Netjes geleverd

Snelle service en netjes geleverd. Absoluut een aanrader

Goede service, persoonlijke aandacht en zeer snelle levering! En natuurlijk het belangrijkste,Top kwaliteit van het product!

Vlotte levering, super service!

Goede communicatie!

Slechte klacht afhandeling

Had een klacht over een blond Amsterdam bord. En kreeg allemaal smoesjes te horen Dit gebeurt niet als je rechtstreeks bij blond Amsterdam zelf koopy

Hi Natasja, In eerste instantie hadden naar aanleiding van de foto's het idee dat de genoemde schade wel mee viel en ook op de productie zat van de onderzijde van het soepbord. Wij hebben ook Blond Amsterdam om een oordeel gevraagd waarop zij ook aangaven dat dit een twijfel geval was. Wij hebben dit dan ook direct voor je opgelost en je een nieuw bord toe te sturen. Excuus voor het ongemak en hopen een passende oplossing geboden te hebben. SwietArts

Snelle goede levering

Snel bezorgd goed verpakt

Vriendelijke en snelle service En achteraf betalen mogelijk, bestel er zeker weer wat Toppie 10

Mooie spullen, heel erg goed verpakt en snel in huis. Altijd een lief handgeschreven kaartje bij je bestelling!

Snel geleverd , geweldig goed verpakt !

Prima relatiegeschenken

Speciaal voor mijn chauffeurs van de DPD

Super tevreden

Leuke producten en super snel geleverd ondanks de drukke feestdagen

Duidelijke site, goede communicatie en snel geleverd. (fijn dat de optie er is om het bij een afhaalpunt te leveren)

Helemaal Top

Doet wat er belooft word super service!

Snel en goed verpakt in huis

Ik had mijn bestelling op een dinsdag besteld en woensdag middag had ik het thuis. Wat een snelle service. En nog een leuk kaartje met een stukje chocola erbij was ook heel leuk.

Bijzonder tevreden over prompte en correcte afhandeling van bestelling

Steeds weer zijn we (83 en 86 j.)blij met de vriendelijk verzorgde zending en genieten elke avond van de verscheidenheid aan geuren, allemaal bijzonder aangenaam!

Super snelle levering

Mooi product en snelle levering

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Oftewel, duidelijke website met goeie info over producten. Je krijgt wat je besteld en daar wordt je goed over geïnformeerd. Ondanks drukte voor de kerst, het bestelde prima op tijd binnen.

Het was een kerstkado en zij vond het super

Wij zijn blij.

Maandag avond besteld en donderdag al geleverd, ondanks de Kerst-drukte!!!

Voor het eerst een bestelling geplaatst voor een artikel wat overal uitverkocht was. Vanwege de december drukte duurde het iets langer dan normaal. Ze maken er een leuk pakketje van. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Fijne communicatie vanuit de webshop. Grappige teksten in de mails, helpt ook mee. Producten netjes in stevige verpakking geleverd. Snel geleverd ondanks kerst en Corona.

Alles is prima

Het juiste product is op tijd in de perfekte staan gekomen.

Super ervaring

Leuke shop. Keurig verpakt. Snelle levering!

Vlotte bezorging goed verpakt

Snelle levering met klein extraatje, altijd goed.