Pluspunten
Positieve klantgerichtheid en aantoonbare vakmanschap.
VerbeterpuntenEen tip: het zou goed zijn als de juiste kilometerstand op de factuur vermeld wordt.
Pluspunten
Goed geholpen volgens afspraak.
Pluspunten
Snelle bandenwissel in minder dan 45 minuten. Internet/wifi aanwezig.
Pluspunten
Gewoon prima en snel de banden gewisseld.
Pluspunten
Top Service!
Pluspunten
Ik was onder de indruk, Ik was op tijd geholpen
VerbeterpuntenZe moeten door gaan met het vriendelijke
Pluspunten
klantvriendelijk behulpzaam en meedenkend
Pluspunten
Iets te vroeg maar er werd meteen tijd gemaakt en voor ik het wist alles uitgevoerd en kon ik weer op weg.
VerbeterpuntenDiscoballen aan het plafond wellicht.. maar dat zou het dan wel perfect maken.
Pluspunten
Binnen 20 min bandenwissel was super snel. Ruiten en velgen ook nog schoongemaakt, daar wordt een klant blij vanp.s. En de cappuccino was ook lekker.
Pluspunten
Ik werd geconfronteerd met een kapot gereden band. Aangezien ik al veel langer klant ben bij Kwik-fit ben ik dus op zoek gegaan naar een nieuwe band. In het filiaal aangekomen sprak ik daar een vriendelijke, meedenkende en enthousiaste medewerkers, de medewerker dacht met mij mee toen bleek dat de eerste optie voor banden niet voorhanden was. Een net zo goed en zelf nog goedkopere band werd aangeboden. Dit is de wijze waarop ik (als leek) graag het liefst wil worden behandeld. Ik kan niet anders dan maximaal tevreden zijn met de snelle en correcte afhandeling van het probleem.
Pluspunten
Ik kwam net voor luchtijd met een lekke band en hij werd direct gemaakt.
Pluspunten
goede service goede prijs/kwaliteit verhouding
Verbeterpuntenklanten via aparte deur naar servicebalie (niet via werkplaats)
Pluspunten
Alles volgens afspraak, denken mee!
Pluspunten
Vriendelijke medewerkers Afspraak is en was afspraak prima aan gehouden
VerbeterpuntenWachtruimte is niet echt gezellig mede door directe aanwezigheid van mensen die er hard aan het werken zijn met veel traffic. De creamer voor de koffie ( erg belangrijk) was hard.... Parkeerplaats krap
Pluspunten
Snelle service, doen wat ze beloven!
Pluspunten
Er is nieuwe personeel, is veel prettig dan vroeger, ze zijn nu beleefd en klantgericht voelt stukken beter.
Pluspunten
Vriendelijk , correct , vlotte afhandeling.
Pluspunten
Overleg over kosten uit te voeren reparaties prima
VerbeterpuntenKortingen zijn niet goed berekend, teveel betaald! Mail naar klantenservice gestuurd, reactie volgt nog.
Pluspunten
10
Pluspunten
Service en snelheid!
Verbeterpunten
Bandenspanning waren van alle banden niet gelijk Onderweg (net vertrokken bij Kwik fit) ging een lampje branden dat er van een band niet goed was Onderweg bij tankstation even bij gevuld
Pluspunten
Snelle en goede service
Pluspunten
zeer klant gericht