Simpel zoeken, vinden en bestellen, inclusief tijdige levering.

Zoals hierboven al beschreven in één zin. En dat is ook zo. De bestelling was keurig verpakt. De batterij werkt na installatie als een zonnetje in mijn 6 jaar oude Macbook Air.

Weinig duurzame producten voor een goede prijs

In mijn ervaring gaan de adapters van MacBook-Adapter.nl als je er netjes mee omgaat (kabels niet oprollen, etc.) maximaal 1 tot 1,5 jaar mee. Ik heb nu m'n 3de adapter hier gekocht. Liever zou ik iets duurzamers kopen, maar die van Apple zelf hebben ook slechts reviews. Deze van MacBook-Adapter.nl zijn dan tenminste nog goed betaalbaar. Verzending is ook top. Ik zou het wel leuk vinden als ze naast de standaard adapters in de toekomst nog een andere duurzame optie zouden gaan verkopen.

Geweldige service, geweldig product!!!

Ik heb een batterij voor mijn macbook air aangeschaft. Ik vond het best spannend omdat ik niet zeker wist of het me zelf zou gaan lukken om de batterij te vervangen. Bij een andere helpdesk werd ik bang gemaakt met het verhaal dat de oude batterij vast geplakt zou kunnen zitten waardoor het een hele klus zou zijn. Om te beginnen is de website erg duidelijk zodat ik makkelijk kon terugvinden welke batterij ik voor mijn macbook nodig had. Bij andere aanbieders kwam ik er niet uit. Of ze hadden wel de batterij maar niet de bijbehorende schroevendraaiers die je echt nodig hebt. Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik gelijk de volgende dag al mijn pakketje. Er zaten twee gratis schroevendraaiers bij die ik dus net apart heb hoeven te bestellen. Binnen 10 minuten heb ik de batterij vervangen en kon ik mijn macbook weer gebruiken. Echt geweldig dus! Mijn vriend stond erbij en vertelde dat hij uit zich zelf nooit zoiets zelf zo proberen. Nu hij heeft gezien hoe makkelijk het gaat zal hij als het nodig is wèl zelf de batterij van z'n laptop durven te vervangen:)

Supersnelle service / levering

Adapter defect... Volgende ochtend al een nieuwe geleverd. Top service..

Super tevreden

'S avonds na 23:00 besteld, volgende dag om 15:00 al kunnen halen bij een postNL ophaalpunt. Super fijn!

Makkelijk, snel, duidelijke site, goede zoekfunctie

Zoeken naar onderdelen werkt goed! De omschrijving is ook prima. Site oogt rustig en betrouwbaar. Waar ik vooral blij mee ben is de snelle levering. Gisteren rond 20 uur besteld en vandaag iets na 11 geleverd. Geen loze beloftes dus.

Inderdaad levering binnen 24 uur

Duidelijke en overzichtelijke website. Fijn dat ze alle accu's hebben voor de macbook's, inclusief het gereedschap en de prijs is een stuk beter dan bij de officiele dealer.

snel geleverd, nette prijs

Service ging zoals verwacht

Helemaal niets ging er fout!

De bestelde accu werd de volgende dag geleverd. Schroevedraaiers zaten er bij. Product voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Nadat er iets fout was gegaan met een betaling, wat geheel een technische fout was, heb ik kunnen communiceren door middel van mail. Al snel kreeg ik een mailtje terug en was de fout verholpen. Uitstekende en snelle service.

1ste bestelling ging niet helemaal goed, na 1 mail alles geregeld! Top service!

Er ging wat mis met de levering van mijn bestelling. Na 1 mail is alles geregeld en heb ik alsnog mijn bestelling mogen ontvangen. Top service.

Snel, correct en prima service

De beloofde schroevendraaiers waren niet aanwezig bij het accupakket. Na een mailtje lag dit onderdeel de volgende dag in de bus. Niets dan lof!!

Helaas.....

Helaas voor de vakantie nog even een nieuwe accu besteld.... op de website staat dat ze de volgende dag afleveren.... niet gebeurt en dan ook nog eens het verkeerde adres als afleveringsadres er ingezet... zucht....

degelijk product afgeleverd.

Product is zoals verwacht en voldoet aan de omschrijving. Snelle Verwerking, maar POSTNL strooide wat roet in het eten betreffende de bezorging.

Helemaal top

Binnen 14h geleverd, inclusief het benodigde gereedschap. Instructies voor het verwisselen vond ik bij iFixIt, maar daar werd ik niet vrolijk van. Die wilde je het hele moederboard laten verwijderen. Gelukkig met wat verstand en eigen inzicht was het klusje zo geklaard en draait de MacBook weer als nooit tevoren.

snelle en goede service

alles is heel goed en snel verlopen. Ik had mijn nieuwe accu heel snel ontvangen. Dank je wel, ik kon snel weer verder.

Snel en compleet!

Recentelijk een nieuwe accu voor een macbook-pro besteld. Behalve dat deze snel geleverd werd, zaten er ook nog 2 schroevendraaiers bij zodat ik zonder moeite de accu kon vervangen (met een beetje hulp van ifixit.com). De laptop uit 2015 werkt weer perfect en is klaar voor het schooljaar!

Supersnel geleverd: 's avonds besteld, volgende dag al in huis.

Binnen 24 uur in huis, inclusief benodigde schroevendraaier. Snel geïnstalleerd.

Overzichtelijke website, snelle service en goede kwaliteit producten

Een nieuwe accu voor een Macbook Air... hoe moet je online het kaf van het koren scheiden? Zo'n accu is niet goedkoop dus je wilt toch enige zekerheid dat je iets goeds krijgt. Ik las op verschillende sites dat Mayerinc goede reviews had, dus daar heb ik voor gekozen. Bestelling 's avonds geplaatst en de volgende dag al geleverd. Bijzonder snel. Installatie ging ook zonder problemen door de bijgeleverde schroevendraaiers. Na installatie de Macbook opgeladen en het ziet er weer als nieuw uit (tot nu toe). Het feit dat ze een jaar garantie geven is een indicatie dat het een kwaliteitsproduct is.

Goede, juiste en snelle levering

Makkelijk te vinden via internet. Prijstechnisch zeer aantrekkelijk. Een juiste snelle levering. Kortom een perfecte ervaring.

Juiste onderdeel, supersnel geleverd.

Juiste onderdeel, supersnel geleverd.

Prima prijs en snel geleverd

Accu besteld voor Macbook Pro, werd de volgende dag geleverd. De accu paste prima en het bijgeleverde gereedschap kwam goed van pas.

moeiteloos en vlot

Goede producten, efficient afhandeling

goede artikelen en snelle service

Naast de kwaliteit van het artikel een zeer snelle verzending van zondag op maandag.