Pluspunten
De dienstverlening van deze vestiging is uitmuntend! Er wordt enorm klantgericht en dus oplossingsgericht gewerkt.
Pluspunten
Aardig personeel Alles was uitgelegd
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
doen hun werk snel en goed en denken met je mee en zijn vriendelijk tegen over de klant
VerbeterpuntenGa zo door en de koffie is ook lekker
Pluspunten
Snel en vriendelijk geholpen. Lekkere koffie.
VerbeterpuntenIk miste een kapstok in de balieruimte.
Pluspunten
Goeie, snelle service.
Verbeterpuntenga zo door!!
Pluspunten
vriendelijk, deskundig, eerlijk, snel, betrouwbaar
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Echt punctueel
Pluspunten
flexibel, denkt mee en vriendelijk voorkomen.
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Goede monteurs met veel kennis en ervaring!
Pluspunten
- Er word eerlijk en van te voren aangeven wat iets aan vervanging toe is. - Je word netjes van tevoren gebelt, voordat er wat vervangen word. - Mocht er iets niet goed zijn gegaan bij het vervangen van een onderdeel. word er niet moeilijk gedaan er word gewoon weer naar gekeken.
Verbeterpunten- Het is voor mij als klant niet altijd even duidelijk wanneer er een actie of aanbieding is. Ik kan dit pas zien als ik bij de vestiging bent. mischien een email newsbrief?
Pluspunten
- Goede kwaliteit - Goede prijs - Geen vertraging - Klanvriendelijk
Pluspunten
Zeer vakkundige keurmeester, die de moeite neemt om te laten zien waar hij allemaal op let. Overigens GEEN opmerkingen of aanbevelingen voor reparaties. Kon blijven wachten op de keuring.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Zeer prettig tussendoor geholpen voor een bandenwissel en een APK afmelding.
Pluspunten
Zeer klantgericht
Pluspunten
Super snel
Pluspunten
snelle service.
Pluspunten
Was zeer verrast keurig en vriendelijk .kwa personeel een grote voor uit gang .!
VerbeterpuntenIk zelf zou niet weten wat ging voor mijn gevoel prima!
Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam
VerbeterpuntenGeen