7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Normaal gesproken goede service

Verbeterpunten

Nu s'morgens geinformeerd naar twee nieuwe banden en wielwissels. Kon om 13.00 uur komen. Heb vervolgens tot 16.00 uur zitten wachten tot de auto klaar was. Lijkt mij voor verbetering vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

vriendelijk, vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Altijd vriendelijk en bekwaam en naar mijn idee geen onnodig onderhoud of vervanging van onderdelen. Nadat tijdens een beurt schade was ontstaan aan de voorruit werd deze vervangen, prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De klantvriendelijkheid van de medewerkers

Verbeterpunten

Voorbereiding. planning, bevoorrading Voor bandenwissel bleken maar 2 banden beschikbaar. Daardoor moest ik nog een keer terugkomen. De afspraak voor bandenwissel was al een maand tevoren vastgelegd (20-3 bevestiging, 19-4 afspraak) In de bevestiing staat nota bene "we leggen de banden voor je klaar"

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hardstikke goed

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel en vakkundig geholpen. Uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Did a greta job with my tires exchange (from Winter to Summer ones)!

Verbeterpunten

Perhaps, shorten the amount of time needed since the tires exchange appointment is effectively scheduled, till the moment your company makes the effectively available for the replacement.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 stars: perfect, definitely recommended

  • Would you recommend us? Yes
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service volgens afspraak

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle service , korte wachttijd en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

precies op tijd gestart en geëindigd met de klus, juiste feedback gekregen. positief dus.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer goede service en ook uitleg bij een technisch probleem

Verbeterpunten

Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

correcte en snelle behandeling en zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Volgens afspraak precies op tijd geholpen, snel geholpen, foutloos geholpen. Erg prettig dat medewerkers standaard een hoes over de stoel leggen zodat een vuile overall geen vlekken geeft.

Verbeterpunten

Jammer dat men niet uit zichzelf aan de klant aangeeft dat het ANWB lidmaatschap op bepaalde werkzaamheden korting geeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service en nette bediening

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De compressor was stukgegaan de vorige dag en ik werd de avond voor mijn afspraak gebeld om dit te melden. Het was uiteindelijk geen probleem want ik had een velgenwissel, maar het was toch zeer attent. Vervolgens ging de afspraak de volgende dag soepel en met minimale uitloop door de kapotte compressor.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel goed te verstouwen en eerlijk zijn scherp met de prijzen en en vriendelijk

Verbeterpunten

een brieven bus om de auto sleutel in te doen als je hem s avonds van te voren neer te zetten makkelijker voor mensen die werken tot 18:00 verdergeen

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

aardig personeel, snelle service

Verbeterpunten

bandenspanning graag in overeenstemming met de op de auto gegeven waarden

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

correcte afspraak Monteur kun je gewoon spreken

  • Aanbevelen? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Verbeterpunten

KwikFit mag de volgende keer echt wat doen met hun communicatie. Er is veel mis gegaan tijdens de communicatie waardoor ze onnodige reparaties hebben uitgevoerd tijdens APK zonder dat ik er duidelijk op de hoogte was. Gevolg: spaarrekening leeg.

  • Aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel, goed en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Weinig wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed bereikbaar. Vriendelijke medewerker

  • Aanbevelen? Ja