Goede service en netjes en stevig verstuurd!

Het bestellen ging makkelijk en bezorgen duurde ook niet lang. Bovendien was het servies goed en stevig ingepakt.

Ik helemaal tevreden

Mijn kleindochtertje was blij met tutteldoekje Mijn dochter was oude verloren in de trein Was ook de volgende gekomen

Snelle levering, mokken waren goed ingepakt. Handgeschreven kaartje erbij. Top service!

Snelle zorgvuldige levering

Alles zeer netjes ingepakt en snel geleverd. Top service!!

Ik had de knuffel per ongeluk 2 x besteld, ze belde netjes op om te vragen of dat de bedoeling was. Is dat klantvriendelijk of niet ? Complimenten hoor.

Snelle levering, mooi papier

Bestelling werd de volgende dag al geleverd en was zoals verwacht. Helaas waren de verzendkosten wel best hoog en werden de 5 rollen cadeaupapier in een enorme doos geleverd. Een smallere, langere doos zou beter zijn geweest.

Super verpakt, snel geleverd. Probleem met beschadigd artikel snel en goed afgehandeld! Zeker voor herhaling vatbaar!

Groot aanbod geurkaarsen & goed verpakt

Beste winkel voor Woodwick geurkaarsen. De kaarsen worden altijd zeer zorgvuldig verpakt en snel verzonden.

Snelle reactie en levering

Na mijn bestelling werd het snel afgehandeld.

Goed ingepakt

Alles naar wens verlopen

Goed verpakt goed ingepakt goede service

Uitstekend!

Mijn bestelling werd nog dezelfde dag door een medewerker bezorgd. Grote klasse!

Ontzettend vriendelijk

Ik heb een hele positieve ervaring met SwietArts. De mokken werden keurig verpakt met een leuk kaartje en een mini Tony Chocolonely chocolaatje. Ga zo door!

Ik had een knuffeldoek aap besteld voor mijn dochter. Ik kreeg een konijn. Contact gehad en ze stuurden mij een nieuwe op en ik mocht de verkeerd geleverde knuffeldoek houden. Wat een super goede service!

Okaissj

Sommige producten zoals de houten zeephouders zijn niet een geweldige uitvinding ...dus ha liever voor iets van steen , want dan heb je de beste keuze tegen een vochtige zeep . Voor de rest , top producten en de levering was snel , retourneren van ongewenste producten ook professioneel!

super sympathiek bedrijf

Deze Leuke mensen verzenden de bestellingen zeer vlot waardoor alles lekker snel binnen komt. Leuke overzichtelijke site met een goed aanbod en dit service. Een echte aanrader dus.

Hele snelle levering en goed verpakt. Ook er een lekker chocolaatje bij.

Altijd een uitstekende verzending

Elke bestelling komt keurig op tijd en servies wordt voetbalproof verzonden!

Super...

Ja hoor prachtig kado voor mijn schoondochter, en vlot in huis...

Goed verpakt en snel bezorgd

Heel tevreden

Groot assortiment met super snelle levering!

Ik was op zoek naar gebaksbordjes van Blond waarbij ik erachter kwam dat SwietArts een groter assortiment in producten heeft dan Blond zelf! Binnen een dacht kwam mijn pakket, heel goed ingepakt, binnen. Helemaal top!

Bestelling snel binnen. 1 stuk licht beschadigd, maar fantastisch opgelost en super snel ook. Vriendelijke medewerkers.

Super!!!

Ik bestel hier regelmatig zowel online als afhalen in de winkel. Ben altijd zeer tevreden. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Mijn laatste bestelling was online met servies. Het servies was goed verpakt en het pakket werd geleverd zoals aangegeven op de site. Ik vind Swietarts een aanrader!

Top service!

Prima producten, snelle levering en probleempjes snel en vriendelijk opgelost.