Niet op tijd bezorgd

Voor 22:00 uur besteld is dus niet de volgende dag leveren. Ik heb rond 21:50 uur besteld maar heb nog geen bevestiging gehad dat mijn bestelling is verstuurd. Dit is niet de 1e keer! Jullie concurrenten doen dit veel beter, bijv. plutosport!

Makkelijke website, veel keuze en goede prijs. Waar ik heel blij mee was, was dat b.v. bij de trainingspakken, broek en jasje besteld konden worden in verschillende maten. Pakket was snel geleverd. Retourneren ging makkelijk en bedrag snel terug gestort. Achteraf betalen zou een goede optie zijn. Maar geen belemmering. Ga zo door.

Nice

Goeie site snel en super service

Goede service, prachtig tenue, perfecte kwaliteit .

Snel en netjes geleverd

Heel blij met grote maten!

Ik bestel altijd trainingsbroeken voor mijn vriend, hij is nogal groot en breed dus zooo fijn dat jullie ook grote maten hebben!! Zoals XXXL, want in een normale sportzaak is dat nergens verkrijgbaar in mijn regio. Echt onze complimenten voor jullie!!!! Super blij mee! Gr, Tessa van Schie en een hele blije man!

Ik heb deze schoenen gekocht hun zijn mooi en op tijd gekomen

Ik vind het mooi

Rappe service

Alles werkt prima

Alles gaat gemakkelijk vooral het retourneren omdat je niet zelf de retourstikker hoeft uit te printen. Alleen is de site een beetje langzaam.

Prima broek

Broek zit heerlijk, mooie pasvorm

Goede schoenen voor een scherpe prijs

Ik raad wel aan een half maatje groter te pakken. Valt zeker in de breedte uit kleiner uit

Ik heb een nike tech besteld niet aangekomen heb contact opgenomen met hun ik kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen top service.

Super goed en snel!

Hoi ik had bij jullie een bestelling geplaatst en de dag erna was mijn bestelling er al!! Ik vind de klanten service ook een grote klasse als ik nog iets nodig heb dan koop ik het zeker weten hier!

Uitstekende service!

Na problemen met het pakjes bedrijf, mij zo goed en snel mogelijk geholpen! Toppers!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Teleurstellend als het niet op tijd is.

Jammer dat het pakket niet op tijd is afgeleverd. Mijn plan om het te versturen moet helemaal gewijzigd worden. Het is een cadeautje dat helaas te laat aankomt. De eerste bestelling was wel op tijd zoals afgesproken.

Klote

Eindelijk wat leuks kunnen bestellen voor mijn dochter en ja hoor heb hem niet gekregen want er is wat mis gegaan met de postbezorging zeggen ze

Beste Saskia, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het niet naar wens is. Ik zie dat we ook al per mail contact met elkaar hebben gehad en dat we ermee bezig zijn. Helaas hebben wij inderdaad problemen gehad met PostNL waardoor de bestellingen niet worden ingescand en meegenomen worden in het bezorgproces en hier is uw bestelling een van. Zoals u in de mail als voorkeur aangeeft zullen we de terugbetaling met u regelen. We begrijpen dat het super vervelend is en daarom willen we graag onze excuses aanbieden. Vriendelijke groet, Team Voetbaldirect

Was prima

Wacht al een tijd op een bestelling maar krijg niets terwijl er binnen 24 uur geleverd zou worden

Beste Astrid, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Uiteraard willen wij dit graag zo goed mogelijk met u oplossen. Ik zal u daarom persoonlijke een e-mail sturen met verdere uitleg en stappen om dit op te lossen. Dit is zeker niet de bedoeling en daarvoor wil ik graag onze excuses aanbieden. Vriendelijk groet, Team Voetbaldirect

Nvt

Mijn zoontje kreeg zijn real madrid pak voor zijn verjaardag en vond het geweldig

Groot assortiment en wat ik nodig heb kan ik bij jullie terecht!

Groot assortiment en wat ik nodig heb kan ik bij jullie terecht! Bestelling geplaatst en heel snel thuis. Jullie website is heel overzichtelijk en kan alles vinden wat ik wil.

vlot geleverd, goed product

Degelijke prijs en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een mooi en overzichtelijke site!

Het is een goed overzichtelijke site! Je kunt direct zien wat er op voorraad is. Er staat een duidelijke omschrijving! En de service is super snel! Een aanrader

Perfect!

Men zoon is heel blij! Snelle service!

Nette en snelle afhandeling

Nette en snelle afhandeling, goede communicatie en prettige prijzen.

Een hele snelle goede levering van een product met kwaliteit.

Het is een hele fijne website waar je jouw gewilde producten kunt bestellen. Het betalen gaat ook makkelijk en je krijgt snel een betalingskenmerk. Ook hebben ze een snelle levering waardoor je snel gebruik kan maken van jouw product. Het product ziet er uiteraard ook goed uit.