Applaus en duimpje omhoog

Snelle afwikkeling van bestelling en zeer veel keus en overzichtelijke site !!!!

Snelle levering, precies wat je ziet krijg je.

Goed, snel en voordelig!

Mijn zoon is dolblij met z’n nieuwe voetbalschoenen. Hij had ze ergens anders gezien maar bij voetbaldirect waren ze €15 goedkoper! Ze werden ook nog snel geleverd. Dit was mijn eerste bestelling maar niet mijn laatste!

Top spul

Top service alles snel geleverd ondanks de drukte

Goede prijskwaliteit. Snelle verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Door de drukte was de levering van het pakje een dag later dan voorzien verzonden. Dit werd netjes via mail gecommuniceerd. 1 dagje later dan voorzien vonden we het in de brievenbus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

in fysieke winkel was er weinig aanbod van voetbalschoenen voor kinderen op deze site meteen onze gading gevonden. Werden snel toegestuurd en goed verpakt - zoon is erg blij nieuwe voetbalschoenen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en goede kwaliteit

De bezorging van mijn pakket was er al snel en er was niks te merken aan de goede kwaliteit.

Snel en direct

De prijs was goed en de levering op tijd

super snel geleverd en netjes verpakt

online bestellen maar wel een hele goede service desk voor al je vragen goede uitleg en advies kom zeker weer terug ga zo door voetbaldirect

Livraison très longue

Commande passée le 8/08, on est le 20 et je n'ai pas encore reçu ma commande. Deux fois qu'on m'envoi le colis et l'adresse est incorrect sur l'envoi donc il retourne à l'expéditeur!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede informatie en netjes geholpen

Goedkoop en snelle verzending

Hele goede webshop

Een erg goede site!

Het is een hele goede en betrouwbare site!! Het is erg snel geleverd, dus het is ideaal!! Dat wil je toch??

Snelle en nette levering.

het perfecte liverpool trainingsset.

ik heb er nog niet mee gevoetbald maar al wel hardgelopen. het voelde net alsof ik geen shirtje aan had hij zat perfect en hij is zo mooi.

Ik heb twee 3/4 broeken besteld, waren zeer snel bezorgd. En fijn om te dragen.

Snelle service!

Had m'n schoen bestelt voor 12.00 uur. Volgende dag ontvangen. Helemaal top!

Prijzen zijn goed. Service is goed. Een aanrader. Super service

Gewoon top

Voetbalschoenen besteld en de volgende dag bezorgd.

Vlekkeloos

Top service! De klantenservice is super behulpzaam en vriendelijk. Bovendien is de levertijd snel. Echt een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

vlug optreden na verkeerde levering

ik had voetbalschoenen besteld maar er werd iets verkeerd geleverd. Opnieuw besteld en betaald en dag nadien de goede levering ontvangen. Super. Wacht wel nog op terugbetaling van de verkeerd geleverde bestelling.

Fijne communicatie

Fijne communicatie, waren aan het verhuizen. Nadat ze dit gemeld hadden alsnog een snelle levering van de bestelde artikelen.

Ik kom zeker weten weer een keer terug

Mooie voetbalkleren gekocht; goede prijs, kwaliteit en snelle levering!