Pluspunten
clear communication informed of timescale and of delays friendly and helpful
Verbeterpuntenupgrade of coffee machine....tastier quality of coffee with additional cappuchino and cold water options would be appreciated I believe by all customers (and the staff themselves). perhaps even stretch the budget to those prepacked coffee biscuits..... :) hopefully someone will donate a broader spectrum of magazines to peruse whilst waiting, maybe Quest, National Geographic, or even short story anthologies....
Pluspunten
Meedenken. Advies om ook uit te lijnen en dit binnen de afspraak erbij te doen. Ik krijg altijd een nette update over de status van mijn banden waarin niet alleen profieldiepte maar ook bv. naar uitdroging wordt gekeken.
VerbeterpuntenWel altijd opletten dat de wieldoppen van de stalen velgen ook terug in de auto worden gelegd samen met de banden. Dit was de vorige keer vergeten en nu bijna weer.
Pluspunten
gemakkelijk afspraak maken goede en snelle service prettige sfeer en goede adviezen
Pluspunten
Snel geholpen, Deskundig personeel
VerbeterpuntenTe veel gericht op de verkoop van extra's
Pluspunten
Snelle wissel. Vriendelijk personeel.
Verbeterpunten-
Pluspunten
Heel vriendelijke hulpvaardige behandeling en kon snel terecht. Leenauto meegekregen
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
De Kwik-Fit vestiging is makkelijk bereikbaar en zit aan het begin van industrieterrein Zandhorst I, binnen wordt er gewerkt en zijn de mannen achter de balie/receptie/ontvangst vriendelijk, klantgericht en geven je het gevoel te weten waarmee ze bezig zijn. Ik kreeg er in z'n totaliteit een gewaardeerd gevoel door en voelde mij daardoor als klant op m'n gemak en serieus genomen. Ondanks dat ik nu alvast de banden heb gekocht, die ik later in het seizoen door slijtage ga vervangen, kom ik hier gewoon weer terug om ze te laten monteren en balanceren etc.
Pluspunten
Vriendelijk, vakkundig en snel
Pluspunten
Snelle en vriendelijke service
Pluspunten
Het maken van de afspraak was eenvoudig en snel. De banden/velgenwissel werd op tijd en vlot uitgevoerd. De rekening en toestand van de banden (profielen) werden duidelijk uitgelegd. Op verzoek werd ook ruitenwisservloeistof toegevoegd.
Pluspunten
Het onthaal door de receptionist bij de lokale vestiging (Wevershoekstraat, Rotterdam) is prima. Ook is er koffie/thee, een stoel met een tafel, WiFi en een (smerig) toilet.
VerbeterpuntenIs Kwik-Fit wel geïnteresseerd in de klant? Het begint met irritatie, wanneer een telefonist belt om daags van tevoren 'de afspraak te verzetten, want de banden zijn er niet', terwijl afspraak al geruime tijd geleden gemaakt is. Naar later blijkt is bemiddeling van Leaseplan nodig om afspraak gewoon doorgang te laten vinden en is daarna niets meer aan de hand. Dit gebeurt bij twee bandenwisselafspraken achter elkaar, heel bijzonder. Verder was de werkvloer slechts na aandringen van de receptionist bereid om de verplichte check in aanwezigheid van de klant (ikzelf dus) uit te voeren of de bouten echt goed zijn aangedraaid, ook heel bijzonder. Dit doet bij mij de vraag rijzen: Is Kwik-Fit wel geïnteresseerd in de klant?
Pluspunten
zeer goede service
Pluspunten
Snel vriendelijk geholpen
Pluspunten
Vriendelijkheid, snelheid
VerbeterpuntenBetere koffie en betere wacht/-werkruimte
Pluspunten
Prijs/Kwaliteit is goed
VerbeterpuntenZorg dat er op tijd iemand aan de balie is, bij deze afspraak bijna 10 minuten staan te wachten voordat er iemand komt.
Pluspunten
Vriendelijke ontvangst. Snelle hulp.
VerbeterpuntenIk kreeg een rekening, terwijl ik al betaald had. Een faux pas. Ik had doorgegeven waar hulpstukken in de auto lagen en daar kwam de monteur naar vragen. Gebrekkige communicatie dus.