Leuke Website en zending goed ingepakt

Ik had blond servies besteld en de bestelling was goed ingepakt tegen schade. Leuke website en snelle levering

Onwijs mooie spullen en vriendelijk

Wat een genot, klantvriendelijk. Zeker kom ik nog een x kijken. Super

Snel geleverd en goede uitleg en alleen verkeerde kleur geleverd maar moest mail sturen en wordt opgelost werd belooft door de telefoon.

snel en goed afgeleverd

Snelle levering, goed ingepakt!

Mooie Blond voorraad potten!

Goed verpakt en snel geleverd

Prima website, scherpe prijs, communicatie prima

Hartstikke goed

Een uitstekende service

super snelle levering

super snel geleverd

Besteld volgende dag in huis.

Snelle levering, komen afspraken na en het voldeed aan mijn verwachtingen

Mooie kaarsen, branden net echt

Makkelijke te bestellen en afrekenen Zending was een dag later dan verwacht maar dat kwam door PostNL

Erg fijne en leuke winkel

Swiertsart zowel in de winkel al online super. Kom graag bij jullie

Snelle levering maar beertje niet het zelfde als op foto

De collectie van dit merk is denk ik vernieuwd en helaas gebruiken meerdere sites nog de foto van het oude beertje. Mijn dochter had dus het oude beertje en ik dacht hem hier nog te kunnen kopen. Helaas dus ook het nieuwe model. Verder wel een goede en snelle levering. Misschien alleen de foto aanpassen.

De enige echte led kaarsen

Na het kopen van 2 led theelichtjes van het merk De Luxe Homeart was ik meteen verkocht. De vlammetjes zijn zo natuurlijk en doordat er een soort van laagje op de lichtjes zit, lijkt het alsof het kaarsvet is. Net echt dus. Dit in tegenstelling tot een duur ander merk theelichten welke oplaadbaar zijn. De vlammetjes zijn gelig. Op deze website 2 led stompkaarsen gekocht. Heel netjes ingepakt en snel geleverd. De kaarsen zijn prijzig, maar zeker de moeite waard. Ik ga er uiteindelijk nog meer kopen, dat weet ik zeker. Ik heb er ook meteen de afstandsbediening bij gekocht.

Supersnel geleverd, product (Ledkaarsen ) was van kleur donkerder dan op de foto. Caramel op de foto, bruin in het echt. Beetje jammer maar gelukkig passend bij mijn servies.

Snelle levering, echt blij mee

Online bestelling gedaan, kwam vlot en goed ingepakt, met persoonlijke boodschap en spaarkaart.

Superblij met de kaarsen!

Meerdere kaarsen besteld, een jaars werkte niert, kreeg snel en zonder discussie een nieuwe kaars toegestuurd. Afstandsbediening erg handig bij de kaarsen, bij de zwarte kaarsen werkt de afstandsbediening niet, dit werd al vermeld op de site. Wij gaan nog meer kaarsen bestellen.

Helemaal top !

Super snelle en nette levering...

Duidelijke communicatie, prima leemaarde. Brandt prachtig. Wel lastig om de juiste maten te zoeken op de website.

Fijn online shop

Ik had twee sets led candles besteld, keurig gebeld door een zeer vriendelijke medewerker dat er maar een set op voorraad was. Geld voor de andere set netjes teruggeboekt op mijn rekening.

Aanrader!

De nieuwe winkel is prachtig, ruim en heeft veel verschillende cadeaumogelijkheden. Ik kwam een bestelling ophalen. Die stond keurig klaar. Het personeel is zeer vriendelijk.

Super service en snelle verzending

Net als eerdere bestellingen werd mijn bestelling snel verzonden. Ik had meerdere Woodwick kaarsen besteld en deze waren erg goed ingepakt. De communicatie rondom de bestelling en levering is duidelijk en voelt persoonlijk. Ik vind SwietArts een hele fijne webshop en raad zeker aan om hier te bestellen.

Top service!

Goeie service snel geleverd. En vooral HEEL aangekomen. De spaaractie is een leuke bonus!!

Fijne service

Mijn bestelling heel snel in huis en een zeer grote keuze uit het assortiment van mijn favoriete kaarsen