Snelle levering; prima verpakt

Leuke spulletjes om cadeau te geven! Super origineel en lief! Ook de ontvangers zijn enthousiast.

Cadeaus makkelijk gevonden. Op de prijs is niets aan te merken. Kwaliteit artikelen zeer goed. Bestellen en aflevering redelijk snel. Goed en netjes verpakt. Kortom, dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!

Pollepelpot van Blond

Prachtige pot van Blond ontvangen. Goed verpakt zodat het niet zou breken. Staat nu te shinen op mijn aanrecht. Ben er heel blij mee.

Super snel gekregen

Erg blij dat de bestelling er snel was De mok was erg goed in gepakt waardoor hij zonder problemen bij mij is gearriveerd

Snel en correct geleverd.

Even een belletje gedaan met klantenservice omdat ik zelf iets fout gedaan had.vriendelijk en duidelijk geholpen en toen was het oké.snelle service

Mooie cadeautjes

Het was mijn 1e ervaring met deze firma. Het is prima bevallen. Heel mooi product. Wel jammer de hoge verzendkosten. Daarom geen 5. Snelle en nette verzending.

Snelle bezorging

Snelle bezorging goed verpakt

Keurig verpakt en supersnel geleverd

Keurig verpakt en supersnel geleverd

Duidelijke site, snelle levering en je wordt elke keer op de hoogte gebracht van je bestelling via email. Top!

Leuke spulletjes

Zocht iets leuks voor collega die in Nederland blijft voor vakantie (blikje zon gekocht) ingeval het zou regenen. Vond het een origineel idee en al google-end kwam ik bij SwietArts uit. Collega blij en ik ook!

Bedrijf dat weet wat een klant wil.

Mooie producten, zoals op de website weergegeven en beschreven . Snelle en degelijke verzending, goed en snel contact: Ze doen niet moeilijk als er iets geregeld moet worden.

Service is goed, website wat complex. Je moet door alle pagina’s scrollen voor je artikel. Je artikel in de zoekopdracht zetten, werkt niet goed. Ik had lidkaarten besteld en die zijn heel mooi.

Makkelijk & snel

Snel besteld en mega snel in huis. S avonds besteld en volgende dag al in huis Ik ben erg tevreden

Keuring verzorgd

Voldoende.

Bestelling goed bezorgd. Alleen vond ik de verpakking van 5 bordjes en 1 schaal wel wat groot en overdreven. Kreeg een hele grote doos binnen waar heel veel krantenpapier en ook nog 2 lege dozen in gestopt waren als bescherming terwijl schaal en bordjes al heel goed met noppenfolie waren verpakt. Wellicht de volgende keer ook noppenfolie en/of luchtkussenfolie in de doos en minder krantenpapier zodat de doos minder groot hoeft? Verder alles prima!

Top bedrijf

Zeer klant vriendelijk

Goed leuk ingepakt vlot geleverd Mooie doos

Al lang klant

Prima service...mijn bestelling komt meestal super snel èn goed ingepakt...tot nu toe niets hoeven te retourneren

Prima service!

Snel en netjes ingepakt ontvangen!

Aanrader!

Ruikt niet lekker

Ik wou iets nieuwe proberen maar jammer geen een ruikt lekker .

Goedemorgen, Het is altijd vervelend als een product niet lekker ruikt. Je beoordeling met een onvoldoende is gericht op een product. Het is bij deze beoordelingen de bedoeling dat je de ervaring met ons bedrijf beoordeeld en niet van het product! Team SwietArts

Super tevreden over zal zeker meer bestellen bij jullie

Een explosie van een heerlijk luchtje kwam mij tegemoet toen ik de doos opende.

Vlotte levering, netjes verpakt en precies wat ik wilde hebben.

Kaars was kapot, heb gebeld en een nieuwe gekregen