Een mooi en overzichtelijke site!

Het is een goed overzichtelijke site! Je kunt direct zien wat er op voorraad is. Er staat een duidelijke omschrijving! En de service is super snel! Een aanrader

Perfect!

Men zoon is heel blij! Snelle service!

Nette en snelle afhandeling

Nette en snelle afhandeling, goede communicatie en prettige prijzen.

Een hele snelle goede levering van een product met kwaliteit.

Het is een hele fijne website waar je jouw gewilde producten kunt bestellen. Het betalen gaat ook makkelijk en je krijgt snel een betalingskenmerk. Ook hebben ze een snelle levering waardoor je snel gebruik kan maken van jouw product. Het product ziet er uiteraard ook goed uit.

Zeer goed!

Mijn bestelling was er super snel, binnen één dag. Plus het was makkelijk om kleding te bestellen op de site. Ook de kortingsbon die ik had was makkelijk en goed te besteden.

Super goed geregeld

Alles was goed geregeld en werd snel geleverd

Zeer snelle top levering

Heel fijn bestellen , duidelijk en goede site

10 uit 10 klantenservice

De klantenservice is echt top, heb 20 mailtjes gestuurd en iedere keer netjes een mail terug met advies of nieuws over mijn bestelling! Ni ga nooit zo’n goede service gehad echt helemaal toppp!!!

ben heel tevreden goede service...

Goede klantenservice

Mijn voetbalschoenen waren gescheurd tijdens de wedstrijd. Ik heb daarover een mailtje gestuurd en werd goed geholpen. Ik kreeg een cadeaubon t.w.v. De voetbalschoenen omdat die niet meer op voorraad was in mijn maat. Echt top!

Mijn ervaring is goed want het pakketje was binnen 1 dag binnen.

Mooie slippers

Handig en makkelijk en comfortabel, deze slippers van Adidas en door de zwart/wit uitvoering best nog chique.

Waaaauw top snelheid

Wat een fantastische snelle service. Ondanks dat er stond dat het kon vertragen door verhuizing, pakket volgende dag ontvangen! Ook erg bij met het mooie Arsenal shirt wat ik heb besteld.

Snelle verzending

Snelle verzending en goed verpakt.

Helemaal goed

Snelle levering en goede aanbiedingen

Slippers van Nike besteld, maar die waren een maatje te groot. Probleemloos teruggestuurd, nieuwe bestelling geplaatst zonder verzendkosten en het geld van de 1ste, foute bestelling vrij snel op de rekening teruggekregen. Dit was niet mijn eerste bestelling bij VoetbalDirect, maar steeds tevreden producten gekocht, dus aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik bestelde voetbalschoenen via een advertentie op instagram. En de volgende ochtend had ik ze al in huis!

Heel gebruiksvriendelijke website en correcte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super klanten dienst en snelle afhandeling.

Na een klein misverstandje (van mijn kant uit) op een correcte manier verder geholpen. ik hoop in de toekomst nog bij jullie te kunnen winkelen. Doe zo verder. Mvg. Kwanten Erwin

Beste online shop voor voetballers

Diversiteit, klantvriendelijkheid en veel acties Top!!!! Ik had 2 bestellingen geplaatst die samen wel boven de 49,95 kwamen maar omdat ik ze niet samen had besteld maar de een 2 minuten later dan de andere moest ik derhalve 2 x 3,95 verzendkosten betalen. Ik heb toen een mailtje gestuurd en 2 dagen later kreeg ik 3,95 op mijn rekening gestort. Klasse

perfect en alles klopt ook de verzending en het tijdstip

bestelde maat klopte precies evenals het bestelde artikel, nl. adiddas badslippers mt. 43

Goede prijzen, fijn assortiment en een hele goede klantenservice. Een echte aanrader.

Vlotte levering

Een correcte en vlotte levering. Veel keuze en aantrekkelijke sale prijzen.

Gekregen wat we besteld hebben .

Zeer vertrouwelijk , goede prijs en service . Top!

Super goede service

Super goede en snelle service. Mijn dochter is helemaal happy met haar Barcelona trainingspak.