product zoals omschreven

Goede Service en snelle levering , Top .

Goede Service en snelle levering , Top .

Artikel zoals omschreven en ontzettend snel en goed ingepakt ontvangen

Expertise en service top

Snel contact nav mijn online verzoek. Met veel kennis van zaken en goede service.

Perfekte schnelle Lieferung in die Schweiz.

Herzlichen Dank für ihre rasche und unkomplizierte Lieferung des Kotflügels. War sehr gut eingepackt. Nach dem Auspacken montiert, sogar die Farbe passte. Ich kann diese Firma nur weiterempfehlen und würde jederzeit wieder Teile dort bestellen. Sie sprechen auch Deutsch.

Snel verstuurd netjes verpakt

Na online achter uit rij camera te hebben gevonden deze besteld. Dag daarna netjes verpakt ontvangen. Prijs van camera was lager als bij andere demontage bedrijven

1ere commande

Rapide et parfait

Alles bestens.

Super Bestellvorgang, schnelle Lieferung, fehlerfreie Ware - gerne wieder!

Goed product, goede omschrijving en en snelle levering

Uitstekende service.

Autoruit besteld. Telefonisch goed bereikbaar en goede service. Uitstekend verpakt en binnen twee dagen in huis. Top!

Prima service en goede kwaliteit

De webshop van dit autodemontagebedrijf is duidelijk en goed verzorgd. Snelle reactie op aanvullende vragen en snelle verzending. Bij ontvangst bleek het onderdeel zelf ook van prima kwaliteit en goed verpakt.

perfect

snel geleverd voor een goeie prijs, ze waren de enige die dit onderdeel op voorraad hadden .

Snelle levering en item goed verpakt.

Fijn dat u tevreden bent, dit is waar voor wij het doen

Quick shipping and a great price!

The Brake servo was delivered well packaged, and looks exactly like the pictures. The Servo looks as good as new and looks like it will work great. Shipping was quick and hassle free from Transmission as always.

Snel en scherp geprijsd

Ik kreeg snel een scherp geprijsd aanbod. Het onderdeel werd ook snel geleverd, zonder verzendkosten.

altijd goedkoop

altijd goedkoop gratis verzending en snel

snel en goed

Prima service, snel gereageerd, en het product past perfect, ook qua prijs

Duidelijke website, zeer snel verzonden, product voldoet aan verwachting.

snel geleverd

Goed onderdeel en razend snel geleverd top service

Snel geleverd, product als omschreven

Product werd snel geleverd. Product als omschreven en goed verpakt. Aanbevolen!

Pour l’instant

Je n’ai pas reçu la pire encore mais pour l’instant ça va

Groot assortiment

Perfect en snelle levering Goeie prijs

Reservewiel suzuki alto gekocht, super snel geleverd , geweldig verpakt , en gratis verstuurt , geweldig. Gr. Rien .

Gewoon goed

Gerrits heeft mij zeer goed product geleverd voor een redelijke prijs

Beste autobedrijf met goede kennis!

Deze bedrijf is echt goed ik word geholpen meer dan normaal autobedrijf. In 25 jaar dat ik langs garages ga heb nog nooit mee gemaakt wat ik hier gezien heb! Goede vriendelijke personeel die goed weet wat met je auto is en je word geholpen waar je voor komt! Top bedrijf ik zou zekker bij deze bedrijf blijven voor mijn toekomstige onderhoud en reparaties en zekker aan mij vrienden en kennis doorgeven! Top bedrijf Willie! Echt veel respect!