Schandalig

Ik heb dit totaal.niet verwacht van jullie, heb 2 bestellingen na elkaar bij jullie gedaan en jullie zijn in de war daardoor zo te zien. Heb totaal niet mijn juiste bestelling aangekregen, broeken waren juist maar verdomme mijn tshirts totaal niet. Waren totaal niet de tshirts die ik had besteld. Van nike, ene met 'just do it' en de andere gewoon logo van nike. Wat krijg ik van jullie, 2 zelfde witte tshurts, het enige wat verschilt is de maat! En ik zit nu in het buitenland, heb ze naar me laten doorsturen door mijn verwanten, krijg ik ze hier aangekregen blijkt dat het een verkeerde levering is! Hoe willen jullie dat ik mijn vakantie vredig ga doorbrengen?! Ik rekende op hetgeen wat ik had besteld!! Julkie hebben het bloed van onder mijn nagels uitgehaald! Ben hier verdolme razend om, dit is geen spelletje om met andermans tijd, geld en verwachtingen te spelen!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Khalid, Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat u verkeerde artikelen heeft ontvangen, we willen hiervoor onze excuses aanbieden. Het is zeker niet de bedoeling geweest om verkeerde artikelen naar u op te sturen en ook zeker niet om een spelletje met u te spelen. We zouden dit daarom ook graag met u oplossen. Helaas kan ik op het e-mailadres dat u hier gebruikt geen bestelling vinden bij ons. Ik zou u daarom willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via het volgende mailadres: [email protected] We zien graag uw e-mail tegemoet om samen een oplossing te vinden! Vriendelijke groet, Team Voetbaldirect

snel en makkelijk

een voetbal shirt voor mijn dochter gekocht, zit goed. was snel verzonden en ontvangen

Slecht

Al 2 weken aan het wachten op een terugbetaling van een retour gestuurde artikel, Geen tot weinig communicatie en je moet er zelf achter aan gaan! Tot heden helaas nog altijd niks ontvangen…

Beste Jay, Bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij momenteel een achterstand in de verwerking van de retouren. Op moment hebben we te maken met extreme drukte waardoor ook de retourverwerking langer duurt, waarvoor onze excuses. Wij begrijpen dat het erg vervelend is om lang te moeten wachten op een terugbetaling en doen daarom ons uiterste best dit zo snel mogelijk te verwerken. Ik zie dat uw retourzending inmiddels is verwerkt en teruggestort is. We hopen u snel weer terug te zien in onze webshop! Vriendelijke groet, Team Voetbaldirect

Top snel goed

Supersnelle levering official product

Binnen een dag had ik mijn nieuwe Barca shirt al binnen. Prijzen zijn laag vergeleken met andere sites. Groot assortiment beschikbaar.

Super snel!

Bestelling was super snel in huis!

Prima service, snelle levering, behulpzame en deskundige medewerkers!

Snel en goed ontvangen!

Snel en goed ontvangen

Goedkope en goede kwaliteit en dat is de waarheid!

Niet vaak meegemaakt dat de verzendkosten hoegenaamd even duur was als het product. Dat is een bijzondere en leuke ervaring.

Groot aanbod, snelle levering, prima service.

Inschattingsfoutje gemaakt wat betreft schoenmaat. Teruggezonden en opnieuw de juiste maat daags nadien thuis geleverd. Topservice.

Echt super goed!!!

Goede website met goede deals. Eerst dacht ik dat het een scam was maar heb ik het toch geprobeerd en nu heb ik een super leuk pak hier liggen!

Duurde niet lang voordat de schoenen er waren en je werd goed op de hoogte gebracht

Item not received

They miswrot my adress, so they said that the item is returned to them, and since that I’m still waiting for some news, but nothing happens This is the first time And will be the last one I buy in your store. Sorry.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Dear Kaïs, Thank you for your feedback. I am sorry to hear that it went wrong on our side. I also see that you were already in contact with my co-worker about the return. Because it is very busy at our return department, we were not able yet to send your package again. I will contact you personally to find a fitting solution together. We are very sorry for this incident. Kind Regards, Team Voetbaldirect

Voldoet altijd

Alle bestellingen die ik gemaakt heb altijd keurig binnen de levertijd waarbij andere bedrijven daar nog wel eens moeite mee hebben. Kwaliteit valt nooit tegen. Super bedrijf bestel hier altijd mijn trainingspakken

Goede kwaliteit en snel geleverd

Vlot bestellen, snel geleverd. Perfect!

Het is héél eenvoudig om te bestellen en te betalen. Snelle levering. Site is heel duidelijk en overzichtelijk.

Topkwaliteit en snelle levering

Was op zoek naar Puma voetbalkousen in hemelsblauw en vond die enkel bij Voetbal Direct

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goed verpakt

Overzichtelijke website, veel aanbod en prijsvariatie

De bestelde voetbal kleding voor mijn dochter (14) was er super snel! Maten waren (en zijn) goed en een leuke set! Thanks!

Complete chaos met verzending

Onze eerste bestelling voor onze zoon verliep allesbehalve vlot. Speciaal besteld op deze webshop vanwege de belofte dat ze snel leveren maar niets was minder waar! Na zelf contact op te hebben genomen beloofde ze dat ik op het einde van de dag nog een verzendbevestiging ging krijgen. Niets gekregen, daarna het excuus gekregen dat er wat mis wat met het systeem omdat ze nog maar waren overgestapt en dat er nog iets was misgegaan... Na 3 DAGEN dan toch de bestelling gekregen en gelukkig paste alles en kon hij eindelijk zijn nieuwe voetbalkleding passen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Nicky, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u uw bestelling met vertraging heeft ontvangen. Ik zie dat u in de tweede week van de live-gang van ons nieuwe systeem heeft besteld. Hierdoor is niet alles even soepel verlopen en hebben sommige bestellingen inderdaad vertraging opgelopen, onze excuses hiervoor. We doen er op dit moment alles aan om de bestellingen zo mogelijk te verzenden om teleurstelling te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We willen uw zoontje alsnog veel plezier wensen met zijn nieuwe voetbalkleding! Ook hopen we u weer terug te mogen zien in onze webshop! Sportieve groet, Team Voetbaldirect

Eerste bestelling en dag nadien al thuis geleverd. Zeer goede kwaliteit!

Terugsturen was geen probleem

2 maal voetbalschoenen besteld maar de nike maten zijn blijkbaar aan de kleine kant. Dus 2 maal te klein en teruggestuurd. Dat gebeurde probleemloos.

Snelle levering na vlotte bestelling

Snelle levering na vlotte bestelling

Snelle en korrekte levering

goede kwaliteit voor een fijne prijs