Supersnel en goed

Accu voor mijn dochter haar MacBook besteld en vervangen, werkt weer perfect!!

verkeerde accu voor Macbook geleverd !

Ik heb een accu voor mijn Macbook air besteld. Verkeerde geleverd. Per mail aangegeven maar (nog) geen reactie. Het telefoonnummer gebeld, welke in de beoordeling wordt vermeldt in het geval je niet tevreden bent,......dat hoor je: "welkom bij.......BV" en dan wordt de verbinding verbroken.

Beste heer / mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde accu heeft besteld. Uiteraard komen wij graag met u in contact om dit op te lossen. Aan de hand van uw bericht kunnen wij u helaas niet identificeren. Zou u het bestelnummer aan ons kunnen doorgeven? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team MacBook-Adapter.nl

Top👍

Super snel geleverd, fijne prijs en wekt uitstekend!

Correcte en snelle levering. Correcte prijs

Heb een accu voor en Macbook pro gekocht. Was wel op voorraad en ook op de volgende dag geleverd! Top!

Zeer tevreden!

Top levering, product zoals beschrijven & tegen de juiste prijs! Bij onze bestelling viel er niets op te merken.

Super snel

Nette en overzichtelijke website, duidelijke communicatie en supersnelle verzending. Product dat ontvangen is ziet er perfect uit. Ik moet het nog installeren dus daar kan ik nog niets over zeggen.

goed tot zover

Besteld. Volgende dag in huis. Keurig, ook in e-mail communicatie. Batterij nog niet geplaatst.

Goed en snel

Geen contact mogelijk?

Ik heb 2 kabels en een adapter voor mijn iPhone besteld. De kabels zijn in orde maar de adapter werkt niet. Per mail aangegeven maar (nog) geen reactie. Het telefoonnummer gebeld, welke in de beoordeling wordt vermeldt in het geval je niet tevreden bent,......dat hoor je: "welkom bij.......BV" en dan wordt de verbinding verbroken. Mijn vorige ervaring was prima dus hoop nu op een incident en dat ik alsnog reactie op mijn e-mail krijg

alleen maar lof voor Macbook adapter!

krijg ze niet te pakken via de telefoon

pakket ook nog niet ontvangen. Via postNL stond tussen 10:30 en 13:00 maar pakket was nog niet in bezit van PostNL. Mailen geen reactie. Bellen niemand te bereiken. ( 4x )

Beste heer, Wat een vervelend voorval! We zien hier dat de zending bij ons tijdig is aangeboden aan PostNL. Helaas is het voor ons erg lastig om invloed uit te oefenen op een zending die zich reeds in het verzendproces van postNL bevindt. Wij proberen onze zendingen zo snel mogelijk aan te bieden bij PostNL maar in sommige gevallen ontstaat er onverhoopt toch vertraging. Wij vinden dit erg vervelend en langs deze weg excuus voor het ongemak! Team Macbook-adapter.nl

Top product....

Snelle, goeie, eerlijke, service. Correcte communicatie.....fijn om zaken mee te doen!

Goede service, levensduur?

Eerste lader snel en goed geleverd, stopte helaas met werken na 2 maanden. Krijg gelijk een nieuwe toegestuurd. Goede service dus! Nu nog zien hoe lang deze het volhoudt...

supersnel geleverd

auto oplader voor macbookpro met magsafe gekocht; ziet er degelijk uit, werkt goed, maar voor hoe lang ... ?

Supersnelle levering.

Accu besteld voor 23:00 uur en de dag erna al mogen ontvangen. Excellent. Product doet het goed. Wel lijkt het dat het ontladen iets sneller gaat dan bij het originele. Maar goed kan ook aan liggen dat er teveel aan filmpjes worden bekeken nu.

Perfect!

Snelle service!

Super geregeld

Snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden per mail.

Alles correct afgehandeld.

Alles zoals het hoort.

Duidelijk. Betrouwbaar. Snelle levering.

Betrouwbaar en snel geleverd zoals beloofd op de website.

💪👌

💪👌

You made my day

gisteren besteld en vandaag al ontvangen in België. raad deze firma dan ook ten zeerste aan. Goede prijs, super snelle verzending en origineel product.

prima accu. Goede service.

De accu werd geleverd en was prima te plaatsen. Een handleiding zou ik nog fijner hebben gevonden, maar youtube is gewillig.

Snel, vlot en alles zoals vermeld op de site.

Ik heb een MacBook Pro batterij A1493 besteld via deze site. Snel geleverd in België en was ook nog eens goed verpakt. Er kwamen ook nog 2 juiste schroevendraaiers bij, wat handig was. De batterij zelf werkt momenteel zeer goed maar dus nog niet lang geïnstalleerd. Tot nu toe helemaal niets op aan te merken en zou hier zeker nog op bestellen.

Uitstekende snelle en klantvriendelijke afhandeling welke zeker niet duur is.

Batterij en adapter besteld volgens gegevens van de site. Alles zeer snel te vinden zonder de gebruikelijke nonsens van andere websites. Blij om met jullie bedrijf samen te werken en ik zal niet nalaten u bij anderen aan te bevelen. Top