snelle levering goede service

snelle levering goede service

Reageert niet via telefoon, messenger en contact bericht

Heb vandaag een adapter voor een acer aspire 5749 besteld en betaald. Na de betaling verwacht je na enige tijd een bevestiging mail. Geen bevestiging mail ontvangen probeerde ook te bellen wat op de site staat geen gehoor. Via contacten en messenger bericht gestuurd helemaal geen reactie. Ik hoop dat ik mijn bestelde product morgen in huis heb anders bye bye money. Zal andere mensen via Facebook instagram waarschuwen voor deze persoon en sites dat het allemaal FAKE is.

Dik tevreden

RONDUIT GEWELDIGE WEBSHOP!

Zelfs in deze coronatijd zijn deze mensen in staat om een om 23.53 bestelde accu de volgende dag te leveren! Om 10.00 had ik hem al in huis. Geïnstalleerd met de (nette, gratis meegeleverde) schroevendraaiers en mijn macbook air draait weer als een zonnetje, als nieuw! Ik kan macbook-accu.nl alleen maar aanraden en kom hier zeker terug voor een volgende

Top service en product

Zeer vriendelijk geholpen. Uiteindelijk voor de Mayerinc accu gegaan. Heb deze nu 3 maanden in gebruik en ik ben heel erg tevreden over de prestaties.

Mijn ervaring snel, accuraat en betrouwbaar.

De levering was snel, er was een kleine hikup maar via de mail was het snel met een dag opgelost. De telefonische berijkbaarheid was iets minder Maar desondanks dat zeker een 10 waard.

Zeer snelle service

De batterij voor mijn MacBook Pro bestelde ik in de avond en was de volgende dag al binnen. Verpakking zag er goed uit en met zorg ingepakt.

Snel gevonden, snel geleverd, top prijs.

Wat ik zocht kon ik zonder veel moeite vinden. Voldoende informatie om zekerheid te hebben of het product past. Groot voordeel is de garantie "niet goed retour mogelijk". Met de bijgeleverde gereedschap set was montage "a peace of cake" Top!

Prima, snelle levering!

Eenvoudig en overzichtelijke site. Had snel gevonden wat ik nodig had. En gelijk de volgende dag al geleverd, zoals belooft op de site!

Mayerinc A1496 accu

About the product: battery arrived in a nice packaging with bubbles. Instead of the advertised 7200 mAh, my macbook is showing 8269 mAh, which is even better. The quality of the built feels very close to original. Tools included. About seller: accurate description of the product on the website. The price of the battery is 15 eur cheaper compared to manufacturer’s website, which is a nice bonus. Placed the order one day in advance and received the next day as advertised. Great service. Highly recommend. Thank you!

Snelle levering via PostNL. Het is erg makkelijk om via de site de accu te zoeken die je nodig hebt voor je MacBook. Het installeren is wel even lastig, maar als je daar even een filmpje voor opzoekt op bijvoorbeeld YouTube is het heel goed te doen!

ondersteuning slecht

Bij de aankoop en na montage van de geleverde accu ging mijn macbook in de storing, mouse pad en keyboard storing, ventilatoren die gingen blazen, CPU enorm belast met kernell task hulp gevraagd maar kreeg geen contact, via mail een standaard what to do gekregen waarna door mij info is opgestuurd. Tot op heden geen reactie en is het stil bij de firma

heel slecht product geleverd

Op de foto's stond een accu die erg op de originele lijkt, in werkelijkheid kwam er een accu die er duidelijk goedkoper uitzag en alleen de pasvorm gelijk was aan de originele. Volgens de beschrijving op de site zou het om een Mayerinc-accu gaan, geleverd werd een RoHS. Verder werkt de accu niet. Laad niet meer dan 46% op en kan alleen de macbook aan houden als die niet gebruikt word. Als er zonder netsnoer geprobeerd word de macbook op te starten, of zodra er een programma geopend word blijkt de accu te zwak en valt de macbook uit. telefonisch is de webshop niet bereikbaar, ondanks dat de automatisch beantwoorder aangeeft dat dit van 9:00-17:00 zou zijn. Per mail gemeld maar nog geen reactie van gehad.

😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Op 26 maart een accu voor samsung laptop gekocht betaald en factuur gekregen. Dat is het dan ook. Nergens niemand vast te krijgen om meer info te krijgen. Telefoon wordt niet opgenomen. Email niet beantwoord. Nooit een verzendmail ontvangen! Daar zit je dan midden in een Coronacrisis thuis te werken en te wachten op je broodnodige accu. Betaald en vandaag?? Is het een 1 april grap? Helemaaaal niet blij

Snelle levering - TOP!

Ik heb de batterij eergisteren besteld en gisteren werd die geleverd (in België), dus echt super snel! Inbouwen was heel makkelijk. Over de werking kan ik nog niet veel zeggen omdat hij er pas inzit, maar hij werkt dus voor het moment ben ik heel tevreden! TOP!

Supersnelle verzending. Ongecompliceerd.

👍🏻

Snelle levering en goed product

Zéér slechte service en product voldoet niet aan verwachtingen

Eerst heb ik een asus accu ontvangen die niet paste voor het model dat er werd omschreven op de website. Er wordt vermeld dat de accu past op een bepaald type laptop en eens dit product ontvangen te hebben, is het te klein voor de laptop. Er wordt overeengekomen om de batterij terug te sturen, maar uiteindelijk wordt het product na 2 maanden terug aangeleverd bij mij thuis. Als je hen dan contacteert, krijg je de uitleg dat het de klant (ik) zijn fout is omdat het pakketje met DHL naar hun is gestuurd, terwijl het verzonden is via BPost. Als je dan vraagt voor een oplossing, zoals de batterij nogmaals opsturen of een terugbetaling, dan krijg je na 3 weken nog steeds geen antwoord. De service is enorm slecht, dat is duidelijk.

Beste meneer de Smet, Wat vervelend dat e.e.a. zo is gelopen. In dit geval heeft uw retourzending ons helaas niet bereikt en is retour gegaan naar u. Zonder dat wij het product in ontvangst hebben genomen kunnen we helaas niet tot de terugbetaling overgaan. Wij zoeken nog even contact met u Met vriendelijke groet, Team Macbook-adapter.nl

Supersnel!

De levering was de volgende dag al binnen! Wauw!

Prima product, goeie prijs, snelle levering

Prima deal!

goede info en snelle afhandeling!

Binnen 1 dag en op de juiste opgegeven tijdstip !

Goede beschrijving op de site en snel binnen

Dankzij de duidelijke beschrijving op de site de goede accu voor mijn macbook kunnen bestellen. Ook fijn dat de optie er is om een accu met extra capaciteit te nemen. Montage handleiding was duidelijk en de accu zat er snel in. Enige advies wat ik zou geven is: het zou fijn zijn als er bij de accu een handleiding zit om de accu te monteren. Deze heb ik nu op de site moeten opzoeken op mijn mobiel en dit is niet altijd even handig. Voor de rest super tevreden!

Slecht product, nog slechtere service!

Mijn Mayerinc accu ging na iets meer dan een jaar helemaal kapot (bij normaal gebruik: de eerste heeft het meer dan 6 jaar uitgehouden, en de accu erna alweer meer dan 2 jaar zonder problemen) Omdat het product nèt buiten de garantie viel: 15% korting als ik weer een nieuwe zou bestellen... voor een product dat nog geen 15% prestatie had geleverd. Domme dozenschuivers zijn het. Bestel hier nooit! Bij een echte winkel in Haarlem bij mijn werk in de buurt een nieuwe gekocht: doet het alweer een hele tijd prima. Tip: wanneer je accu snel leeg is, maar de software nog aangeeft dat deze normaal werkt, geloof dan gerust dat de accu snel slechter aan het worden is. Hij staat letterlijk bol van de slijtage. Zeker GEEN topproduct!!!!!

Beste heer de Laat, Wat vervelend dat e.e.a. zo gelopen is. Wij hebben het even uitgezocht maar het blijkt inderdaad dat uw bestelling op het moment van het melden van het defect al buiten de garantietermijn was. Ondanks het feit dat de accu al een tijdje uit de garantie was hebben wij, om u toch niet in de kou te laten staan, een korting aangeboden waar u helaas niet op bent ingegaan. Wij hopen dat u uiteindelijk toch een oplossing heeft gevonden. Hartelijke groet, Team Macbook-adapter.nl

Goeie service

Goeie informatie en snelle levering.

MacBook oplader + accu gekocht. Bij de MacBook oplader fout geconstateerd, waarbij de muis zich niet consistent over het beeld bewoog. Dit blijkt een bekend probleem te zijn. Na het melden en tonen van managementrapport nieuwe oplader opgestuurd gekregen. Deze werkt zonder enige problemen. Al met al adequaat gereageerd en gehandeld.