Duidelijk, snel en goeie prijs

Zoekfunctie werkt goed, Ruime voorraad En wanneer nodig goeie communicatie. Top.

Vlot bestellen en persoonlijke opvolging

Klein foutje bij bestelling, na telefonisch contact alles tiptop in orde! Zeker weer!

Goede boren

bestelling snel ontvangen

Super advies en service !

Super telefonisch gesprek gehad. Top service en advies. Dank!

Snelle levering top

Garantie zonder problemen.

Had een boor besteld van 40 mm. Bij ontvangst bleek de boor niet recht en daardoor niet bruikbaar. Na mijn melding aan Borenshop via e-mail ontving ik het door mij bestede bedrag binnen 3 dagen retour.

Het is altijd weer prettig om op de website van borenshop te winkelen: veel soorten in véle maten!

De website is overzichtelijk ingericht, veel keus in soorten en per soort heel veel maten. Top! Levering is snel en correct. Kwaliteit is gewoon goed, ook voor professioneel gebruik.

Tja, dit keer ging het mis....de bestelde boor voldeed niet aan de verwachting.

Heb telefonisch om een lange boor voor metaal gevraagd. Na enig zoeken kwam er een bekistingsboor boven. Deze besteld, maar metaal, in dit geval dun ijzerplaat, ongeveer 1,2mm dik was niet besteed aan de boor. Totaal bot, niet meer te gebruiken. Jammer, de klantenservice houdt zich er nu mee bezig. Eerdere bestellingen waren wel naar tevredenheid.

Prima en snelle levering, verzendproces goed te volgen.

Zeer aan te bevelen!

x

x

Helemaal TOP

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Prima boren.

Levering duurde langer maar bezorgers zijn waarschijnlijk overbelast.

Gekregen wat ik besteld heb.

Gekregen wat ik besteld heb.

snelle service

ondanks foutje afleverbedrijf werd alles in het mogelijke gesteld om de levering toch in orde te brengen

Goede producten voor concurrerende prijs

Ook mijn tweede bestelling bij Borenshop.nl verliep goed. Ook een snelle reactie van de klantenservice op mijn vragen. Prima bedrijf volgens mij.

Snel en correct geleverd

Een kwaliteits boor, met grote diameter wat in de meeste doe-het-zelf zaken zeker niet te vinden is.

Prettig en goed

Ik heb twee keer gebeld en kreeg een duidelijk en goed advies. Ook werd ik vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk het goede product gekozen dit werd mooi op tijd geleverd. Kortom, ik ben een goede ervaring rijker.

binnen de afgesproken tijd de bestelde spullen ontvangen.

prima servicecolijnsplaat

Nog niets ontvangen, inmiddels wel

Kan geen recensie invullen. Ik heb nog niets ontvangen Is inmiddels geleverd

Duidelijke site en snelle correcte levering

Vlotte levering

Alles werd snel thuis afgeleverd.

Prima, snel geleverd en informatieve website.

Ik was op zoek naar lange boren voor hardhout, zodoende kwam ik op deze site terecht. Er is niet alleen een ruime selectie maar er word ook informatie gegeven waarvoor en hoe de boren te gebruiken, wat ik erg nuttig vond. Ook is de site erg overzichtelijk. Zodoende kon ik een wel overwogen keus maken. Ik heb de boren al gebruikt en ze boren voortreffelijk, beter als ik tot nu toe met boren ervaren heb. M.i. is de prijs van de boren het alleszins waard. (ik heb er mij over verwonderd dat je met een boortje van slechts 3 mm. diameter maar wel 250 mm. lang, zo goed en eenvoudig kunt boren) De levering was snel en correct.

Uitstekend.

Boren waren snel geleverd en werken goed.