Pluspunten
Topservice. Snelle en vakkundige bandenwissel.
Pluspunten
Heb ik momenteel niet.
VerbeterpuntenKlantvriendelijkheid, eerlijkheid... en een snelle service en KWALITEIT. Ik ben bij kwikfit vestiging Heerlen voor mijn eerste APK geweest, daar werd de auto afgekeurd (prima). Vervolgens ben ik naar mijn vaste garage gegaan, de auto laten maken met de punten die de 1ste APK meester heeft aangegeven. Vervolgens kom ik terug bij een andere vestiging van Kwikfit. MAAR desalniettemin weer een kwikfit (brunssum) waar we vervolgens andere punten te horen krijgen en mijn auto WEER wordt afgekeurd. Waarom heeft keurmeester 1 dit niet gezien?! Tevens durft uw werknemer me mee te delen dat een herkeuring 17,50 is. Terwijl ik dus bij vestiging Heerlen 25 euro heb betaald, nu bij Brunssum weer 25 euro?? En de volgende zou dan opeens 17,50 waarom? Waarom niet de 2de x ook 17,50? (Alleen voor een vestiging?) Ik dacht dat jullie 1 bedrijf waren!! En daarnaast ben ik ook nog mijn auto 2 hele dagen kwijt geweest alleen al voor de APK. Terwijl een APK theoretisxh binnen 1 uur geregeld kan zijn. Sorry hoor. Maar ik vind dat ik sterk benadeeld ben geworden bij jullie bedrijf, en een sle hte service heb ontvangen. Bij garage 1 werd mijn auto o.a. afgekeurd op een lege ruitenvloeistof... jongens waar gaat het heen met de wereld? Vul die vloeistof bij en vraag me 1 euro extra... op de apk kosten. Slechte service, onvriendelijk personeel, lange wachttijden. Naja ik denk dat het duidelijk is dat ik ENORM ONTEVREDEN BEN.
Pluspunten
Goede service, stipt op tijd en servicegericht personeel.
VerbeterpuntenGa zo door.
Pluspunten
Snel geregeld. Kan gewoon werken dank zij wifi. Prima
Pluspunten
snelle service, korte wachttijd
Verbeterpunten?
Pluspunten
Meteen geholpen na een klapband , moest verder naar een afspraak binnen half uur weer buiten met twee nieuwe voorbanden .Top geholpen zoals altijd kwik -fit zeeburgerpad.
Pluspunten
Het onderhoud online afspreken en gelijk betalen is transparant en goed georganiseerd. Fijn dat ze een merk onderhoudsbeurt aanbieden, alle punten gecontroleerd en controle lampje uit! Met pechservice voor een jaar erbij.
VerbeterpuntenControle van wielbouten bij ophalen van auto ging niet goed omdat de sleutel niet paste op de bouten.
Pluspunten
Goede en snelle service duidelijke uitleg en heel klantvriendelijk
Pluspunten
- snelle service - medewerker balie - wasservice
Pluspunten
Heldere communicatie. Gemaakte afspraken werden goed nagekomen.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
10
Pluspunten
Ben uitstekend geholpen
VerbeterpuntenZou niet iets weten.
Pluspunten
Snel en goed geholpen en goede service.
Pluspunten
Prijs-kwaliteit
VerbeterpuntenPlanning. Werd aangegeven dat bandenwissel half uur zou duren. Toen ik na ruim een half uur terug kwam was men nog niet eens begonnen.
Pluspunten
Werkt snel en goed
VerbeterpuntenZou me niks kunnen bedenken, dat dat zou kunnen
Pluspunten
snel, klantgericht, netjes en vriendelijk
Pluspunten
Vriendlijke en klantgericht! Topper!
Pluspunten
Prima alles volgens afspraak
VerbeterpuntenVieze koffie
Pluspunten
Uitstekende service, goede en vriendelijke behandeling.
VerbeterpuntenIk had opgegeven dat banden ook uitgelijnd moesten worden, dit was men vergeten, achteraf blijkbaar goed.
Pluspunten
exact volgens afspraak uitgevoerd, en ontzettend vriendelijk
Pluspunten
super snelle wissel