9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Aardige mensen, prettig en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Efficient, goede kwaliteit en prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Alle jaren zeer tevreden over de behandelingen , en 100& correcte afspraken , en advies

Verbeterpunten

Alhoewel ik graag kritische opmerkingen maak, kan ik er echt geen vinden ___Wie weet in de toekomst hahahaha

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Geweldige service zoals altijd!!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijke te woord gestaan. Direct geholpen. Bij afrekening naar de laagste prijs gezocht en berekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel afspraak. Vriendelijk personeel. Kundige monteurs. Goede bereikbaarheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima service en Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Perfect zoals het hoort!

Verbeterpunten

N.v.t

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijk, correct en volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel e redelijk geprijsd

Verbeterpunten

Betere koffie machine met meer keuze mogelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Rustige afhandeling van de gebreken, en duidelijke uitleg.

Verbeterpunten

In de hier onderstaande tekst staat niet verplicht voornaam in te vullen. Dit moet denk ik naam zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfecte behandeling gekregen. Verdiend een pluim voor de vestiging in Leeuwarden,

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Werd goed op de hoogte gehouden, werd meegedacht met de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Accu was overleden eerst anwb gebeld toen door naar kwikfit meteen geholpen voor nieuwe accu moest half uurtje wachten top

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na een lekke band ben ik doorgestuurd door de Anwb zonder enige vorm van afspraak. Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen, goeie uitleg en super gastvrij alles is super snel verholpen. En was weer snel op weg

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle afhandeling en zéér klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, kundig, altijd vriendelijk :)

Verbeterpunten

Nee

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

De service van de monteurs. Vriendelijkheid van de balie medewerkster. Niet te veel betalen indien niet nodig ook handige tips gekregen.

Verbeterpunten

Met maakt reclame dat lamp van koplamp vervangen kan worden zonder afspraak. Twee keer voor niets geweest was geen tijd voor uiteindelijk een afspraak gemaakt en dat werkte. Beloof geen dingen die je niet waar kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

Mijn VW Passat begin juli naar Kwik Fit, centrum Nijmegen gebracht voor APK. Ik werd gebeld dat remschijven achter vervangen moesten worden. Prijsopgaaf voor vervangen remschijven (achter) gekregen. Afkeuring bevreemde me omdat de auto (ik rijd weinig kilometers) enkele maanden eerder eerder grote beurt bij VW garage had gehad. O.a. specialistische DSG bak oliewissel. Afgekeurde auto naar ander gerenommeerde andere garage gebracht voor nieuwe APK. Remschijven waren geen punt van afkeuring ! Betreffende garage heeft zelfs nog een contra-expertise uitgevoerd. Hierover telefonisch een klacht bij Kwik Fit ingediend. Tevens aangegeven dat ik bij keuring andere garage er achter kwam dat de vorig jaar door Kwik Fit vervangen ruitenwissers (ook bij APK) niet de Bosch Aero twins waren, maar goedkopere Bosch wisser. Voor de twee voorruit bladen wel 77,- betaald.. Medewerkster Kwik Fit heeft alles zo genoteerd en zou een klachtrapport opmaken. Hierna niets meer van Kwik Fit Nederland gehoord

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

APK keuring on-line geboekt. Netjes 1 dag van te voren een herinnering gehad. 's morgen gebracht en 3 uur later netjes een melding dat de auto weer opgehaald kon worden.

  • Aanbevelen? Ja