Pluspunten
Normaal gesproken goede service
VerbeterpuntenNu s'morgens geinformeerd naar twee nieuwe banden en wielwissels. Kon om 13.00 uur komen. Heb vervolgens tot 16.00 uur zitten wachten tot de auto klaar was. Lijkt mij voor verbetering vatbaar.
Pluspunten
vriendelijk, vlotte service
Pluspunten
Altijd vriendelijk en bekwaam en naar mijn idee geen onnodig onderhoud of vervanging van onderdelen. Nadat tijdens een beurt schade was ontstaan aan de voorruit werd deze vervangen, prima opgelost.
Pluspunten
De klantvriendelijkheid van de medewerkers
VerbeterpuntenVoorbereiding. planning, bevoorrading Voor bandenwissel bleken maar 2 banden beschikbaar. Daardoor moest ik nog een keer terugkomen. De afspraak voor bandenwissel was al een maand tevoren vastgelegd (20-3 bevestiging, 19-4 afspraak) In de bevestiing staat nota bene "we leggen de banden voor je klaar"
Pluspunten
Hardstikke goed
Pluspunten
Snel en vakkundig geholpen. Uitstekende service!
Pluspunten
Did a greta job with my tires exchange (from Winter to Summer ones)!
VerbeterpuntenPerhaps, shorten the amount of time needed since the tires exchange appointment is effectively scheduled, till the moment your company makes the effectively available for the replacement.
Pluspunten
Snelle service volgens afspraak
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
snelle service , korte wachttijd en vriendelijk personeel
Pluspunten
precies op tijd gestart en geëindigd met de klus, juiste feedback gekregen. positief dus.
Pluspunten
Zeer goede service en ook uitleg bij een technisch probleem
VerbeterpuntenGa zo door!
Pluspunten
correcte en snelle behandeling en zeer vriendelijk.
Pluspunten
Volgens afspraak precies op tijd geholpen, snel geholpen, foutloos geholpen. Erg prettig dat medewerkers standaard een hoes over de stoel leggen zodat een vuile overall geen vlekken geeft.
VerbeterpuntenJammer dat men niet uit zichzelf aan de klant aangeeft dat het ANWB lidmaatschap op bepaalde werkzaamheden korting geeft.
Pluspunten
Goede service en nette bediening
Pluspunten
De compressor was stukgegaan de vorige dag en ik werd de avond voor mijn afspraak gebeld om dit te melden. Het was uiteindelijk geen probleem want ik had een velgenwissel, maar het was toch zeer attent. Vervolgens ging de afspraak de volgende dag soepel en met minimale uitloop door de kapotte compressor.
Pluspunten
snel goed te verstouwen en eerlijk zijn scherp met de prijzen en en vriendelijk
Verbeterpunteneen brieven bus om de auto sleutel in te doen als je hem s avonds van te voren neer te zetten makkelijker voor mensen die werken tot 18:00 verdergeen
Pluspunten
aardig personeel, snelle service
Verbeterpuntenbandenspanning graag in overeenstemming met de op de auto gegeven waarden
Pluspunten
correcte afspraak Monteur kun je gewoon spreken
Verbeterpunten
KwikFit mag de volgende keer echt wat doen met hun communicatie. Er is veel mis gegaan tijdens de communicatie waardoor ze onnodige reparaties hebben uitgevoerd tijdens APK zonder dat ik er duidelijk op de hoogte was. Gevolg: spaarrekening leeg.
Pluspunten
Snelle en vriendelijke service
Pluspunten
Snel, goed en transparant.
Pluspunten
Vriendelijk personeel. Weinig wachttijd.
Pluspunten
Goed bereikbaar. Vriendelijke medewerker