Pluspunten
Top service. Top vakmensen
Pluspunten
Klanttevredenheid staat hier voorop. Mocht je voor een kleinigheid onaangekondigd langsrijden, dan zijn ze altijd bereid direct naar de auto te kijken en evt. ontbrekende onderdelen even bij een andere vestiging op te halen. Het persoonlijke contact met de monteurs is ook erg prettig: niet alleen zijn ze erg vriendelijk, de monteurs komen zelf ook zaken toelichten die ze bij de reparatie of beurt zijn tegengekomen, ze beantwoorden vragen en geven advies. Daarbij zijn de prijzen zeer goed.
VerbeterpuntenWellicht meer monteurs ter plaatse nodig om werkdruk te verlagen?
Pluspunten
Snel en vakkundig geholpen
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
strakke planning, vriendelijk personeel, goede service
Verbeterpuntenwachtruimte is wat karig
Pluspunten
Vriendelijk Klantgericht Doet moeite voor de klant
VerbeterpuntenCommunicatie over stand van zaken kan beter
Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam inefficiënt.
VerbeterpuntenZou het niet weten.
Pluspunten
goed advies, snelle service.
Pluspunten
Vriendelijkheid
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Klantvriendelijk, gedegen werk en nette prijs
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
ben niet zo positieve over Plesmanplein
Verbeterpuntenben niet zo positieve over Plesmanplein, rommelig, rotzooi op de grond en niet in de bakken. Monteur heeft de vier wielen er af gehaald, en na het uit balanseren kreeg hij ze terug en monteerde het wiel zonder sierplaat. Maak hem er op attent en trok een gezicht. Het vertrouwen is bij zwaar gezakt. Dit is niet de Kwikfit waar ik van af 2010 mijn auto in onderhoud had. Ik twijfel of ik mijn auto daar nog in onderhoud geeft.
Pluspunten
Snelle reactie word op tijd gebeld over de kosten
Pluspunten
Goede klantbehandeling, snelle service
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Snelle reactie op vraag
Verbeterpunten?
Pluspunten
Onpartijdig en goede prijs/kwaliteit-verhouding
VerbeterpuntenToen de auto klaar was (APK+beurt) hoorde ik dat een grote beurt, gezien de beperkt gereden kilometers, feitelijk niet nodig was geweest. Ik had liever gehad dat men dat mij vooraf had gemeld.
Pluspunten
Goede service
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Aardig, snel, eerlijk. Makkelijk een afspraak in te plannen online. Je krijgt een herinnering per mail.
VerbeterpuntenAanbieden van een fiets ofzo vooralsnog je de auto hebt gebracht.
Pluspunten
Niet
VerbeterpuntenAuto afgekeurd ivm kapotte remcilinder/stang en volgens de kwikfit moesten daardoor ook de remschijven en blokken worden vervangen á €643. Mijn auto heb ik daar weggehaald en naar een garage gebracht. Aldaar heeft de auto een nieuwe remcilinder en weer een herkeuring gehad. Remschijven en blokken waren nog goed dus hoefde totaal niet vervangen te worden. Kosten €300 en nieuwe keuring €35. Ik ga nooit meer naar deze kwikfit op de maanlander en zal het ook aan niemand aanbevelen.
Pluspunten
Servicegericht en altijd helder over de kosten.
Pluspunten
Zeer goed
Pluspunten
Keurige service op tijd en snel
Verbeterpuntenpuinhoop in toilet