Leuke winkel

Altijd vriendelijk behulpzaam en bekijk personeel Fijne sfeer in de winkel

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis, netjes verpakt.

Altijd tevreden

Ik ben een aantal jaren klant van Swietarts en ben zeer tevreden met mijn aankoop. Snel levering. Ik heb een aantal van de luxe kaarsen gekocht en ze hebben mijn favoriete lijn van Yankee Candle...goede assortiment

Kleine bordjes

Snel bezorgd en goed verpakt zodat het ook heel aan is gekomen.

Prachtige glaasjes

Prachtige glaasjes ....een feest om ze te gebruiken

Nog niks ontvangen

Ik heb werkelijk geen idee, want ik heb nog niks ontvangen.

Nadat je je bestelling had geplaatst hebben wij je op 2 februari om 14:59 uur laten weten per mail dat er een voorraad fout was waardoor we het product niet konden leveren. Het totaalbedrag is direct terugbetaald aan je. Doorgaans is de terugbetaling binnen 1-2 werkdagen verwerkt. Excuus dat je de communicatie mogelijk heb gemist in je mail.

Super netjes geleverd en hee snel !!

Wel jammer dat niet alle de luxe kaarsen op voorraad zijn maar top levering die ik ben gehad !! Aanrader zeker

Goede ervaring

Ik heb in de avond een bestelling gedaan en de volgende dag stond het al klaar om opgehaald te worden.

Netjes verpakt

Leuke mok van Blond gekocht. Alles goed verpakt en netjes verstuurd.

Super goed verpakt en snelle levering!

Top, niets op aan te merken!

Mijn bestelling gedaan op zaterdag en maandagmiddag werd mijn bestelling, keurig verpakt, afgeleverd. Daar zijn geen op- of aanmerkingen voor nodig.

Besteld, volgende dag geleverd.

Mooie kwaliteit, goed verpakt, snelle levering

Snelle levering goed verpakt

Snelle levering goed verpakt

Bestelling (nog) niet ontvangen

De bestelling na 4 dagen nog niet ontvangen ondanks dat men aangaf dat het de volgende dag al bezorgd zou worden. Waarschijnlijk iets mis gegaan bij post nl, klantenservice heeft netjes gereageerd op de klacht en zou zorgen dat het zo snel mogelijk alsnog bezorgd wordt.

Goedemorgen, Ik heb dit even voor je nagekeken en er is inderdaad iets niet goed gegaan bij deze bestelling. Uiteraard heel vervelend en we zullen de credit in orde maken. Jammer alleen dat je dit direct met een negatieve beoordeling afhandeld. Afgelopen zondag om 10:48 uur heb je ons gemaild met de opmerking dat de bestelling nog niet ontvangen was. Vervolgens plaats je op maandag een slechte beoordeling om dat je niets hoort? Logisch want op zondag en maandag zijn wij gesloten en kunnen we niet reageren. En zoals je ziet wordt het ook op onze eerste werkdag opgelost voor je. Excuus voor het ongemak.

Supersnelle levering!!

Servies besteld en gelijk de volgende dag heel ontvangen;)

Super snelle levering, top allemaal

Nvt

Led kaarsen zien er prachtig uit. Branden mooi!

Bestelling vlot verlopen. Artikel is zoals verwacht.

Goed en snel geleverd

Doen wat ze zeggen.

Mooi

Ik vind ze mooi....heb inmiddels alle varianten en verschillende kleuren... Met één afstandbediening makkelijk alle aan te zetten.... Wel raad ik aan om goede batterijen te kopen om daadwerkelijk van de licht vermogen te kunnen genieten

Woodwick kaarsen vlot verzonden en goed ingepakt !

Goed en snel

Goede prijs

Fantastisch!

Werkt volgens behoren. Erg makkelijk in gebruik.

Mijn ervaring met SwietArts is perfect

Ik heb bij SwietArts online besteld en supersnel mijn bestelling ontvangen. Het was meer dan keurig netjes en zeer degelijk verpakt. Bovendien zaten er gezellige bedankkaartjes bij en ook wat meer informatie over de fysieke winkel. Hierdoor zal ik zeker live een kijkje gaan nemen in Rotterdam. Een perfecte bestelling gedaan dus. En....het is ook nog een bestelling die me erg goed bevalt !! Bravo SwietArts!!

Prima service, mooi product.

Zou graag bij iedere kaars een gebruiksaanwijzing bijgeleverd zien.