen komen die niet gesteld zijn snap ik, maar ik ervaarde die vragen niet als moeilijk. Ik kon ze zo beantwoorden.

GESLAAGD!!

Meeste vragen van mijn examen komen terug in het echte examen en je wordt super begeleid!! Topdag gehad, zeker aan te raden!

Fijn programma

Door de vele oefenexamens heb ik veel kunnen oefenen. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd. Ik heb zo mijn theorie examen (rijbewijs B) in 1 keer gehaald.

niet representatief voor echte examen

Zojuist voor de 3de keer gezakt voor mijn theorie examen. Heb inmiddels 90 oefenexamens gemaakt op itheorie waarbij ik bijna altijd slaag. Soms komen er vragen op het examen van cbr over leerstof dat ik nooit heb voorbij zien komen op itheorie. Hoor van veel mensen dat een dagcursus een stuk beter werkt.

Nooit inlogcode gekregen/geen telefoonnummer op website.

Klantenservice is hier gewoon uitermate slecht, er staat nergens een e-mail/telefoon nummer vermeld. Je kan alleen een e-mail sturen via de website. Ik ik heb morgen mijn examen, maar krijg niks binnen en geen reactie op de e-mail die ik verstuurd heb. Ik hoop dat zij het volledige bedrag terug overmaken, zo ja zal ik mijn review aanpassen.

Beste G, De zin op het contactformulier geeft het eigenlijk al aan: 'We doen ons best om e-mailberichten binnen één werkdag te beantwoorden', onze mensen van de klantenservice werken tijdens normale kantoortijden. Daarom hebben we, nadat jij je code 's avonds hebt besteld, gelijk 's ochtends gereageerd. Verder hopen we dat je begrijpt, dat er altijd iets mis kan gaan. Dit geldt natuurlijk voor beide partijen. Zo bleek uit ons systeem, dat je e-mailadres van je bericht naar onze helpdesk, net iets verschilde van het e-mailadres dat je hebt ingevuld toen je de bestelling plaatste. Het lijkt er dus op dat je hier per ongeluk zelf een typefout hebt gemaakt. Hierdoor is je code naar het verkeerde adres gestuurd. Hier hebben we vervolgens contact met je over gehad. We hopen desondanks dat je de volgende ochtend je examen wel goed hebt gemaakt. Met vriendelijke groet, Team iTheorie

Hele fijne manier van leren!

Ik vindt iTheorie echt een top manier om het theorie-examen te halen. Ik heb alles een keer goed doorgenomen en daarna heel veel oefenexamens gemaakt en jahoor, in 1x geslaagd! Hele goede manier van leerstof opbouwen door middel van theorieblokken! Echt een aanrader!

slecht

kan geen herhalings curcus als iemand weet hoe je het doet zeg het dan

Beste Fg, We hadden je graag willen helpen met het vinden van de herhalingscursus, maar je hebt helaas geen contact gezocht met onze helpdesk (in zoverre bij ons bekend is). De herhalingscursus is gewoon voor iedereen beschikbaar, maar wel pas op het moment dat je de cursus helemaal hebt afgemaakt. We merken soms dat dit niet bij iedereen bekend is. Ons systeem werkt zo omdat je anders geld zou weggooien, indien je meteen door zou gaan met een herhalingscursus. Je hebt immers nog oefenstof over van de eerste cursus, waarvoor je al hebt betaald. Dat je de cursus eerst moet afmaken, is dus in jouw voordeel. Meer info over hoe je onze herhalingscursus op de juiste manier activeert, vind je hier: https://itheorie.nl/auto/herhalingscursus Mocht het niet lukken, dan willen we je aanraden om alsnog een berichtje naar onze helpdesk te sturen. We hopen dat je deze review daarna alsnog wilt aanpassen, in het geval je ervaring met ons dan wellicht is verbeterd.

vaag

Voordeel: De theorie pakket is goedkoop en er zit geen tijd limiet op. Verder zijn er veel examens waarmee je kan oefenen Nadeel: De examens zijn niet echt goed vergelijkbaar vergeleken de echte theorie examen, ook zijn de vragen soms onduidelijk en missen ze vaak context.

Beste Kenny, Fijn dat je zoveel voordelen ervaart van iTheorie. We vinden het wel jammer dat je niet precies aangeeft waarom je vind dat de examens niet echt goed vergelijkbaar zijn. Omdat we hier wel altijd ons best voor doen, zouden we graag meer informatie van je ontvangen over welke punten of vragen dit gaat, zodat we jou reactie in de goede context kunnen plaatsen. Met vriendelijke groet, Team iTheorie

Prima programma

Itheorie lijkt precies op het echte examen. In de proefexamens worden dezelfde soort vragen gesteld met bijna hetzelfde interface. Ik heb het theorie examen (Rijbewijs B) in 1 keer gehaald met dit programma. Pro's - Duidelijke uitleg - 50 oefenexamens, ik had hiervan 20 gemaakt voor de theorie - Evt. 50 extra oefenexamens wanneer je de theorie niet haalt. - Kan gebruikt worden op een potato pc Cons - Gevaarsherkenning oefeningen zijn vaak best onduidelijk. Deze kan je ook alleen maar echt oefenen bij de proefexamens - (Zeldzaam) Sommige vragen bij proefexamens staan niet in de theorie hoofdstukken - Proef examens kan je maar 1 keer maken en 1 keer terugbekijken (Net na het maken) Een aanrader vooral omdat het veel lijkt op de echte examens!

Matig

Ik vind het de uitleg matig en de examens onduidelijk.

Beste Sem, Wat jammer dat je het zo ervaart. We hadden je graag opweg geholpen als je tijdens je cursus even contact met ons had gezocht via onze helpdesk. Met vriendelijke groet, Team iTheorie

Goeie tool

Nadat ik de theorie hoofdstukken heb doorgenomen ben ik aan de bak gegaan met oefen examens oefenen. Ik heb, gok ik, in totaal ~20 van de oefen examens gemaakt. Na de 15de begin je wat van de gevaarherkenning vragen te herkennen maar je studeert nog wel goed. De oefententamens hebben veel overlap met het echte examen en ik zou deze tool aan iedereen aanbevelen.

ZE ZIJN DE ENIGE DIE SAMENWERKEN MET CBR EN HIERDOOR DUS ECHT BETROUWBAAR ZIJN

Ik hoor van veel mensen die ik ken "ik ben ... gezakt op 1 fout, ik snap niet wat ik verkeerd doe" Het probleem is dat bedrijven zoals theorietoppers, theorieexamenoefenen.nl ect. 1000en nepaccounts aanmaken op GOOGLE en betalen voor ADVERTISEMENT EN ZIJ GEVEN HUN KLANTEN DIE SLECHTE REVIEWS WILLEN PLAATSEN NIET DOOR AAN KIYOH. Vervolgens krijg je een mail van Kiyoh dat als je echt een aankoop hebt gedaan je een bewijs moet gaan sturen hiervan, ha ha, laat ik even mijn bank gegevens en mijn inloggegevens sturen. LET HIER ONTZETTEND ERG OP! ALS JE BENT GEZAKT, LIGHT HET WAARSCHIJNLIJK NIET AAN JOU MAAR AAN HET FIJT DAT KIYOH OOK NOG HIER BOVENOP BEDRIJVEN VRAAGT OF 5-STER REVIEWS OOK GECONTROLLEERD MOETEN WORDEN (natuurlijk gaan die fake dombo's "nee" zeggen, want ja dan kunnen hun werknemers fake reviews gaan aanmaken op google.. Nog beter zelfs, ITHEORIE LAAT SLECHTE BEOORDELINGEN DOOR ZONDER ENIGE CONTROLE (want als je logisch nadenkt; niemand zou een bedrijf die oprecht is zomaar slecht beoordelen, nouja natuurlijk op die theorie toppers, theorieexamen oefenen etc mederwerkers na die overduidelijk Itheorie gewoon omlaag willen halen met google).

Hierdoor haalde ik mijn motor theorie!

Heel duidelijke uitleg, verschillende mogelijkheden met proefvragen, goede proefexamens. Echt top!

Slecht!

Ze maken niet goede vragen, soms moet je 3 tot 5x lezen voor je de vraag snapt en soms daarna snap je het nog niet. Het antwoord als je een vraag fout maakt, dan kunnen ze niet goed uitlegen van hoe je het fout hebt gemaakt. Ik heb zelf voor de motor aan geschaft en even later stond hij op voor de auto. Dit is GEEN Aanrader!

Geweldige cursus

Heel de cursus heeft een logische opbouw met vragen aan het eind van elk hoofdstuk. Dan de 50 examens, alle vragen die ik heb gehad kwamen overeen met die van het cbr, alles kwam bekend voor. Een tip, maak alle examens want tijdens de examens kom je telkens 1 a 2 vragen tegen die moeilijker zijn.

slecht

Beste Dani, Zou je aan kunnen geven wat je precies slecht vindt? Wij verbeteren namelijk graag onze service, waar mogelijk. Alvast bedankt! Team iTheorie

Dankzij Itheorie in 1× geslaagd!

Hele fijne website. Kan het niet anders zeggen. Super fijn om eerst een hoofdstuk voldoende af te sluiten voordat je naar de volgende mag. Alle vragen op mijn examen kwamen overeen met de vragen van itheorie.

In één keer gehaald met ITheorie

Goed dat je eerst bepaalde theorie moet halen voordat je de oefentoetsen mag maken. Er wordt in de examens veel herhaald. Dus je leert wel steeds van je fouten. Let wel op dat je niet meer terug kan naar je theorietoetsen en de examens nadat je deze hebt afgesloten!! Voor het geld wat ze ervoor vragen is dat wel jammer. Tip: maak foto's van de fouten die je hebt gemaakt! Zodat je die zelf nog kan oefenen. De vragen die ik kreeg bij mijn theorie examen bij het CBR kwamen goed overeen. Ik heb het idee dat ITheorie zelfs nog meer op details ingaat dan het CBR examen.

Werkt ok.

Een maand alle theorie geleerd,eerst alle 50 examens voltooid,een dag voor mijn motorexamen, vandaag 25-11-20 de laatste 50 examens gedaan,is wel een zit hoor,examen vandaag in 15 minuten gepiept,wel 3 foutjes gemaakt,maar toch een score van 94%.,47 goed. Blij dat het gedaan is. Oefen examen vragen lijken echt veel op de echte examen vragen,ondanks dat ik 5000 vragen beantwoord heb ,96% goed,toch nog 3 vragen gehad die ik nog niet gezien had.

Jammer

Je kunt slechts 1x de examens maken terwijl dit bij andere aanbieders wel kan. En dat voor relatief veel geld. Vragen zijn volgens mij wel goed alleen kan ik dit nog niet beoordelen aangezien ik nog op moet

Beste Piet, Goed dat je aangeeft dat je eigenlijk nog te vroeg in het proces deze beoordeling hebt geschreven. We zijn ondertussen zeer benieuwd naar jouw totale ervaring. We hopen ook dat je ondertussen al geslaagd bent voor het officiële examen. We zouden het erg op prijs stellen als je jouw beoordeling nog even zou aanvullen. Alvast bedankt! Team iTheorie

mwa

Ik scoorde op de oefenexamens altijd net 1 of 2 vragen te veel. wat erg frustrerend is natuurlijk. Gister heb ik mijn cbr theorie examen gemaakt. Ben gelukkig in een keer geslaagd, maar er is zoveel verschil tussen itheorie en het echte examen. Voornamelijk bij het onderdeel gevaarherkenning, je kijkt vanaf een heel andere positie in de auto, echt heel vervelend. Bij de 2 andere onderdelen kwamen sommige vragen echt nooit terug bij itheorie, heb veel moeten gokken. Maar goed ik ben geslaagd, dus ik heb dit niet meer nodig.

niet aangeraden

Ik heb veel geoefend met itheorie maar er zijn toch vragen die ik nooit heb gezien tijdens het CBR exam... iTheorie jullie moeten geüpdated worden.

Beste Izzy, We zien dat je helaas niet alle examens hebt gemaakt, zo kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je net even een paar vragen hebt gemist tijdens het oefenen. We doen regelmatig ons best om de cursusstof te updaten. Wanneer er bijvoorbeeld iets veranderd in de officiële wetgeving, passen we direct al onze vragen over dat betreffende onderwerp aan. Team iTheorie

Goede methode maar ouderwets

Het is een goede leermethode en de stof sluit goed aan bij de examens. Maar Ik vind programma ten eerste verschrikkelijk traag, en ik ben een kwartier verder voordat de hele pagina is opgestart. Daarnaast zou het ook fijn zijn als het een mobiele versie is of een app, zodat ik ook in de trein of onderweg er makkelijk mee aan de gang kan gaan. Verder vind ik zoals ik al zei de les methode en de opbouw goed. Ik heb het programma eerder gebruikt voor mijn auto theorie en dat is ongeveer 6 jaar terug. Voor mij gevoel is er niets veranderd aan de site. Dus al met al is de leermethode goed maar is de site achterhaald, traag en toe aan een opknapbeurt in de vorm van een app of een mobiele site.

Super fijne methode

Werkt erg goed en alles is heel duidelijk aangegeven. Het is heel fijn dat je eerst een hoofdstuk voldoende moet afronden voor je naar de volgende mag