Super overzichtelijk

Super overzichtelijke site, makkelijk te vinden en snelle levering tegen goede prijzen

Veel keuze!

Twee 15 mm boren van standaard kwaliteit gekocht. Waren goed scherp, maar na 24 gaten door 6 mm ijzer was het beste er echt af. Gelukkig had ik er twee, want ik moeste nog eens 24 gaten. Volgende keer koop ik betere kwaliteit voor zo’n klus. Prijs/kwaliteit is volgens mij ok.

Duidelijke webshop en snelle levering

Goede kwaliteit en grote keus

prima service en kwaliteit

Zie boven. Dik tevreden dus! Alleen mijn naam is niet Theo Ree , maar Theo van d er Ree.

Belabberd: totaal geen reactie op chat, mail of telefoon.

Ik was op zoek naar een mogelijkheid om een gat te vergroten met een gatzaag. Na lang zoeken dacht ik de oplossing te hebben gevonden op Borenshop.com. Maar ik had assistentie nodig bij het bij elkaar zoeken van de juiste artikelen. Daarom contact gezocht via de chatfunctie op de website, maar omdat ik daar het verzoek kreeg om een mail te sturen heb ik ook gemaild. Toen ik daar geen reactie op kreeg heb ik 2 keer gebeld. Daarbij heb ik een keer een voice-bericht ingesproken en een keer alleen verzocht mij terug te bellen. Omdat ik geen andere webshop kon vinden waar ze deze artikelen aanbieden heb ik de gok genomen en gewoon maar besteld wat ik dacht dat bij elkaar zou passen. De levering kwam zoals beloofd de volgende dag. Maar blijkbaar heb ik niet de juiste combinatie van gatzagen en adapters gekocht, dus ik moet echt contact opnemen met een bedrijf die hier verstand van heeft. Dat gaat me bij Borenshop.com niet lukken denk ik. Daarom maar bij een ander bedrijf proberen die wel bereikbaar is voor de vragen van hun klanten. De spullen gaan ook retour, die koop ik dan liever bij een bedrijf die me wel wil helpen.

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Vierlippen betonboor 25, ik wist niet eens dat ze bestonden. Boort fantastisch, mooi rond gat.

Correcte en snelle levering

Zie hierboven

Goed te gebruiken en overzichtelijke website. Vlugge levering van het bestelde materiaal en goed verpakt. Prima kwaliteit van de boren.

correct en snel

correct en goed

Wat je mag verwachten, kwaliteit en levering

Prima product, nette levering, alles volgens afspraak

Prima geregeld

Prima website, bestelling en afhandeling.

Prima en snelle levering

Aankoop is zonder problemen verlopen

Super !!

Snelle levering en krijgen wat je besteld hebt

Snelle levering, goed verpakt. Kwaliteit naar verwachting en prijs.

heel goed advies, snelle levering

fijne ervaring, mensen kennen hun producten

Zeer vlotte administratie en levering

Vandaag besteld en morgen geleverd; dat heb ik zelf mogen ondervinden. Prima en correct verlopen. Wat de kwaliteit betreft: heb de boren nog niet kunnen gebruiken en kan dus hieromtrent nog geen beoordeling geven...............

lange levertijd

Ontevreden, een vraag om beoordeling, maar nog steeds niks geleverd. Zonder dat we op de hoogte zijn gebracht. Dit kan beter!

prima en snel geleverd

prima side en snelle levering

Snel

Goed product voor redelijke prijd

Leveren zoals was afgesproken

perfecte afhandeling van mijn bestelling

Correcte verhandeling

Uitstekende dienstverling Correcte verhandeling

Snelle service en mooie prijzen!

Snelle service,mooie prijzen en kwaliteit zoals het hoort! Top!

prima gatenzagen binnen het Mandrex systeem snel geleverd

prima prijs en vooral snelle levering, namelijk volgende dag

Snelle levering!

Niet alle daagse boren de volgende dag in huis!