Pluspunten
Super vriendelijk en snel geholpen! Vriendelijk ontvangen met een kopje thee en het probleem met mijn auto was snel en vakkundig opgelost.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snelle service, vriendelijk personeel
VerbeterpuntenBij thuiskomst, na vervanging van mijn kapotte accu, bleek dat er een veel te lichte accu is geplaatst tegen een vrij hoge prijs (ondanks de 20% korting) waardoor ik nog een keer terug moet komen voor het plaatsen van de juiste accu. Dit geeft mij een vervelend gevoel, een beetje het gevoel bedonderd te zijn (het lijkt alsof er een accu is geplaatst die toch nog op de werkplaats in de weg stond)
Pluspunten
Goede en snelle service.
VerbeterpuntenBetere koffie :-)
Pluspunten
Netjes te woord staan
VerbeterpuntenNiet
Pluspunten
Netjes geholpen, aardige mensen
Pluspunten
Het wisselen van de banden was veel sneller klaar dan verwacht.
VerbeterpuntenHet is vaak lastig om een afspraak te maken. Je moet echt al heel vroeg een afspraak voor de bandenwissel maken anders zit alles vol en moet je weken wachten.
Pluspunten
Zeer vriendelijke ontvangst, werken exact op tijd, zeer schoon.
VerbeterpuntenParkeer gelegenheid
Pluspunten
vlot verlopen afhandeling
Pluspunten
Klantvriendelijk en de werkzaamheden werden goed uitgevoerd.
Pluspunten
Goed bereikbaar via telefoon en in de stad. Vriendelijk personeel en snelle services
Pluspunten
klantvriendelijk werken netjes, banden in plastic ook tijd vrijgemaakt om werkzaamheden aan de auto uit te voeren die ik niet van tevoren had gemeld
Pluspunten
Altijd uitermate vriendelijk
VerbeterpuntenMuziek in wachtruimte iets te hard
Pluspunten
Heel persoonlijk. Aardige mensen en er is ook tijd voor een praatje.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Ontzettend aardige medewerkers en ik werd super snel geholpen!
Pluspunten
goede koffie, tot dit bezoek alles altijd correct
Verbeterpuntencontroleer voor je klant komt (een dag of een paar dagen) of je bestelling er is. Dan was gebleken dat er maar 2 banden waren in plaats van de bestelde 4 en had de monteur er wat aan kunnen doen.
Pluspunten
Snelle flexibele service
VerbeterpuntenUitstraling
Pluspunten
Zeer snel geholpen bij winterbandenwissel. iedereen (van balie tot werkplaats) zeer vriendelijk en klantgericht.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Klant vriendelijkheid, en goed geholpen met het probleem
VerbeterpuntenWacht ruimte groter maken, zodat het rustiger is.
Pluspunten
- duidelijk in afspraken - doen wat ze zeggen - altijd vriendelijk te woord gestaan - goede prijs/kwaliteit verhouding
Pluspunten
Byzonder aardige en professionele ontvangst. Snelle en accurate bandenwissel. Velgen netjes opgepoetst
VerbeterpuntenEr behoeft niets verbeterd te worden. Alles is al prima
Pluspunten
op tijd volgens afspraak duidelijke uitleg over reparatie