Pluspunten
Vriendelijk behulpzaam personeel
Pluspunten
Redelijk snel. Meenemen voor controle wielmoeren.
VerbeterpuntenMeer gegevens tijdens controle zoals welke kracht de moeren worden aan gedraaid.
Pluspunten
Over het personeel wat aanwezig was die dag: zeer positief, vriendelijk, behulpzaam, snel. Voor mij was dit de eerste keer bij Kwik Fit, mede ook door het ANWB lidmaatschap.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Zeer klantvriendelijk , zien n uitdaging om je toch behulpzaam te zijn, als je geen afspraak hebt gemaakt !
VerbeterpuntenDe snelheid van handelen in combinatie met het getoonde enthousiasme is heel goed . Mag echter niet ten koste gaan van het accuraat handelen.
Pluspunten
vriendelijk, op tijd en ruim binnen de tijd
Pluspunten
Professionele aanpak
VerbeterpuntenUitlijnen voor alleen voorwielen zelfde prijs als alle banden
Pluspunten
Goed en vriendelijk geholpen. Goede adviezen gekregen.
Pluspunten
Direct en vriendelijk geholpen. Plannen op de site ging probleemloos. Werkzaamheden zijn snel uitgevoerd.
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
goede service en goed overleg ben zeer tevreden kom zeker nog eens terug
Pluspunten
Denken goed mee
Pluspunten
prima ontvangen, snel conform afspraak geholpen, zagen ook dat olie moest worden bijgevuld en dat ook gedaan, goede en fijne ontvangsruimte, vriendelijk personeel
VerbeterpuntenJammer dat ik in deze enquete wordt aangesproken als "mevrouw"
Pluspunten
Vriendelijke "managers". Doen hun werk zo als het hoort.
VerbeterpuntenEen receptionist zal uitkomst bieden voor de meewerkend "managers". Dit zal rust geven in het uitvoerende gedeelte.
Pluspunten
Vriendelijke mensen. Snelle service, nette prijzen.
Pluspunten
Prima afgehandeld
VerbeterpuntenWachttijden
Pluspunten
modern, efficient, vlotte professionele service, attent en klantgericht personeel
Verbeterpuntenzo door gaan !
Pluspunten
Snelle service voor wielwissel.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Vrindelijk personeel, flexibel in de planning van mijn afspraak. Weer netjes en vlot geholpen.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snel Vriendelijk Goed advies ook als dit minder omzet oplevert
VerbeterpuntenMoet te ver vantevoren reserveren voor winterbanden wissel