9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Topservice. Snelle en vakkundige bandenwissel.

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heb ik momenteel niet.

Verbeterpunten

Klantvriendelijkheid, eerlijkheid... en een snelle service en KWALITEIT. Ik ben bij kwikfit vestiging Heerlen voor mijn eerste APK geweest, daar werd de auto afgekeurd (prima). Vervolgens ben ik naar mijn vaste garage gegaan, de auto laten maken met de punten die de 1ste APK meester heeft aangegeven. Vervolgens kom ik terug bij een andere vestiging van Kwikfit. MAAR desalniettemin weer een kwikfit (brunssum) waar we vervolgens andere punten te horen krijgen en mijn auto WEER wordt afgekeurd. Waarom heeft keurmeester 1 dit niet gezien?! Tevens durft uw werknemer me mee te delen dat een herkeuring 17,50 is. Terwijl ik dus bij vestiging Heerlen 25 euro heb betaald, nu bij Brunssum weer 25 euro?? En de volgende zou dan opeens 17,50 waarom? Waarom niet de 2de x ook 17,50? (Alleen voor een vestiging?) Ik dacht dat jullie 1 bedrijf waren!! En daarnaast ben ik ook nog mijn auto 2 hele dagen kwijt geweest alleen al voor de APK. Terwijl een APK theoretisxh binnen 1 uur geregeld kan zijn. Sorry hoor. Maar ik vind dat ik sterk benadeeld ben geworden bij jullie bedrijf, en een sle hte service heb ontvangen. Bij garage 1 werd mijn auto o.a. afgekeurd op een lege ruitenvloeistof... jongens waar gaat het heen met de wereld? Vul die vloeistof bij en vraag me 1 euro extra... op de apk kosten. Slechte service, onvriendelijk personeel, lange wachttijden. Naja ik denk dat het duidelijk is dat ik ENORM ONTEVREDEN BEN.

  • Aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service, stipt op tijd en servicegericht personeel.

Verbeterpunten

Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geregeld. Kan gewoon werken dank zij wifi. Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle service, korte wachttijd

Verbeterpunten

?

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Meteen geholpen na een klapband , moest verder naar een afspraak binnen half uur weer buiten met twee nieuwe voorbanden .Top geholpen zoals altijd kwik -fit zeeburgerpad.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Het onderhoud online afspreken en gelijk betalen is transparant en goed georganiseerd. Fijn dat ze een merk onderhoudsbeurt aanbieden, alle punten gecontroleerd en controle lampje uit! Met pechservice voor een jaar erbij.

Verbeterpunten

Controle van wielbouten bij ophalen van auto ging niet goed omdat de sleutel niet paste op de bouten.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede en snelle service duidelijke uitleg en heel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

- snelle service - medewerker balie - wasservice

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heldere communicatie. Gemaakte afspraken werden goed nagekomen.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

10

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ben uitstekend geholpen

Verbeterpunten

Zou niet iets weten.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en goed geholpen en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs-kwaliteit

Verbeterpunten

Planning. Werd aangegeven dat bandenwissel half uur zou duren. Toen ik na ruim een half uur terug kwam was men nog niet eens begonnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Werkt snel en goed

Verbeterpunten

Zou me niks kunnen bedenken, dat dat zou kunnen

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel, klantgericht, netjes en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendlijke en klantgericht! Topper!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima alles volgens afspraak

Verbeterpunten

Vieze koffie

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Uitstekende service, goede en vriendelijke behandeling.

Verbeterpunten

Ik had opgegeven dat banden ook uitgelijnd moesten worden, dit was men vergeten, achteraf blijkbaar goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

exact volgens afspraak uitgevoerd, en ontzettend vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

super snelle wissel

  • Aanbevelen? Ja