Telaat

Het artikel zou vast goed zijn maar ik krijg al een mail om jullie te beoordelen en ook een herinnering een paar dagen later maar ik heb de bestelde artikelen nog niet eens in huis...

Geweldig mooie producten snel en netjes verpakt geleverd.

De enige winkel in Nederland die ik heb kunnen ontdekken die de totale collectie van HOMEART DELUXE led-kaarsen verkoopt. Héél fijn om uit zoveel kleuren en maten te kunnen kiezen. En zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Netjes verpakt

Goede website

Een fijne winkel. De webshop vind ik zelf wel veel zoeken, maar dat komt ook omdat er zoveel artikelen zijn. Het is fijn dat je de bestelling ook in de winkel kan afhalen. Vriendelijk personeel. Ik kom er graag.

Snel en prima kwaliteit

Na de bestelling direct communicatie over de tijdlijn. Tot en met de levering blijft er communicatie. Prima zoals SwietArts klanten informeert en op de hoogte houdt. Echt een aanrader

Snelle correctie service

De bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt!

Snelle levering van besteld product. Goed verzorgd in verpakking voor verzending.

Goede en snelle afhandeling van order en bezorging!

Voor een volgende keer weer aanbevelenswaardig.

Snelle levering, netjes verpakt en prima kwaliteit.

Snelle verzending, heel goed verpakt, mooi product.

Homeart de Luxe kaarsen zijn echt heel mooi! Niet van echt te onderscheiden. Geeft een veilig gevoel met een ondernemende poes in huis. Voor een mooie prijs deze set kunnen kopen. Ik beveel dit product en SwietArts aan!

Snelle verzending en netjes verpakt

Binnen een dag geleverd

Mijn bestelling was in een dag keurig afgeleverd.

Ruim assortiment en goede service!

Ruime keuze. Producten als omschreven. Snelle levering en producten zijn keurig verpakt. Alleen jammer dat er altijd administratie/verzendkosten worden berekend. Desondanks zou ik hier toch weer bestellen.

Mooie kaarsen dochter blij mee

Netjes bezorgd en te woord gestaan.

Mijn probleem werd snel en goed opgelost.

Ik had een mooie kaars besteld, en toen hij binnenkwam deed hij het niet goed( kan gebeuren) dus ik had gelijk een mail gestuurd, en de dag erna( weekend) kreeg ik een mail terug dat het opgelost zou worden. Een paar dagen later( zaten feestdagen tussen) had ik de nieuwe kaars al binnen, super geregeld.

Heel goed en snel geleverd

Hele goede levering en snel , hele mooie led kaarsen.

Super snelle levering tijdens feestdagen

Heel fijn bedrijf met super snelle levering tijdens de feestdagen

Mijn bestelling was een limedit adtion knuffel nergens te koop??Maar hier wel dus feestje !dochter was haar knuffel verloren en heeft nu dankzij swietarts weer lang knuffelplezier.

Netjes

Vlotte levering en goed verpakt. Ik ben blij met mijn aankoop

Mooi product wat ik gekocht heb

Mooie net echt lijkende kaarsen

Kaarsen met Led verlichting lijkt net echt

Deze kaarsen van Deluxe Homeart zijn echt de mooiste, meest echte, prachtige 'nep' kaarsen. Ik heb ze voor alles nu in huis, zowel de kleine theelichten als de jumbo theelichten en de dinerkaarsen. Ik krijg van iedereen verassende reacties dat ze niet geloven dat het nep is :) Ook nog eens kindproof en dierproof want ja gaat er niet van in de hens

Niet goed

Kaarsen besteld, kleur was niet wat het zijn moest. Zag in de winkel kaarsen vande kleur caramel, deze zagen er heel anders uit. Dure verzendkosten en ik heb nix. Heel jammer dit. Stuurt Patrick...ja hoor dat is de juiste kleur die ze in de doos hebben gedaan, terwijl hij ze zelf nog niet eens gezien had. Iedereen kan fouten maken toch?

Sfeervolle winkel mooie artikelen en behulpzaam en vriendelijk personeel

Zie boven

Correct, flexibel en snel

Correcte en snelle levering. Flexibel in het aanpassen van de order bij een verkeerd aantal producten. Snelle en adequate reactie van de klantenservice.