Snel - Goed - en het werkt!

Onze buxussen zijn nog steeds prachtig!! We kregen nu wat gele blaadjes en hebben nu Grow besteld. Gebruiken 2x per jaar de anti Buxus Rups en werkt echt perfect! Mooie volle buxussen zonder schade. Ook de Health mix in gebruik.

het effect moet ik nog afwachten, omdat ik het pas gistyeren gebruikt hebt.

is nog niet te beoordelen.

Goed werkend product

Gebruik het al verschillende jaren . Spijtig genoeg , vermits ik geen voorstander ben van spuiten tegen onkruid en andere ongewenste gasten. Maar in de tuin hebben de vogels en andere dieren geen problemen met dit product. Als ik niets zou ondernemen is de buxusbeplanting volledig verloren.

Nog geen ervaring xentari was eerder wel prima middel

Nog geen ervaring alvast op voor gekocht, wel xentari gebruikt eerder, was prima middel, jammer niet meer toegestaan

zeer goed service

Zeer goed service

Zeer snelle levering

Binnen 1 dag geleverd

Kan nog oordelen over het produkt, omdat ik pas gisteren de buxus heb behandeld.

Pas gisteren de buxus behandelt

Snelle en correct levering.

Pakketje klein genoeg voor door de brievenbus . Gisteren meteen op mijn buxus gespoten dus heb echt geen idee of het ook zal werken.

Snelle levering!!

Goed effectief middel, gemakkelijk in het gebruik.

Dankzij dit product heb ik mijn buxushagen kunnen behouden. Kleine aangetaste stukjes hebben zich steeds meer hersteld.

Zeer slecht

Gekocht op 14 april en betaald en de 15e krijg ik een mail met paaskorting wat een ongepaste behandeling

Prima geregeld en snel geleverd!

Snel en prima verzorgd.

perfect

had niet beter gekund

Snel en zorgvuldig

Snel in huis dankzij brievenbuspost.zorgvuldige uitleg, eenvoudig te gebruiken

Snelle en correct levering

Nog steeds gezonde buxes struiken in mijn tuin, goed de rupsen in de gaten houden en tijdig actien ondernemen.

Prima service, snelle levering.

Goede ervaring

Ik heb het al eerder gebruikt

Als het niet werkte zou ik het niet bestellen

Topoi

Prima product Snelle levering

Positieve ervaring, toch bedenking van gebruik boven de 15 graden

Bij de handleiding staat dat het product niet onder de 15 graden gebruikt mag worden! Ik heb het product in de zomer gebruikt met succes. Maar ik weet niet wat te doen in de maand april waar de temperatuur 's nachts meestal niet boven de 15 graden komt!??

De aankoop en de levering zijn prima verlopen. Schrok wel dat er maar zo´n klein pakje uit de doos kwam. Nu nog afwachten of het goed werkt tegen de buxusrupsen

Ik moet product nog toepassen. Dus , nog geen beoordeling.

Kan niet oordelen omdat ik het product nog moet toepassen !! Mijn zoon heeft het product aangeraden met goed resultaat.

Alles verliep naar wens

Uitstekend product.

Gebruik dit reeds meerdere jaren met uitstekend resultaat.

Goed en duidelijk

Eenvoudig