Goede manier om theorie te leren

Ik vondt het leren met het online boek heel prettig, de tentamens na elk hoofdstuk waren fijn. Het beste was vooral alle oefententamens die gedaan konden worden. Ik heb mijn theorie examen in 1 keer gehaald!

waarom moet dit

Waarom moet ik een review maken...

Duidelijk en goed

Duidelijke, simpele uitleg. Fijn in gebruik. Overzichtelijk. Veel examens om mee te oefenen. Enige nadeel is dat het theorieboek soms vastloopt en geen pagina's meer wilt laden waardoor je het weer opnieuw moet opstarten

duidelijk overzichtelijk

Ik ben sinds kort gaan werken met i-theorie als rijschool. ik krijg alleen maar positief commentaar van mijn leerlingen.

Werkt prettig

Fijn om mee te leren is heel duidelijk en fijne toetsen om mee te oefenen!

Niet bruikbaar vanwege Flash

iTheorie gebruikt Flash-player. Dit softwarepakket is verouderd, bevat vele beveiligingslekken en wordt vanaf volgend jaar niet meer ondersteund door Adobe (je kunt het niet meer downloaden en er komen geen updates meer). Ik wil Flash dan ook niet meer installeren op mijn computer, wat iTheorie voor een groot deel onbruikbaar maakt. De oefentoetsen kon ik wel maken, dit werkt zonder Flash. De vragen waren nuttig en hielpen mij om de theorie voor auto te leren.

fijn

ik vind het heel handig maar het is aleen nie zo fijn dat je lessen maar een keer kan doen

Onvoldoende begeleiding

Heb al een paar keer gemaild maar een goed antwoord krijg ik niet. Nu al bijna vakantie en nog geen theorie en rijbewijs

Het zijn goeie oefenexamens, alleen jammer dat je vanaf het begin al 8 seconden over de eerste ronde hebt per vraag. Ook jammer dat je de examens niet nog een keer kan overdoen om te zien of je ervan geleerd hebt.

Ik vond het heel leerzaam

Jammer dat de oefeningen eenmalig waren we konden de oefeningen tweede keer niet doen. Verder was het wel heel leerzaam en de uitleg was ook duidelijk

chill progamma

wel jammer dat ik niet meer terug kon naar de antwoorden van de gemaakte oefententamens om deze nog een keer goeden rustig na te lezen de volgende dag.

Prima manier om te oefenen

Positief: - Veel oefententamens - Actuele theorie met samenvatting en oefenvragen Negatief: - Website gebruikt flashplayer die standaard uitgeschakeld staat in de meeste browsers - Oefentoetsen kunnen niet opnieuw ingezien worden, je moet zelf onthouden/opschrijven welke vragen je niet goed hebt beantwoord. Je kunt niet eens meer zien hoeveel toetsen je wel/niet gehaald hebt

Werkt niet

Itheorie werkt niet ivm flash.

Makkelijk in gebruik

Uitgebreid lesmateriaal voor een brommer examen, veel proef examens, 50 stuks, die je eenmalig kan proberen. Prijs vind ik wat aan de hoge kant, 50€ was beter geweest.

Fijn, overzichtelijk, heel veel oefenmogelijkheden en ook extra praktijkuitleg

Had eerst een andere module maar die vond ik onoverzichtelijk, heel blij met deze aankoop. Goede uitleg in het online-lesboek, genoeg oefenmogelijkheid ook voor gevaarherkenning. Min-puntje: je hebt Flash nodig voor de gevaarherkenning oefeningen en praktijkuitleg. Eind 2020 wordt Flash niet meer ondersteund in Chrome, hopelijk zullen ze daar een oplossing voor vinden.

Fijn om te leren, alleen jammer dat je het hoofdstuk maar 1 keer kan openen

zie bovenstaande

Snel geholpen

Ik had een vraag aan de klantenservice over hoe lang mijn code nog geldig was. Snel, behulpzaam en goed te woord gestaan.

Gewoon goed

Duidelijk en een goede opbouw!

Fijne complete theorie opleiding

Het werkt prima

Ik gebruik het nog niet heel lang, maar het is een makkelijk en fijn systeem.

Had er meer van verwacht

Alleen in de oude versie kan voorgelezen worden . Stem is onaangenaam en ratelt door zonder adem te halen! Legt ook vaak klemtoon verkeerd.

Goede website om te leren

Goede ervaring

Goede site, je kunt veel oefenen. Alleen jammer dat je het boek alleen als pdf kan waardoor je niks kan kopieren. Verder wordt alles duidelijk uitgelegd.

Niet handige scherm aanpassingen

Ook geen toegang tot oefentoetsen via de website van de verkeersschool. Ik doe het nog steeds via de site van iTheorie