hele goede service en alles wat besteld is, is goed!

Heb twee keer een bestelling geplaatst. Werd vlot bezorgd en alles paste en stond leuk

Zeer goede service

Krijg de kleding zeer snel en het zijn prachtige kleren. Bedankt Dames van Akkrum!!!

Prima shirt en goede levering

Mooie kwaliteit en maat.

Precies wat ik verwachtte

Keurig verzorgd, precies wat ik verwachtte, een heerlijke trui! T shirt komt als het wat warmer wordt.

Een nette en spoedige levering.

Het betreft mijn 2e bestelling sinds ik deze webshop heb ontdekt. Net als de 1e keer ben ik zeer tevreden over de nette en snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt. De broek die ik besteld had was perfect.

Mooie kleding, snelle service

Ik ben altijd blij met de mooie collectie en snelle service

Fijne online winkel

Tweede keer hier iets gekocht. Snel geleverd, goed verpakt. Ook terugsturen makkelijk en snel een bericht dat het ontvangen is en teruggestort wordt.

hele mooie kwalitatieve kleding. blij met mn outfit!

grote collectie in de webshop. mooie kleding. goede kwaliteit. had wat meer besteld om te passen, retouren zijn ook makkelijk te doen. blij met dit adres voor kleding.

Fijne webshop met veel keuze.

Altijd snelle levering en mooie kleding. Veel keuze voor een iets vollere vrouw.

Snelle service, prima product!

Nadat ik de winkel had bezocht ( aanrader) thuis toch nog besloten extra jurk te bestellen. Zeer snelle verzending!

Leuke vlotte mode en snel geleverd

Ik had nog nooit iets van jullie gezien of gehoord. Ik was totaal verrast en zo snel geleverd!

Alles is naar wens verlopen

Fantastisch mooie jurk vooral de mooie stof en het model

Heel mooie oosterse stof en goed model, super jurk.

genoeg keuze, snelle levering

genoeg om uit te kiezen, ook nog genoeg maten op voorraad. snel ingepakt en verzonden. helemaal top

Snelle levering, maar geen antwoord op mail

Pakket was snel in huis en netjes verpakt. 2 artikelen heel blij mee. Mooie kwaliteit en komt goed overeen met de foto's. De 3e wil ik graag ruilen voor een ander model. Via de mail advies gevraagd wat zij adviseren, maar helaas geen antwoord ontvangen.

Super snelle levering

Fijne ervaring

Supersnelle levering

Goede service.

Top collectie

Veel keus, snelle levering, betrouwbaar

Mooi colbert maar te klein verpakt !

Schrok een beetje van hoe het jasje verpakt was, daardoor erg kreukels !

een dikke 10

Dank jullie wel, vandaag mijn Rose broek ontvangen van mijn favoriete merk Stark ik ben er heel blij mee. Ben al enkele jaren op zoek naar een mooie rose broek en deze is helemaal goed qua kleur en model. Laat de zomer maar komen !

Ik weet het nog niet , pakket nog steeds niet ontvangen

IJullie hebben mijn pakket al voor het weekend verstuurd naar post nl. daar staat pakket nog niet ontvangen of verwerkt . Ik wacht nog even af loop

Snelle, accurate bezorging

Prima kwaliteit en prijs verhouding!!!

Heel vlot bezorgd

Ik had mijn blouse in twee dagen binnen.Keurig ingepakt.

Bestelling keurig verpakt en snel geleverd!