Pluspunten
Heel klantvriendelijk, attent personeel.
Pluspunten
Super service !
Pluspunten
Klantvriendelijk en professioneel geholpen. Bouten van banden met momentsleutel nagetrokken en na circa 200 km weer terug om na te trekken. Dit is zoals het hoort!!!
Pluspunten
Snel en conform afspraak
Pluspunten
Stiptheid, vriendelijk personeel.
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
goede afspraak, snelle en correcte afhandeling van de bandenwissel
Pluspunten
Correcte bejegening, klantvriendelijk
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
No-nonsense aanpak Goede service
Pluspunten
Alles goed na gekeken
VerbeterpuntenDe auto moest tussen 8 en 9 gebracht worden en was pas laat in de middag klaar had gedacht dat die tussen 8 &9 aan de beurt was ivb met de tijd
Pluspunten
Buitengewoon goed geholpen
Pluspunten
Behulpzaam, snelle service
VerbeterpuntenDe klant meteen informeren over de prijs. De klant moet hier niet om vragen
Pluspunten
Top service - vriendelijk en snel
VerbeterpuntenGeen !!
Pluspunten
Komen afspraak na
VerbeterpuntenKoffie
Verbeterpunten
Het na een bandenwissel monteren van de wieldoppen laat te wensen over. Op 17 april een bandenwissel gehad. Op 20 april vertrokken naar mijn vakantiehuis in Frankrijk. Bij aankomst bleek dat een wieldop ontbrak, kennelijk tijdens de rit er af gegaan omdat hij niet goed is vastgezet.
Pluspunten
Vriendelijk personeel, gratis koffie, voordat de monteur in de auto stapt gaat er een hoesje over de autostoel en heeft handschoenen aan bij het vervangen van de banden en doet deze uit als hij in de auto stapt, Ik heb dat bij andere bedrijven wel eens anders gezien. En dat samen met een zeer gunstige prijs zorgt voor 5 sterren voor Kwik Fit.
VerbeterpuntenKoekje bij de koffie? Haha, geintje. Nee, ik kan zo geen verbeterpunten verzinnen.
Pluspunten
Aardige mensen en super vlug.
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
Normaal gesproken goede service
VerbeterpuntenNu s'morgens geinformeerd naar twee nieuwe banden en wielwissels. Kon om 13.00 uur komen. Heb vervolgens tot 16.00 uur zitten wachten tot de auto klaar was. Lijkt mij voor verbetering vatbaar.