Pluspunten
Snel vriendelijk accuraat
Pluspunten
Kwam zo even aanrijden en werd direct en adequaat geholpen. Helemaal top. Heel klein minpuntje : koffie automaat was defect....
VerbeterpuntenBetere koffie automaat of anders kopje thee.
Pluspunten
zeer correct zeer vriendelijk in een woord een aanrader.
Pluspunten
De heer Joep is een fijne vent! Ga zo door.
Pluspunten
Gemakkelijk bereikbaar, werd direct geholpen, nette uitstraling, kreeg koffie aangeboden, leestafel. Banden via internet besteld voor aantrekkelijke prijs incl. ANWB-korting. Deskundige montage en vriendelijke medewerkers. Wielbouten werden nagetrokken in mijn bijzijn. Zeer tevreden.
Pluspunten
Klantvriendelijk
Pluspunten
Goede service. Punctueel. Vriendelijke mensen.
Pluspunten
Prima gehoplen
Pluspunten
Snel, vriendelijk en vakkundig
Pluspunten
Zeer persoonlijk! Snel geholpen. Degelijk werk.
Pluspunten
Snelle service en vriendelijk
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
snelle service goede prijs kwaliteit verhouding goed en aardig personeel
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Altijd vriendelijke en snel!
Pluspunten
Snelle, goede en vriendelijke dienstverlening. Absoluut top!!!
VerbeterpuntenGeen, ga zo door!!
Pluspunten
Erg goede service.
Pluspunten
Gelijk geholpen en vriendelijk ten woord gestaan. Geen achteraf extra kosten, wel informatie meegekregen m.b.t. het vervangen van mijn remblokken.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
prima geholpen heel fijn bedrijf
Pluspunten
Snelle service, duidelijke communicatie over bevindingen en adviezen
Pluspunten
Werd als klant netjes, keurig en correct behandeld. Banden lagen klaar en heb niet lang hoeven wachten.
Pluspunten
Goede service. En als er wat aan mankeert bellen ze eerst netjes