10

Van bestelling tot aflevering alles perfect, zo ook het bestelde artikel.

Bij toeval kwam ik op de site en zag tot mijn verrassing de prachtige collectie. Binnenkort ga ik zeker ook een kijkje nemen in de winkel in Akkrum,

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven

Kleding besteld binnen tijd geleverd en retour regelen was makkelijk. Nette afhandeling via mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prima

Van bestellen tot ontvangen alles prima geregeld. Mooie kwaliteit kleding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Past heel goed!

En mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige winkel en fijn personeel

Je slaagt er meestal voor leuke kleding

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding.....snelle levering!

Ben een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Naar volle tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
7

De levering is altijd op tijd

De website is overzichtelijk De kleding netjes bij levering In de winkel is het altijd goed vertoeven maar voor ons wel een stukje rijden daarom is bestellen Een goed alternatief

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne webshop

Keurig in gepakt en snel je geld terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Prachtige collectie en snelle levering. Bij eventueel retour snel geld teruggestort.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne website met mooie artikelen

duidelijke website, goede communicatie en mooie artikelen

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering

Product snel geleverd,

  • Aanbevelen? Ja
8

Jammer van de tegoedbon

Eigenlijk was alles erg prettig, zowel de winkel als de webshop. Helemaal niets mis mee. Erg fijn geholpen ook in de winkel. Het bestellen via de webshop gaat ook prima. Alleen toen ik een shirtje terugbracht, kreeg ik geen geld terug, maar een tegoedbon, omdat het shirt in de winkel gekocht was. Wat gekocht was via de webshop, daarvan kreeg ik wel het geld terug. Ik weet dat het een winkel zijn goed recht is om op deze manier te werken, maar ik vind het niet van deze tijd om nog met tegoed bonnen te werken. Aangezien de winkel niet op mijn route ligt, vind ik dat erg vervelend en had ik dat van te voren geweten, was ik niet gegaan. Dat is de reden dat ik ze dan ook niet zou aanbevelen. Vindt je dat geen probleem, is het een prima winkel.

  • Aanbevelen? Nee
10

geweldige collectie kleding voor maatje meer

Wat een geweldige collectie kleding voor maatje meer. Alles ook lekker snel ontvangen. Een jurkje stond me niet zo mooi die geretourneerd en ik kreeg direct na bevestiging van de retour-ontvangst mijn geld terug. Precies zoals beloofd. Hele fijne eerste ervaring met deze winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie broek

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vest was snel geleverd. Mooie pasvorm en kwaliteit. Ben blij met de service en het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Geheel volgens wens

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestelling geannuleerd

Ik heb op 16 juni een jurk besteld en direct afgerekend, maar ik krijg pas op 19 juni bericht dat de jurk niet leverbaar is. Nu moet ik dagen wachten om mijn geld terug te krijgen. Vandaag 20 juni is de jurk nog steeds te bestellen en af te rekenen. Dan heb je je zaakjes niet goed op orde! Voor mij de eerste en laatste bestelling.

  • Aanbevelen? Nee
9

Nog nooit teleurgesteld

Prettig winkelen Bestellingen worden snel geleverd Retouren worden snel terugbetaald Ik ben blij met de “ dames”

  • Aanbevelen? Ja
10

keurige afhandeling van bestellingen en retouren

Zie bovenstaande opmerking! Ben zeer tevreden en heb zo langzamerhand mijn garderobe weten te vervangen met mooi items van Maatjemeer. Een bezoek aan de winkel is een feestje ,met geweldige adviezen en eindeloos geduld van de Dames om de juiste keuze te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie kwaliteit kleding en goede service

Mooie kwaliteit kleding. Goede service. Erg betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ruime keuze, goede kwaliteit/prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed functionerende website. Mooie kleding. Snel verzonden en goed verpakt. Retour wordt snel verwerkt even als de betaling hiervan. Ik ben heel tevreden en raad zeker deze website aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle perfecte verzending en afhandeling retourneren.

Dit verdient echt een dikke pluim! Mijn aangekochte artikelen waren er binnen 2 dagen terwijl ik in het weekend had besteld. Een artikel geretourneerd en wederom binnen 1 dag een keurige afhandeling! Wat een superfijne behandeling van de mensen van Maatje Meer. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Snel bezorgd.en mooi tuniek.

  • Aanbevelen? Ja