Het heeft goed gewerkt

Volgend jaar wanneer beginnen

Goede uitleg op de website en uitstekende werking van de produkten

bestelling is niet volledig geleverd

Mijn bestelling was niet volledig geleverd en kreeg ook niet het bericht dan het een deellevering betrof. Na een mail te hebben gestuurd bleek het een fout te zijn en is aangegeven dat dit gecorrigeerd zou worden

Prima service, snel geleverd, duidelijke communicatie

Prima spul en perfecte levering!

Ik heb de buxussen ingespoten en het lijkt te helpen. Toen ik bezig was met spuiten kwamen er vijf motten uit de struiken! Volgende week voor de tweede keer inspuiten, maar het lijkt goed te gaan!

Het werkt prima!

We doen dit nu voor het 2de jaar. Het bevalt heel goed vooral de combinatie xentari en topbuxus.

Volgende dag in huis en het werkt als je op tijd spuit.

Volgende dag in huis prima Het werkt als je op tijd spuit.

Dik voor mekaar!

Als mij om m’n beoordeling wordt gevraagd, dan enkel de orderafhandeling beoordelen, want ik heb m’n bestelling net 3 dagen binnen. Dat was in ieder geval zeer goed verlopen, snel en correct. Wel meteen de behandeling toegepast op onze Buxussen (na ‘t ontdekken van 1 vlinder bij ons op het raam. Maar ach, beter voorkomen dan genezen toch? We houden in ieder geval vinger aan de pols en kijken in onze buurt hoe de rest van de Buxussen erbij staan😉.

Snel geleverd en direct aan de slag

Maar voor mij is het nog te vroeg om het resultaat te beoordelen. Wel zag ik de vlindertjes direct vertrekken. Ben benieuwd

Top spul

Snelle levering Werkt uitstekend

Kan niet beter ga zo door

Heb grote buxus bollen in de tuin staan. In de hele wijk is geen buxus meer te bekennen allemaal kaal maar bij mij staan ze er nog prima bij. Gebruik het nu voor het derde jaar.

Snelle levering. Nu nog afwachten of de buxusrupsen wegblijven.

Het werkt uitstekend.

Bestel zeker nog, raad iedereen het aan.

Een geweldig natuurlijk product !

Ik gebruik het sinds verleden jaar en met zeer positieve resultaat .

Snel geleverd, goed spul.

De buxus fleurt weer op.

Xentari is top

Echt top spul!! Ben hier als enige in de straat die wel zijn buxes wil behouden! Moet hiervoor wel 5x per jaar spuiten zodra de rups weer aanwezig is, Hopelijk gaan zo ooit weer weg als alles op kaal gevreten is! Mij buxes blijft mooi en vol samen met een goede voeding en veel water

Bij het regelmatig spuiten blijven heb je de rupsen goed onder controle zonder dat je helen buxus eraan gaat

Snelle levering zoals aangegeven

De aanhouder wint : dankzij meerdere behandelingen staan onze buxusstruiken, bollen en heg er nog altijd.

Top service zoals het hoort. Prima!

Ze maken waar wat ze beloven. Iets wat tegenwoordig niet meer vanzelf sprekend is.

Snel geleverd en makkelijk in gebruik

Bestelling gedaan en snel als brievenbuspakketje geleverd. Direkt de buxus behandeld. Voor de zekerheid nog een keer binnen 14 dagen. Als het goed werkt dan zeker elk jaar herhalen.

Tot nu toe lijkt het te werken

2 x gespoten. zijn nog eitjes wachten het af

Het lijkt er na 2 behandelingen op dat het eten van de blaadjes gestopt is

Prima, alleen is het lastig te bepalen hoe vaak je opnieuw moet spuiten om de vraat door nieuwe rupsen te voorkomen. Hoe lang blijft het spul effectief werken voor nieuwe uit de eitjes gekomen rupsen?

tot nu toe tevreden.

De resultaten van het gebruik van XenTari na twee weken zij zeer hoopgevend vandaar een 8+.

Werking van het product : uitstekend voorbereiding voor toepassing : uitstekend Bestel en betaal procedure : simpel, gemakkelijk Snelheid van levering: twee werkdagen langer dan aangekondigd, geen track and trace: maximum 5/10.