Pluspunten
zeer correct
Pluspunten
Snelle service met reele wachttijden. Ook afther sales door contactpersoon prima en vrijblijvend.
Pluspunten
Er wordt netjes gewerkt, je auto is in goede handen. Afspraken zijn prima nagekomen
Pluspunten
Vriendelijk, meedenken, Goede service
Pluspunten
Vlotte afhandeling. Informeren je zorgvuldig.
VerbeterpuntenAuto weer zonder vlekken van vette oliehanden opleveren.
Pluspunten
Vriendelijk. Prettige locatie (dichtbij mijn huis).
VerbeterpuntenWachtruimte oncomfortabel (koud!) en vieze wc zonder toiletpapier. Geen continue receptiebemanning waardoor onwelkom gevoel.
Pluspunten
prima service
Pluspunten
Altijd aardig en proberen je op de meest onverwachte altijd te helpen. Super! Top vind ik dat ze je altijd laten zien wat ze eventueel gaan doen aan je auto, zodat je uiteindelijk zelf bepaalt of een mss niet direct noodzakelijke, maar wel verbeterende, reparatie laat doen.
VerbeterpuntenIk zou niet weten wat ze nog kunnen verbeteren. Tip; blijf zo goed aub!
Pluspunten
1. goedkoop. 2. vriendelijk! 3. eerlijk
Verbeterpuntengeen.
Pluspunten
Flexibel in het verzetten van een afspraak. Doen hun best om in de drukte een extra reparatie uit te voeren en is nog gelukt ook !
Pluspunten
Goede service en vriendelijk personeel!
Pluspunten
Volgens afspraak alles prima uitgevoerd.
Pluspunten
Snel de juiste winterband gevonden/besteld en dezelfde dag nog geïnstalleerd. Duidelijke uitleg/toelichting.
VerbeterpuntenEen alert voor BMW-rijders dat runflatbanden standaard/nodig zijn op de website.
Pluspunten
Goede sfeer, efficiënt geholpen! Extra bandreparatie goed en grondig met veel geduld uitgevoerd.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Goed en snel geholpen
Pluspunten
Goede en snelle service, top. Werd uitstekend geholpen!
Pluspunten
Vriendelijk deskundig personeel, werken volgens afspraak. Nemen contact op over kosten en geven goed advies
Pluspunten
Klantvriendelijk
Verbeterpunten--
Pluspunten
Prima service.
VerbeterpuntenKan niks bedenken
Pluspunten
snelle afhandeling en duidelijke uitleg
Pluspunten
Snel en vriendelijk
Pluspunten
afspraakbevestiging en herinnering
VerbeterpuntenKleine wachtruimte met te weinig zitplaatsen. Na het plaatsen van de winterbanden trilde mijn stuur, waarschijnlijk niet goed uitgebalanceerd. Mocht meteen weer terug voor herstel maar was inmiddels alweer thuis aangekomen 35 km verder en net voor de volgende afspraak. Hun eerstvolgende gelegenheid voor herstel was 3 weken later. Slech! Kwikfit in mijn woonplaats kon 2 later.
Pluspunten
Netjes geholpen