Gewoon uitstekend

Nette en snelle verzending!

Bijna perfect

Persoonlijk vond ik de service bewonderenswaardig, de reden is de volgende: het kwam snel aan, het pakket kwam correct overeen met mijn verwachtingen, de maat lijkt mij goed, het enige negatieve punt dat niet per se slecht is, is de follow-up die bijna perfect is .

Snelle levering & uitstekende service

Om 21:55 een bestelling geplaatst bij Voetbaldirect terwijl de deadline voor bestellen 22:00 was. Keurig de volgende dag mijn spullen binnen gehad (wat niet altijd vanzelfsprekend is online). 1 van m'n items teruggestuurd en mijn vragen over de retour bij de klantenservice werden snel beantwoord. Top kwaliteit, levering en service!

Fantastische service

Tot twee keer toe de verkeerde maat en schoenen besteld. Maar ze leveren zo snel, dat ik de eerstvolgende dag de goeie schoenen toegestuurd kreeg en binnen een week waren de bedragen gecrediteerd. Ongekend. Een warme douche sowieso van mij!

Perfect!

Snel binnen, producten juist omschreven

Super snel & prima ontvangen!

Super snel & prima ontvangen!

Ik ben heel tevreden van mijn bestelling! Sneller bezorgt dan verwacht! Echt een aanrader!!

Netjes en snel

Overzichtelijk en snel besteld. Goede en vlotte verzending.

perfecte levering !

besteld en nog sneller dan 24u later geleverd - fantastisch !

Top site top service

Snelle levering goede prijzen open in alles helemaal prima

Hele fijne schoenen

Ik raad deze schoenen aan en ook word het snel geleverd

Krimpen in de zon

Adidas badslippers zijn na een halve middag in de zon te hebben gestaan 2 maten gekrompen.

Beste Johan, Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te horen dat de slippers zijn gekrompen, dat is zeker niet de bedoeling! Ik zal u persoonlijk een mail sturen om dit verder met u op te pakken zodat we een gepaste oplossing kunnen zoeken. Ik wil u in ieder geval onze excuses aanbieden voor het ongemak! Sportieve groet, Team Voetbaldirect

Snelle service.

Uitgezocht artikel werd de volgende dag al thuis bezorgd. Super en snel. Erg tevreden. Prijs was ook fijn verlaagd. Kortom tevreden.

Ze zitten perfect

Deze voetbalschoenen zitten heerlijk. Passen goed bij mijn smalle voeten. Nu lekker knallen op het ( kunst) gras .

Great service, fast and efficient.

Competitive pricing, good communication and fast shipping. I ordered on a Thurs and had my package by Friday afternoon.

Wat een service! Snel, vlot en uitstekende kwaliteit.

Heel mooie en overzichtelijke website. Ik plaatste mijn bestelling ‘s avonds en nog geen 24u later werd mijn pakketje geleverd. Top! Zeer goede, vlotte manier om de lievelingsspullen van een al dan niet sporter te bestellen. Een echte aanrader voor iedereen.

Snel geleverd, goede prijs

Items in de sale gekocht. Supersnel geleverd!

Snel,makkelijk,en goedkoop

Snel goed cijfer 9

Zeer goede en snelle levering.

Vandaag bestelt en morgen in huis. Prijs-kwaliteit: top!

Niet op tijd bezorgd

Voor 22:00 uur besteld is dus niet de volgende dag leveren. Ik heb rond 21:50 uur besteld maar heb nog geen bevestiging gehad dat mijn bestelling is verstuurd. Dit is niet de 1e keer! Jullie concurrenten doen dit veel beter, bijv. plutosport!

Makkelijke website, veel keuze en goede prijs. Waar ik heel blij mee was, was dat b.v. bij de trainingspakken, broek en jasje besteld konden worden in verschillende maten. Pakket was snel geleverd. Retourneren ging makkelijk en bedrag snel terug gestort. Achteraf betalen zou een goede optie zijn. Maar geen belemmering. Ga zo door.

Nice

Goeie site snel en super service

Goede service, prachtig tenue, perfecte kwaliteit .

Snel en netjes geleverd