Ik had 2 broeken besteld, netjes en proper verpakt. Ook zeer snel bij mijn thuis toegekomen.
Hoi Ida, Wat fijn om te lezen dat je bestelling zo snel en netjes bij je is aangekomen! Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met je nieuwe broeken. Groetjes, Antsje
Gewoon goed en betrouwbaar.
Snelle levering
Hoi Coba, Fijn dat alles snel binnen is gekomen. Groetjes, Antsje
Ik bestel zeer regelmatig bij Maatjemeer.nl omdat ze steeds de nieuwste items hebben (Via Appia Due-fan) in mijn maat en omdat de levering ook snel en perfect verloopt terwijl ik in België woon. Ik heb ook al eens iets retour gestuurd en ook dat verliep vlekkeloos. De klantendienst antwoordt zeer snel en vriendelijk via e-mail. Voor mij is Maatjemeer.nl een absolute aanrader!
Hoi Denise, Wat ontzettend leuk om zo’n uitgebreide en enthousiaste review te lezen! Heel fijn dat je als Belgische klant zo tevreden bent over onze collectie, service en levering. En als echte Via Appia Due-fan is het natuurlijk extra leuk dat je steeds bij ons kunt slagen! Met vriendelijke groet, Ymkje
Vlot gegaan, snel bezorgd
Hoi Hilda, Wat goed om te horen dat alles snel binnen is gekomen. Dankjewel voor je reactie en hopelijk tot snel. vriendelijke groet, Ymkje
Goed en deskundig geholpen, ruime keuze kleding.
Hoi Marina, Wat fijn dat je goed geholpen bent. Dankjewel voor je mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Ymkje
Bestelling is prima, netjes en snel afgehandeld.
Hoi Jet, Fijn dat alles goed is afgehandeld. Dankjewel voor je reactie. Met hartelijke groet, Aukje
snelle afhandeling mooi artikel netjes verpakt kortom een 10!!
Hoi Wil, Dankjewel voor de 10. Dit waarderen wij enorm! Met hartelijke groet, Aukje
Voor mij was het de eerste keer dat ik bij jullie bestelde. Maar wat een geweldige kleding hebben afgeleverd alles paste ik ben er superblij mee.
Hoi Jacqueline, Wat ontzettend leuk om dit te lezen. Wij vinden het erg fijn dat je eerste bestelling bij ons zo goed is verlopen.' Dankjewel dat je je ervaring deelt! Met hartelijke groet, Aukje
Goed
Hallo de vries, Mooizo! Mvg, Tjitske
Altijd een mooie verzending, met zorg verstuurd. Goede communicatie, bij vertraging wordt het altijd vermeld.
Hoi Annemarie, Dankjewel voor je lieve complimenten. Mvg, Tjitske
Overzichtelijke site, ruim aanbod,, voor elk wat wils en snel geleverd! Kortom blij!
Hoi Marianne, Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor je mooie beoordeling dit waarderen wij enorm. Mvg, Tjitske
Fijne ervaring met deze website.
De webshop is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. De levering is snel en er wordt goed gecommuniceerd.
Hoi Petra, Fijn dat je ervaring goed was! Dankjewel voor je mooie beoordeling en hopelijk tot snel. Groetjes, Karlijn
Goed geholpen duidelijk
Hoi Marijke, Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Groetjes, Karlijn
Goed
Hoi Marian, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent. Groetjes, Karlijn
Het is vaak moeilijk welke maat nu precies past. Elk model of merk is anders. Ik bestel regelmatig, moet helaas dan ook weer kleding terugsturen omdat het niet past of staat. Daar wordt nooit moeilijk over gedaan. Ik ben een tevreden klant van Maatjemeer. ☺
Hoi Ans, Het is inderdaad soms lastig om de juiste maat te vinden. Jammer dat het dit keer niet helemaal goed was. Wel heel lief dat je een mooie beoordeling voor ons achterlaat. Hopelijk zit je volgende bestelling helemaal perfect! Groetjes, Karlijn
Heel tevreden!
Hoi B, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Lummie
Kwam netjes verpakt aan. Vind het jammer dat je dubbele verzendkosten moet betalen. Helaas viel de kleur mij tegen en had er ook maar 1 van besteld. Dus moest het wel terug sturen. 4,95€ om te laten bezorgen en 4,95€ om te retourneren
Hoi Wendy, Bedankt voor je positieve review en voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat je bestelling netjes verpakt is aangekomen. Jammer dat de kleur toch tegenviel en je het artikel daarom hebt moeten retourneren. We begrijpen dat dubbele verzendkosten in zo’n situatie vervelend zijn. Met vriendelijke groet, Lummie
Goede communicatie meteen verstuurd alleen post.nl had weer vertraging. Helaas was de jurk een maat te groot. De volgende dag meteen retour gedaan misschien maken jullie een ander nog blij.
Hoi Jolanda, Dankjewel voor je fijne review! Jammer dat de jurk te groot was, maar fijn dat je verder tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groeten, Lummie
Alles was naar wens en met een snelle levering.
Hoi Mar, Wat leuk om te lezen dat je eerste bestelling meteen goed is bevallen! En natuurlijk helemaal leuk dat je zegt dat dit zeker niet je laatste bestelling is. Heel graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Renske
Mooie kleding, snel verzonden.
Hoi Elisa, Dankjewel voor je mooie review! Fijn dat je tevreden bent met onze kleding en dat je bestelling snel onderweg was. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Renske
Prachtige kleding.
Hoi Yvonne, Zoals gewoonlijk uitstekend, daar worden we natuurlijk heel blij van! Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je onze kleding zo mooi vindt. Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Renske
Prima
Zeer slechte ervaring. Krijg steeds bericht het komt vandaag. En tot op heden niets gekregen. Baal er enorm van.
Hallo Gon, Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten en meerdere keren te horen kreeg dat deze diezelfde dag zou worden bezorgd. We begrijpen dat dit erg frustrerend is geweest en bieden hiervoor onze excuses aan. Na ons contact via de mail is het pakket uiteindelijk alsnog bij u bezorgd. Helaas heeft de bezorging langer geduurd dan verwacht en dat is natuurlijk niet de ervaring die wij u willen bieden. We hopen u in de toekomst een betere ervaring te mogen bieden. Met vriendelijke groet, Marit