Pluspunten
Goed werk en service. Vriendelijk en behulpzaam personeel en monteurs. Eerlijke prijzen(vaak betaal je bij de dealer wel het dubbele bedrag).
VerbeterpuntenLeenauto('s) voor vervoer klanten zou gewenst zijn.
Pluspunten
vriendelijk personeel, efficient, attent
Pluspunten
Vriendelijk personeel & snelle service
VerbeterpuntenGeen voldoende parker ruimte
Pluspunten
Korte wacht tijd, snelle behandleing complimenten
Pluspunten
Zeer snelle service. Goede toelichting op de werkzaamheden en de uitvoering daarvan.
VerbeterpuntenNaam is Barneveld en niet Barnevelt
Pluspunten
Nette en persoonlijke benadering, prima online service, geen onnodige administratie op locatie. Prettig geholpen, zonder te wachten.
Pluspunten
Klantgerichte houding personeel
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Vriendelijk personeel
VerbeterpuntenDuurde meer dan 2 uur voor een bandenwissel Ik had 1200 afspraak. 45 min later werd pas Mn auto naar de garage gereden. Iedere keer is er wel weer een excuus voor vertraging dit keer minder personeel Vorige keer waren de te verwisselen toch versleten Heb een keer op 3 verschillende merken gereden Kortom voor mij de laatste keer bij dit filiaal
Pluspunten
Altijd prettig te woord gestaan en geholpen
Pluspunten
Goede en vlotte service.
VerbeterpuntenGa zo door.
Pluspunten
Prima bandenwisseling
Pluspunten
Snel, accuraat, vriendelijk en behulpzaam. Ze hielpen m’n fiets uit de auto halen...
Pluspunten
Duidelijke communicatie, zeer vriendelijk en klantgericht
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Snelle en goede service
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Bandenwissel precies op tijd. Vriendelijke en serieuze uitvoering van het werk.
Pluspunten
Snelle service en goede prijs.
VerbeterpuntenNee hoor ga zo door
Pluspunten
bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam
Verbeterpuntengeen harde verbeterpunten gesignaleerd
Pluspunten
goed ontvangst en werk geleverd, ruim binnen de afgesproken tijd
Verbeterpuntenverbeter de ingang.
Pluspunten
Wat ik supergeweldig vond was, dat ik ondanks de grote drukte i.v.m. de periode van het wisselen van winter- naar zomerbanden, er toch een gaatje gemaakt kon worden dat ik kon komen. Supersnel geholpen, vriendelijke filiaalmanager en behulpzame monteurs!!
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
doen wat zij beloven en scherp in de prijs.