Pluspunten
Adequate en infintiefe behandeling
VerbeterpuntenHet wisselen van de banden komt voor de klant rommelig over als er meer dan een auto tegelijk wordt gedaan. De banden liggen dan zonder rode lint om de band bij de nieuwe banden. Ik zou wanneer er een band gewisseld is direct een rood lint om de band doen en die in de container opbergen. Kijkt ook niet zo rommelig.
Pluspunten
Snel en keurig op tijd en professioneel geholpen
Pluspunten
Ik werd direct geholpen op het afgesproken tijdstip en de voorheen aangegeven tijd is zelfs minder gworden. Prima service!
Pluspunten
Kwamen volledig onverwachts binnen met pech vanaf de snelweg, remproblenen, maar werden toch ondanks dat het er best druk uitzag, direct geholpen. Compleet nieuwe remschijven en blokken vervangen, en toch super snel. Zelfs de prijs was aanvaardbaar. Goed gedaan, ga zo door!!! En nog bedankt.
Pluspunten
service is zeer goed
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Prettig ontvangst bij de receptie. Snelle service en correcte competente monteur.
Pluspunten
Snel en goede informatie en service
Pluspunten
Snelle service. Vriendelijk personeel.
Pluspunten
Werkt volgens afspraak.
VerbeterpuntenGedn
Pluspunten
prima service,
Pluspunten
vriendelijke en correct. inhoudelijk goede adviezen
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Zeer vriendelijk
VerbeterpuntenVond het ietswat koud. Maar had ook rokje en panty aan en dat is voor zo'n ruimte wat te koud gekleed
Pluspunten
Kwikfit-team Hanzeweg Deventer: Top, Joviaal en zorgvuldig! Denken mee en bellen op tijd! Hebben een extra Bonus verdiend.
Pluspunten
Altijd een een bijzonder aardige ontvangst en afhandeling!. Chapeau!
Pluspunten
Prettige behulpzame mensen .
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Onbeschoft gedrag.. Ik werd echt als stukvuil behandeld. Terwijl ik met een leasewagen aan kwam
VerbeterpuntenHeel veel.. maar om mee te beginnen: Communicatie.
Pluspunten
Snel en efficiënt
VerbeterpuntenCorrecte spanning banden
Pluspunten
Excellent service and I do like the new layout
Pluspunten
Aardige behulpzame medewerkers
Pluspunten
Vriendelijk en kundig personeel
VerbeterpuntenIk had een half uur vertraging voor een bandenwissel. Als ik dat van tevoren had geweten had ik mijn tijd beter kunnen inplannen.