Netjes geholpen!

Nieuwe motor voor de panda gehaald, ziet er prima uit!

Eerlijk bedrijf wat haar afspraken nakomt

Vriendelijke medewerker bij de onderdelenuitgifte, snelle en correcte levering en afhandeling. Top.

Zeer snelle afhandeling vrijwaring

God service gode priser

Fremragende service hurtig levering til Danmark.

Snel ..

Betrouwbaar

Goede service en na service

Onderdeel besteld en netjes en snel geleverd. Helaas was door eigen fout onderdeel toch niet goed. Kreeg toch netjes geld retour. Betrouwbaar bedrijf

Best service

Best service no scam honest people you can buy from them with your eyes closed I recommend it for sure

Goede prijzen, maar verzendkosten buiten proporties

Ze hebben goede prijzen, tenminste van wat ik gezien heb, maar als ik een product koop (klein onderdeel) en daar 15 euro verzendkosten voor moet betalen en ook nog administratiekosten (deze zitten dus niet in de verzendkosten) ,vind ik dat wel flauw. Nu 29 euro+15 euro verzendkosten betaald. Moest wel omdat ik het zo snel niet elders kon vinden, maar anders was ik afgehaakt. Bij afhalen is dit uiteraard geen probleem, dus vandaar geef ik ze wel een voldoende.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag beste klant, De verzendkosten zijn bij ons standaard 15 euro. Alle onderdelen worden zorgvuldig ingepakt met goede nieuwe inpakdozen. Deze dozen worden met opvulmateriaal gevuld zodat de onderdelen aankomen bij de klant zoals wij ze ingepakt hebben. Zoals u misschien wel weet is alle karton vanwege de coronacrisis heel veel duurder geworden. Daarom zijn wij helaas genoodzaakt om de kosten van verzenden hoger te maken en dit door te berekenen naar de klant. Daarin tegen bieden wij onze onderdelen zo gunstig mogelijk aan om het zo een beetje te compenseren. U had het onderdeel ook op kunnen halen aangezien Veenendaal niet zo ver van ons vandaan is. Ik wil u bedanken voor de bestelling en wellicht tot een volgende keer

Snel, duidelijk betrouwbaar.

Wat een fijne ervaring met een webshop bestelling! Snelle reactie én verzending. Duidelijke informatie en betrouwbare uitleg.

komen hun afspraak na.

Zorgen voor een correcte afhandeling.

Snel en goed geregeld

Mijn auto ingeleverd na een brandschade Alles keurig afgewikkeld en mijn vrijwaring zoals beloofd via de mail gekregen.

Heel slecht, maar dan ook ECHT SLECHT.

Heel slecht!!! Ze weigeren een onderdeel terug te nemen die NIET GEBRUIKT IS. Verkopen doen ze wel heel graag maar als de klant iets wilt terug brengen dan weigeren ze het product terug te nemen. Heel maar dan ook heel kinderachtig en zo laat het bedrijf wel zien dat de 200 euro veel belangrijker is dan de service aan de klant zodat klanten blijven terug komen. En totaal geen reactie op mails krijgen terwijl ze je wijzen op retournering beleid middels een aanvraag via de mail. Al met al, dikke 0 voor dit demontage bedrijf en zal dit bedrijf niemand aanraden!! Tot geen begrip voor de situatie van de klant!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen beste man, U plaatst een aanvraag op onderdelenlijn dat u een bumper zoekt voor uw auto. Wij hadden die voor u op voorraad in de juiste kleur. U belde dat u de bumper graag wou komen ophalen, zelfs nog korting gegeven toen u hier was. U was hartstikke blij ermee. En dan blijkt achteraf dat u zicht niet goed heeft laten informeren door de verzekering over eventuele niet zichtbare schades aan uw voertuig. Daar kunnen wij niks aan doen. Ons advies bij een volgende schade: Eerst bij uw verzekeraar vragen hoe alles in elkaar zit. Fijne dag gewenst

Heel correct en snel geleverd

De stukken waren in heel goede staat en correcte levering en snel

Ik ga nog bestelling doen

Vandaag geleverd was goed ingepakt geen schade en werk goed dank u heel blij top

Wederom weer snel geleverd en goed geprijsd

Recent een slot besteld, snel geleverd en zoals omschreven

Goede en snelle service

Dit is mijn eerste ervaring met Jamie Autoparts. En ik kreeg meteen goed advies en een mooie prijs. Het artikel is binnen een dag verzonden,en de dag erna al ontvangen netjes verpakt. Als ik weer een onderdeel voor mijn auto nodig hebt of iemand uit mijn omgeving. Weet ik wel waar ik eerst zal gaan kijken voor goede onderdelen.

Snel correct en super geregeld

Snel correct en super geregeld

Goede en vriendelijke service

Ik ben snel geholpen door Jawie Autoparts.

gewoon ... goed

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Geen advies vragen! Zelf uitzoeken

Had advies gevraagd inzake een onderdeel. Ondanks dat ik aangaf dat ik een andere type auto had gaf medewerker mij aan dat het onderdeel paste. Als voorbeeld foto erbij gevoegd maar duidelijk in omschrijving gezet welke auto het ging! Telefonisch contact gehad nee meneer deze op alle types. Bij aankomst raad u het al past dus niet. Nou retour dan maar eerst even bellen nee stuur maar terug. Leuk verzendkosten heen betaald en verzendkosten retour betaald en dat terwijl de fout niet bij mij lag! Dus door niet lezen van medewerker jawieparts kan ik nu ruim €20,- betalen! Grappig als IK een fout maak moet ik daar voor boeten niet mijn klant! Omgekeerde wereld.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen beste man, Kunt u mij vertellen waar dit over gaat? Want heb geen idee wie u bent en wat u bedoeld.

Uitstekend.

Geweldige service, goed foto's om het juiste onderdeel te identificeren. Snelle en betrouwbare levering. Kwaliteit gebruikt en geleverd product is in goede staat voor acceptabele prijs. Een "real centre of excellence".

Snelle informatie over bestelstatus

Ik heb alleen nog maar besteld en moet nog ontvangen maar de informatie verstrekking over mijn bestelling loopt super snel!

Zeer snel geleverd.

Bestelde in prima kwaliteit en goed verpakt, zeer snel ontvangen, 's middags besteld, volgende dag in huis.

Excellent service and delivery

Excellent service, processing and delivery

Een mooie overzichtelijke website Voordelige prijs Vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon Heel snelle service en alle moderne betaal mogelijkheden