Een cadeau om uit te pakken!

Keurig verpakt, je ziet duidelijk dat ze er zorg aan besteden. Ook een leuke kaart erbij en ik vind het tape op de doos ook geweldig. Ze houden je ook goed op de hoogte via de mail. Leuk spaarsysteem!! Kortom top service!

wederom een zeer snelle en goede levering . wat ik besteld heb wordt pas uitgepakt op 09-12-21 is namelijk voor een verjaardag . Heb op tijd besteld omdat ik niet mis wil grijpen . Ben iedere keer tevreden over de producten als ook de levering en de service.

Goede service en snelle levering

Ik ben blij met wat ik heb besteld, de snelheid van leveren en de manier waarop het verpakt was, zodat het niet beschadigde.

Geweldig !!!!

Het leukste vond ik toen ik mijn pakje open maakte er een chocolade reepje inzat als bedankje . Dat verwacht je toch niet maar was zo leuk . Ik ga zeker nog eens wat bestellen .

Ik vind het echt een top site! Snel binne de volgende dag al met enorm veel extra verassingen zoals een persoonlijke kaart en een lekker chocolaatje. Super lief

De spullen werden netjes en correct verstuurd. Goed ingepakt en vriendelijk man aan de telefoon gehad om uit te leggen waar het armbandje in zat. Niks anders dan uitstekend.

Snelle levering en goed verpakt

Bij de bestelling zat een lief kaartje, veel plezier met je bestelling met een stukje verpakte chocola

Nette service

Vlotte levering. Er was een item beschadigd, werd gelijk geregeld.

Weer super goed verpakt zo blij met jullie

Ik bestel er altijd Blond Amsterdam. Swietarts heeft de nieuwste producten van Blond Amsterdam. De spullen worden goed verpakt en verzonden zoals vermeld. Ik bestel regelmatig bij Swietarts en ben altijd zeer tevreden :-)!

Goed verpakt snelle levering

Leuke Sinterklaas mokken Van Blond Amsterdam gekocht.Snel geleverd, en netjes ingepakt

Ik woon niet in de buurt dus bestel altijd online. Alles word netjes en goed ingepakt. Bij telefonisch contact altijd vriendelijk en behulpzaam.

Mooie spullen, snelle levering.

Ik heb al meerdere keren iets besteld en ben altijd weer blij verrast! Mooie spullen en breekbaar servies wordt altijd goed verpakt.

leuke items, eenvoudig bestelproces en PRO actieve informatie voorziening

zie boven

Lekkere chocolade, lastig om als zakelijk klant te bestellen

Jammer dat je als zakelijk klant alleen paypall of betalen bij afhalen kunt kiezen. Daarop ben ik afgehaakt en heb ik alleen nog de choco besteld in prive. Ik zal jullie aanbevelen aan particulieren maar voor de zakelijke markt zijn aanpassingen wel handig. p.s. Patrick is wel erg aardig en behulpzaam. ;-)

Hi Manon, Ik snap je opmerking m.b.t. zakelijk kopen zeker. Dit heeft echter met de regels van Klarna te maken. Er wordt wel door deze partij gekeken naar een oplossing om dit in de toekomst wel toe te staan. Mocht je zakelijk willen kopen bij ons en niet willen betalen met Klarna of PayPal dan mag je altijd even contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Bedankt voor je chocobikkels bestelling ;-) SwietArts

super!

Snelle levering zeer tevreden

Perfecte levering!

Voor de feestdagen geurkaarsjes besteld, snelle, vakkundige levering met een persoonlijk kaartje erbij. Super !

Netjes

Vriendelijk en nietjes

Super snelle en goede service

Ik heb een agenda besteld om 15.40 uur en even later kreeg ik een mail dat het al verzonden was. Nou daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Super snelle en goede service. Pluimpje voor jullie. Ga zo door!

Goed verpakt, snel bezorgd en een leuk kaartje erbij met een leuke tekst als dank voor de bestelling... zeker niet de laatste keer geweest dat ik hier bestel dik tevreden!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling ,het was heel zorgvuldig ingepakt .

Snelle levering, kwalitatief mooie kaarten.

Mijn bestelling met een paar dagen binnen. Keurig verpakt Prima geregeld.

Goede service en netjes en stevig verstuurd!

Het bestellen ging makkelijk en bezorgen duurde ook niet lang. Bovendien was het servies goed en stevig ingepakt.