Pluspunten
Bedrijfsleider is vriendelijk en correct
VerbeterpuntenVoor de derde keer in nog geen drie jaar tijd heeft Kwikfit het voor elkaar gekregen mijn velgen te beschadigen tijdens een bandenwissel. Ze geven de fout iedere keer toe en zorgen dat de velg(en) gerepareerd en opnieuw gespoten worden, maar dat zijn eigenlijk lapmiddelen. De lak gaat er na verloop van tijd af en beschadigingen worden weer zichtbaar.
Pluspunten
klant vriendelijk punctueel
Verbeterpuntenga zo door
Pluspunten
Uitstekend geholpen!
Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam personeel Prijs/kwaliteit verhouding Professioneel
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Gastvrije en gezellige medewerkers
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Flexibel en klantgericht
Verbeterpunten
1 uur 20 minuten voor bandenwiss
Pluspunten
Er wordt rekening gehouden met je portemonnee. De service is geweldig de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.
VerbeterpuntenBlijf zo doorgaan
Pluspunten
Super snel geholpen echt top!
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
Goede service
VerbeterpuntenAlles goed
Pluspunten
Goede service,klantvriendelijkheid, advies vb vervanging van accu. Tevreden dan vorige keer
VerbeterpuntenVeel meer gericht op de aandacht van je voertuig
Pluspunten
Afspraak na gekomen wat betreft het wisselen van de banden.
VerbeterpuntenAls je daar moet wachten is het steenkoud!
Pluspunten
Correct en snel geholpen
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Alles volgens afspraak uitgevoerd. Aardige personen.
Pluspunten
Dichtbij Goede advisering
Pluspunten
Snelle en goede service op het afgesproken tijdstip.
Pluspunten
snelle afhandeling bandenwissel en vriendelijk personeel
Verbeterpuntengeen punten gesignaleerd
Pluspunten
Vriendelijk en vakkundig
Pluspunten
WEDEROM goede ervaring; prijs, bediening, service, afwikkeling
VerbeterpuntenNog meer services proberen te gaan vatten voor mn audi onder dit concept. Zoveel meer service en waar van je geld dan bij dealer