Zeer Slecht bereikbaar

Batterij besteld voor mijn macbook pro 15 inch uit mid 2015. Verkeerde batterij geleverd gekregen. A1618 besteld, A1494 gekregen. Hier over gemaild maar word afgedaan als “past in meerdere 15 inch modellen” maar der wordt niet gekeken naar het feit dat een A1494 minder capaciteit heeft als de A1618. Hierna weer meerdere malen gemaild, geen antwoord. 3 dagen achter elkaar meerdere malen per dag op verschillende tijdstippen gebeld, wordt totaal niet opgenomen.

Correct afgehandeld

Product kwam later dan verwacht maar is na communicatie met leverancier goed afgehandeld.

Perfecte en snelle afhandeling

snelle levering en perfect op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de aflevering ervan

Super snelle levering, top product

Zondag besteld en maandag in huis. Even voor de zekerheid een backup gemaakt. Schroevendraaier voor Mac zat er bij, top. 10 minuten inbouwen, opstarten en aan de lader gezet. Werk uitstekend

Snelle service en goede after sales.

Als je ergens vragen over hebt krijg je snel en vakkundig antwoord.

Snelle levering + top service!

In eerste instantie verkeerde accu besteld voor mijn macbook pro 15inch uit 2012. Snel opgelost en toen meteen de juiste besteld. Zoals beloofd voor 23:59u besteld, dag daarna in huis! De Mayerinc accu (extra vermogen) is zeker een aanrader en de prijs is goed.

Goed verpakt, snel geleverd

De goede website maakt het eenvoudig de juiste batterij the kiezen. Zeer snel geleverd probleemloos on-line shoppen !

Zoals beloofd

Om 23 u besteld en de volgende middag was de gevraagde batterij/accu bij mij thuis. Ik ben onder de indruk van de efficiëntie en de kwaliteit van de levering. De 2 nodige schroevendraaiers voor de vervanging zaten er zelfs bij! Dankjulliewel. Een half uur later was ze al vervangen. Beter kan niet denk ik. Ik ben heel tevreden

Oud beessie doet het weer...

Mijn 9 jaar oude MBP wilde niet meer laden (lampje bleef uit)....maar wat is het...lader, stekker...laadaansluiting MagSafe op MBP? geen idee! Op deze site alle benodigde info gevonden en vanwege de gunstige prijs de MBP toch nog een kans gegeven....ik had al een (MBA) opvolger op het oog (1500 euro)...maar nog ff de vervangende lader afwachten... Bij aankomst meteen weer netjes accu opgeladen en ik zit nu op de oude MBP te tikken!

Heel snelle en goede service!

Vervang-batterij besteld voor een macbook pro (late 2008), zeer tevreden over de vlotte service en levering. Batterij was zeer goed verpakt en voldoet zeker aan de verwachtingen.

Oplader werkt niet meer na minder dan 2 maanden; vervanging snel gekregen

Ik was tevreden met de levering van de oplader in maart. Helaas de qualiteit was slecht want in minder dan twee manden is de oplader kapot. 1 van de pins zit helemaal vast. Ongeacht moeilijk te bereiken telefonisch, ik ben uiteindelijk snel geholpen en de volgende dag de vervangende stuk in huis gekregen. Dus Top en Bedankt voor de snele hulp! Daarom de review van 1 ster naar 4 steren veranderd. Waarom niet 5 steren: qualiteit van product is niet het beste het blijkt. Ik hoop dat de vervanging veel langer gaat duren. Tweede reden is dat telefonische bereikbaarheid slecht is.

De bestelling werd snel behandeld en de levering zelf was en klein beetje vertraagd vanwege drukke post bezorgers. Verder is het product goed en doet wat het moet.

Ondanks Corona tijden de volgende dag bezorgd. Mijn dochter kan snel weer verder met haar laptop.

Geholpen

Ik had een accu voor mijn macbook pro van 2010 nodig. Gevonden!. Artikel van prima kwaliteit (niet merkloos). Prijs valt mee, kan nog beter. Levering snel. Geen originele onderdeel en daarom niet de te verwachte accuduur, maar nu weer wat tevreden met mijn mac. Dank je wel.

Prima geregeld, alles de dag erna aan de praat, toppie !!!!

24 uur service, binnen een dag alles correct aan de praat, toppie !!!

Prima product en snelle service

Gisteren besteld en vandaag volgens afspraak geleverd. Hier valt niets op aan te merken.

Snelle levering, prima product

Gisteren besteld, vandaag in huis. Kwaliteit prima.

Snelle correcte levering

Bij opmerkingen over de levering snelle reactie via mail. Perfect

Uitstekend.

Vrijdag een mail gestuurd en zaterdag in huis. Dat is top zo'n snelle service.

Goede klantenservice

Helaas werkte de accu niet helemaal naar behoren. Na een stappenplan te hebben doorlopen met oplossingen die helaas niet werkte hebben ze een nieuwe accu opgestuurd. Alles werkt weer naar behoren

Topp!

wat een top service 18:00 besteld volgende dag 13:00 u in huis :) Ik ben dik tevreden

Prima levering accu voor MacBook Pro

Op de website stond duidelijk aangegeven welk type accu nodig was voor mijn MacBook Pro en dat bleek ook bij montage. Snelle levering en prima product (voor zover ik na een paar dagen kan inschatten). Een eerder gestelde vraag over de beschikbaarheid van een bepaalde kabel werd snel (de volgende dag) beantwoord, alleen jammer dat deze kabel wel op de site staat, maar niet beschikbaar is.

snelle levering goede service

snelle levering goede service

Reageert niet via telefoon, messenger en contact bericht

Heb vandaag een adapter voor een acer aspire 5749 besteld en betaald. Na de betaling verwacht je na enige tijd een bevestiging mail. Geen bevestiging mail ontvangen probeerde ook te bellen wat op de site staat geen gehoor. Via contacten en messenger bericht gestuurd helemaal geen reactie. Ik hoop dat ik mijn bestelde product morgen in huis heb anders bye bye money. Zal andere mensen via Facebook instagram waarschuwen voor deze persoon en sites dat het allemaal FAKE is.

Dik tevreden