
Pluspunten
ziet er keurig uit.
Pluspunten
Bij Telefonisch contact zeer vriendelijk en behulpzaam. Bestelling vlot afgehandeld.
Pluspunten
Goede service, leuke spullen
Pluspunten
Efficiënt, correct, leuke winkel, leuke mensen, een paradijs om te shoppen
Pluspunten
Snelle levering en service
Pluspunten
Mooie collectie, Het product dat ik had besteld was helaas niet meer op voorraad. Ik ben hier direct over gemaild en heb iets anders uitgezocht. Snelle levering, binnen 2 dagen in huis. Top!
VerbeterpuntenSite bijhouden, er stond dat het product nog op voorraad was, dit was niet het geval.
Pluspunten
Snelle service, goede communicatie.
Verbeterpuntenwebsite is erg traag, Er staan spullen op de site die uitverkocht zijn, het werd uiteindelijk keurig opgelost.
Pluspunten
Kathy en Mitchell
VerbeterpuntenZeer arrogante manager customer service, genaamd Astrid. Heeft het te hoog in haar bol, laat klanten niet uitpraten en is zeker niet in staat tot klachtafhandeling laat staan oplossing. Een paar bestellingen eerder was ik nog razend enthousiast over deze webwinkel maar na de laatste bestelling is het helemaal over en zal ik nooit of te nimmer nog een aankoop wagen bij deze oplichters. Ik kreeg een jurk thuis zonder originele verpakking, labels of kaartjes en met vlekken, viezigheid en stift in geschreven. Volgens Astrid hadden ze dat allemaal.... Fijne leverancier. Heel kletsverhaal waar je niet tussenkwam over haar inkoopprijs etc. Niks wijzer van geworden in elk geval. Ik raad iedereen aan om bij Topvintage.nl te gaan shoppen die weten tenminste wel hoe het hoort, elk detail klopt daar, ze communiceren perfect en maken de belofte wel waar.
Beste Debbie, Allereerst betreuren wij het dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hebben in onze webshop de garantie: niet tevreden altijd geld terug. Bij uw besluit de jurk te houden hebben wij u 10 euro voor het ongemak gecrediteerd en daar bovenop de standaard verzendkosten vergoed. Dit bedrag heeft u binnen 3 werkdagen terug op uw rekening ontvangen. Wij danken u desondanks hartelijk voor de door u geplaatste bestellingen. Met vriendelijke groet, klantenservice Fifties Store
Pluspunten
Zeer leuke shop met hele leuke dingen
Pluspunten
Geweldige kleding, aardig personeel en een fantastische winkel.
Pluspunten
Goede communicatie
Pluspunten
alles positief !!!!!!
Verbeterpuntenniets negatief te vermelden
Pluspunten
snel bezorgd prachtige spullen
Verbeterpuntenerg grote doos voor klein object
Pluspunten
snel en vlot
Pluspunten
het is oke
Verbeterpuntenreageren als je spullen terugstuurt na 1week nog niks gehoord
Beste Frans, Wat vervelend dat uw ervaring met ons niet geheel naar wens is geweest. Naar aanleiding van ons telefonisch contact blijkt dat de situatie op een misverstand berust. We hebben uw retour direct na ontvangst verwerkt en het bedrag teruggestort. We hopen dat u ons opnieuw wilt beoordelen naar aanleiding van onze geleverde diensten en afhandeling. Alvast vriendelijk bedankt en graag tot ziens. Hartelijke groeten, Julie - Fifties Store Team
Pluspunten
lekker snel!! Prima verpakt! Kleur net als op de site, en een prima product!! En ook nog een vriendelijke, handgeschreven groet op de kaart/brochure! Super!
Pluspunten
Prix corrects, livraison très rapide
Pluspunten
Super snelle service
VerbeterpuntenGeen op dit momment
Pluspunten
Snelle bezorging cool item!