Mooie beker!!

Voor het eerst een bestelling gedaan. Keurig verzonden en heel snel binnen. Ga ik zeker vaker doen

DIt was mijn eerste ervaring met Swietarts en dan ook nog met een pre sale artikel. Hele duidelijke site en een goede service en het artikel kwam snel en goed verpakt binnen en wat het ook super leuk maakt dat er een handgeschreven kaartje bij zat en een kleine attentie. Ik ga zeker nog vaker bij Swietarts bestellen of langs. Ga zo door...

Geweldig goed verpakt en snel verzonden

Fantastische winkel

Super leuke winkel! Vlotte verzending en mega goed ingepakt!! Pakketje voorzien van een gezellig lekker chocolaatje! Hier ga ik zeker nog vaker bestellen.

Zorgvuldig

Netjes op tijd geleverd! Met een persoonlijk kaartje erbij. Top!

Klantvriendelijke winkel

Prima communicatie over pre order Kerst Blond artikelen. Goed verpakt verzonden. Alleen kwam theepot met erg bekraste dekselknop. Na reclamatie kwam er per omgaande een nieuwe deksel, helaas is deze ook bekrast en met deukje. Dat is dan minder dat men dit niet controleert voor verzending. Jammer.

Snel en volledig geleverd

Leuk ingepakt met een kaartje(persoonlijk) En glaswaar goed beschermd

gewldig

netjes alles goed verpakt, snel binnen

De bestelde mok kwam keurig verpakt binnen! De doos zat vol met verpakkingsmateriaal om de mok te beschermen!

Snelle service, naar pre-order is mijn bestelling netjes geleverd

Prima !!!

Mijn hart voor de zorg mokken zijn super binnen gekomen wacht nu alleen nog op mijn kerstbestelling pre order 29 oktober gedaan … wacht met smart Gr evelien van dijk

Snel, netjes en persoonlijk

De bestelling kwam zeer netjes verpakt aan met een leuk handgeschreven kaartje. Helemaal top.

Een top zaak

Het is altijd top voor elkaar als je iets bij Swietarts besteld .en mocht er een keer iets zijn dan wordt het prima opgelost. En krijg je een nieuwe toe gestuurd .

Snelle afhandeling en levering. Bestelling was goed verpakt met een leuk kaartje erbij.

Goede service en levering

Beantwoorden mailtje apje ook meteen

Super winkel

Fijn dat je een pre order kan doen. Product netjes verpakt! Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Super zeker een aanrader

Vriendelijke en snelle communicatie. Servies was super goed verpakt. Uitpakken een feestje. Zal zeker nog eens een bestelling plaatsen.

Top!!

Vooral t chocopresentje vond ik superleuk om te krijgen en t kado papier dat ik besteld had is precies wat ik me er van voor had gesteld En snelle levering ook...DIKKE DUIM!!!

Wederom top!

Altijd super verpakt en een snelle verzending.

Pakketdoos was behoorlijk beschadigd, schaal kapot. Contact opgenomen met SwietArts. Foto's gestuurd en nu al een nieuwe schaal binnen! Netjes verpakt met een persoonlijk, handgeschreven, kaartje. Echt top. Wordt met aandacht en passie verstuurd. Een echte aanrader om bij deze kadowinkel te bestellen!

Prima webshop

Duidelijke website, snelle levering en als er wat beschadigd aankomt dan wordt het direct opnieuw verstuurd, zonder dat je het beschadigde terug hoeft te sturen. Dikke 10 waard wat mij betreft en een echte aanrader!

Snelle levering en goed verpakt. Top

Een snelle levering en goed verzorgt kwam de zorg-beker van Blond Amsterdam bij ons binnen.

Snelle levering!

Een hele snelle levering, met een leuk kaartje en een chocolaatje. Dat zijn de leuke verrassingen :)

Super snel met persoonlijke touch!

Servies besteld dat met alle liefde was ingepakt en dus ook keurig heelhuids bezorgd werd. Lief kaartje en chocolaatje erbij. Hier zou ik zeker vaker bestellen!

Heel leuk om uit te pakken! Goed ingepakt en helemaal mooi.