Zoals het hoort

Goede website, goede producten, en snel geleverd; vrijdag besteld, zaterdag binnen.

De volgende dag ontving ik de nieuwe batterij. Handig met de benodigde schroevendraaiers erbij...

Prima prijs en snelle levering

De oplader van mijn Macbook begaf het en ik had snel een nieuwe nodig. Via MacBook-Adapter.nl vrijdagavond laat nieuwe lader besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis. De bestelde oplader is van goede kwaliteit en voldoet aan mijn verwachting. Oplader keurig verpakt en gelijk te gebruiken. Zeer blij mee

Dank Bas, voor de voortreffelijke service.

Indrukwekkend snelle levering

Het is nu al de tweede keer dat ik iets kocht via deze site. En al twee keer zeer onder de indruk van de leveringstijd... nu nog net voor onze reis een automaker gekocht voor de Mac en die is weer netjes op tijd! TOP!

Prima transactie

Supersnelle levering

Was verrast dat de adapter de volgende dag al werd geleverd. Adapter doet het goed

Perfecte levering, kwaliteit accu en lader

Na vier jaar school en een nieuwe studie in het vooruitzicht is de macbook air toe aan een nieuwe accu en lader. Deze dus besteld en de volgende dag in huis wat supersnel is. Alles zeer goed en veilig verpakt zodat het niet beschadigen kan onderweg. De lader is van goede kwaliteit net als origineel en de accu zelf iets beter kwa accuduur. Zeer simpel vervangen van de accu met goede filmpjes die op YouTube staan. En een dik plus punt vind ik dat het gereedschap wordt meegeleverd. Zeer goed geregeld van begin tot eind. Bedankt we kunnen weer aan de volgende studie beginnen.

Snelle levering en degelijk product

Accu voor een Macbook Pro A1398 besteld omdat mijn 3 maanden oude accu (van een andere leverancier) niet naar behoren functioneerde. De geleverde accu zag er een stuk degelijker uit en werkt perfect.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

alles goed

snelle levering, mooi klein pakketje en een adapter die werkt

Snelle service en de install was super eenvoudig

Mijn MacBook Air was in een half uur gerepareerd en na een dag testen als nieuw.

Erg meedenkend!!

mijn eerste bestelling bij hun, ik was eerst sceptisch...zeker nadat ik een bestelling had geplaatst en betaald, hoorde ik bijna 2 dagen niets over afleveren. Er was blijkbaar iets misgegaan, maar ze konden mij toch helpen met een goede upgrade!. Super! enige reden waarom ik niet voor de volle 5 sterren ging, communicatie kan iets sneller

Snel, makkelijk, goed

Prima, binnen een halve dag MacBook weer hersteld! Top.

Macbook batterij

Na mijn 1ste bestelling was een week later de nieuwe batterij defect. (opgeblazen) Merk Mayerinc Ik heb dan wel direct een nieuwe gekregen maar die is nu na nog geen 2j terug defect. . Ik ben dus zeker niet geneigd om dezelfde opnieuw te bestellen. Maar 2jaar levensduur ? Denk dat dit niet normaal is.

zeer positief

snelle levering en voldoet aan de verwachtingen

Besteld en volgende dag in huis. Goed verpakt, helemaal goed dus

Geen enkele klacht te bedenken.

Super snelle service

Besteld, pakje volgende dag, aansluiten, klaar.

Duidelijke product omschrijving, snelle levering

Vrijdag besteld, zaterdag binnen. Goed verpakt, producten op de website volledig en duidelijk omschreven.

Oude macbook werkt weer als een trein!

Mijn Macbook (2011) was op het eind van zijn krachten door een oude batterij. Aanschaf van een nieuwe accu deed wonderen! De bijgevoegde instructies waren eenvoudig te volgen en levering geschiedde binnen twee dagen. Prima termijn dus.

Naaste een snelle levering is het jammer dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn

Dit bedrijf heeft begrepen waar ander batterij webshops de mist in gaan en maakt het verschil door op mogelijke problemen te anticiperen. Ik kreeg een snelle levering (was voor mij geen must) van een batterij voor mijn MacBook Pro voor een mooie prijs. Ik vond snel wat ik nodig had en een duidelijke productomschrijving op hun site. Bij de levering een handige bijlage met installatieinstructies en de schroevendraaiers die ik nodig had. Wat jammer dat ze enkel batterijen verkopen! :)

Beloven wat ze doen en Doen wat ze beloven

Dit bedrijf zegt wat ze doen en het doet ook wat het zegt.

Goed product en een snelle levering, netjes zoals beloofd!

Macbook voorzien van de nieuwe accu middels de meegeleverde handleiding en gereedschappen. Hierdoor een envoudig klusje en de Mac gaat weer als nieuw. Zeer tevreden!!!

Gewoon goed

Snelle levering van accu