Pluspunten
Vriendelijk geholpen en vakkundige winterwielenwissel op afspraak en heb erop kunnen wachten. Keurige inrichting van gebouw en receptie. Koffie gratis, goede koffie.
VerbeterpuntenToen ik de wielenwissel inplande op de site van Kwik Fit kwam ik pas vele weken later aan de beurt. Was er echt geen eerder tijdstip beschikbaar...? Als je belt kan het vaak wel.... Ik vind een koekje bij de koffie ook altijd wel fijn, dat was vroeger wel het geval bij KwikFit
Pluspunten
4 nieuwe zomerbanden gekocht. Werd goed geholpen, kopje koffie tijdens het wisselen van de banden. Prijs was lager dan bij de concurrent
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Prettige ontvangst, mooie wachtruimte, snelle service!
Pluspunten
Betrouwbaar! Je geeft toch je eigendom in handen van iemand.....eerlijkheid, correct zijn dat is wat ik als erg positief ervaar en de koffie natuurlijk!
Pluspunten
vriendelijke werknemers, accurate bediening, voor zover ik het kan beoordelen.
Pluspunten
Vriendelijk en professionele personeel
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Vriendelijk personeel
VerbeterpuntenDe balie is slecht bezet. In de pauze moesten mensen ruim 20 wachten zonder iemand te zien of te spreken. Vreemd...
Pluspunten
Zeer goede service en afspraken zijn hier helder en worden nagekomen
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snel en vakkundig
VerbeterpuntenGraag zo doorgaan, tot de volgende keer
Pluspunten
Vriendelijk en snel
Pluspunten
Snelle afhandeling
Verbeterpunteniets meer klantvriendelijk gericht. Wel begrip gezien de zeer drukke werkzaamheden waarmee het personeel te maken heeft. Oppassen dat dit niet ten koste gaat van......
Pluspunten
Vriendelijke ontvangst, snelle bandewissel: 30 min!
Verbeterpunten?
Pluspunten
Perfect: alles op tijd geregeld.
VerbeterpuntenGeen enkel
Pluspunten
Aangename mensen die je goed helpen. Staan direct voor je klaar
Pluspunten
Goede service
Pluspunten
Snelle afspraak, gewoon net personeel. Auto de dag ervoor gebracht, deze werd alvast netjes binnen gezet. Zo staat hij niet een nacht op het industrie terein. Daar was ik erg blij mee.
VerbeterpuntenGeen, ga zo Door!
Pluspunten
Vriendelijke service Goed advies Kostenbesparend, geen zaken uitvoeren en in rekening brengen die overbodig zijn
VerbeterpuntenBetere koffie Nieuwe tijdschriften
Pluspunten
Men is echt klantgericht en doet alles en nog meer om de klant tevreden te stellen.
VerbeterpuntenGa zo door!
Pluspunten
Vlug, veilig en voordelig. APK, Bandenwissel probleemloos verlopen. As usual! Al meer dan tien jaar tevreden klant.